quote:
Jij doet het met boomstammen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Bellatrix het volgende:
Er is er maar een die wijd genoeg open gaat, alleen je moet hem er snel genoeg weer uithalen.
![]()
Et voila.
Jij nietquote:
quote:
Kennelijk vinden jongens van 25 dat een bepaald uiterlijk ook een pijpbekkie is / heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt redelijk proppen idd
Of dat zegt iets over het formaat van de man
Het is maar wat ze gewend zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk vinden jongens van 25 dat een bepaald uiterlijk ook een pijpbekkie is / heeft
Vanavond voor naast de mediterraanse aardappeltjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef Kally het volgende:
Kwam er maar eens een lekkere boomstam langs
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vanavond voor naast de mediterraanse aardappeltjes
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit daar gehakt in?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Geloof het wel, met een vulling die eruit komt als je je best doet.quote:
OMGquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloof het wel, met een vulling die eruit komt als je je best doet.
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Okee, wat moeten jullie hebben van me?
Alles behalve je liefde, want die heb je niet, snap je, liefdeloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tjoess.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Kally het volgende:
Maar ik ben er weer van tussen, ga even met mijn verslaving aan de gang
Doei
Doeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Kally het volgende:
Doei
Toedelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Kally het volgende:
Doei
Doegquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Kally het volgende:
Doei
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Kally het volgende:
Doei
Say what?quote:
Als de regen oranje wordt betekent dat niet dat het koninginnedag is, succes!.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ff de regen in, ff naar de stad
En je zet een groene pruik op?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ff de regen in, ff naar de stad
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als de regen oranje wordt betekent dat niet dat het koninginnedag is, succes!.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als de regen oranje wordt betekent dat niet dat het koninginnedag is, succes!.
Ik snap hem nietquote:
Wil je meepraten over pijpen?quote:
Je smilequote:
Oh jaquote:
Oh de stolaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaM'n groene stola
Weer eens wat anders dan m'n roze
Oh, ontvangend heb ik geen verstand vanquote:
Nee dat hoop ik niet neequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ontvangend heb ik geen verstand van
Wat stond erquote:
Jij wel met gevend dan?quote:
Dat vroeg ik me ook afquote:Wat stond er
Dat je er niet over wilt praten!quote:
Nee, dat ik daar geen ervaring mee hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je er niet over wilt praten!
Ach, jochie toch...
quote:
Ow sorry, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat ik daar geen ervaring mee hebEn ook niet wens
quote:
Ll heeft nog nooit iemand gepijpt en wil dat ook nooit, maar ik las dat hij er alleen niet over wilde pratenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik snap het ontvangen, geven verhaal niet meer geloof ik
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_!
Ik wil de puntjes bij laten knippen, maar dat wijf denkt bij puntjes meteen aan 6 cm dus ik moet goed opletten.
NIET DOEN, HOU OP!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll heeft nog nooit iemand gepijpt en wil dat ook nooit, maar ik las dat hij er alleen niet over wilde praten
Graseter biedt zich aan om potentieel gepijpt te worden
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll heeft nog nooit iemand gepijpt en wil dat ook nooit, maar ik las dat hij er alleen niet over wilde praten
Graseter biedt zich aan om potentieel gepijpt te worden
Oh, begreep ik hem verkeerd?quote:
Nuh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, begreep ik hem verkeerd?
Bedoelde hij dat hij zich aanbiedt om iemand te pijpen?
Wat bedoelde je dan?quote:
Ik heb een fietskont met natte billen in de aanbiedingquote:
Woeiiiii indeedquote:
Doeii Tomboquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, vanavond oppassen in Amsterdam dus wel online waarschijnlijk
Eet smakelijk allemaal
Hey jij, ook nog de beste wensenquote:
Jij ook een happy 2011quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey jij, ook nog de beste wensen
Hoe is het?
Ik hoop dat hij beter wordt dan mijn 1e week jaquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij beter wordt dan mijn 1e week ja
Maar goed dat is totaal niet belangrijk
Hmm enigzins teleurgesteld in wat mensen, maar aan de andere kant, die spelen verder toch geen rol in mijn leven dus /carequote:
Oke, gewoon doorgaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm enigzins teleurgesteld in wat mensen, maar aan de andere kant, die spelen verder toch geen rol in mijn leven dus /care
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
Loop je al bij je stage ja toch? Hoe bevalt het?
O fijn is dat heel je planning erop afgestemdquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoor, zit ik bijna in de auto; Of ik een uurtje later kan komen![]()
Dus ik verveel me nu
Spannend, ben benieuwdquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik begin volgende week dinsdag![]()
Yep zoals altijdquote:
Ik krijg nu pas je DM van vanochtendquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoor, zit ik bijna in de auto; Of ik een uurtje later kan komen![]()
Dus ik verveel me nu
Ja ik miste een heleboel personen, dus ik denk die ga ik dan maar even opzoeken hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk om je weer ff te spreken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg nu pas je DM van vanochtendValt nog mee, normaal duurt het een dag
Ik zag er ook opeens een heleboel hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik miste een heleboel personen, dus ik denk die ga ik dan maar even opzoeken hier
Jeej.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zag er ook opeens een heleboel hier![]()
v&a leeft weer
Ik doe het ook alleen met foto's van de kinderen, maar ik ben gewoon zo inspiratieloosquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef pgrferrari het volgende:
Scapbooken, dat heb ik een aantal jaar geleden voor een tijdje gedaan![]()
Maar op een gegeven moment vond ik er niks meer aan
Ja dat canvas is heel erg leuk jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Kally het volgende:
Pisces weer wat voorbeelden in scrap, dat canvas is echt een idee
Echt he? Ik zat te denken om een foto op canvas te laten drukken, maar ik denk dat ik dit ga doen, ik heb nog een zeer kale muurquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat canvas is heel erg leuk ja
Nou ja op een gegeven moment zijn je foto's misschien ook op en heb je niks om te scrappen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef pgrferrari het volgende:
Scapbooken, dat heb ik een aantal jaar geleden voor een tijdje gedaan![]()
Maar op een gegeven moment vond ik er niks meer aan
Dat is ook mooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he? Ik zat te denken om een foto op canvas te laten drukken, maar ik denk dat ik dit ga doen, ik heb nog een zeer kale muur
Ja dat wel, maar dit geeft net even dat extra denk ik, hoop ik danquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is ook mooi.
Foto op canvas![]()
Nee gewoon geen zin, tijd en geld meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja op een gegeven moment zijn je foto's misschien ook op en heb je niks om te scrappen.![]()
Ik heb nog veel liggen, maar moet eerst gewone foto-albums afmaken. Eerst een hoop af laten drukken.
Ja je kan blijven kopen inderdaad, er zijn zoveel leuke dingen en je kan echt werkelijk alles gebruikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee gewoon geen zin, tijd en geld meer.
Dus dan stop ik de foto's maar gewoon in een insteekalbum![]()
Is wel leuk om zo'n grote foto op canvas aan je muur te hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he? Ik zat te denken om een foto op canvas te laten drukken, maar ik denk dat ik dit ga doen, ik heb nog een zeer kale muur
Opzoeken en foto's in het scrapbook topic plaatsen graagquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb het nog ergens liggen volgens mij.
Geen id waar
Oh kan ik me best voorstellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee gewoon geen zin, tijd en geld meer.
Dus dan stop ik de foto's maar gewoon in een insteekalbum![]()
Ja, ik graaf al in mijn geheugen waar het zou moeten liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Opzoeken en foto's in het scrapbook topic plaatsen graag
Ja en het is ook weer heel iets anders dan wat je vaak al hebt hangen, erg leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dit geeft net even dat extra denk ik, hoop ik dan
Popoosquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kan ik me best voorstellenIk heb wel 200 bij Popoos uitgegeven aan scrapmateriaal.
En ik vind het leuker om te maken dan om te hebben, want ik wil niet al m'n albums in scrapvorm. En sowieso scrap ik nog minimalistisch. Zoals de voorbeelden vind ik vaak net te druk, ik hou van de kleine dingetjes
Ik wil binnenkort ook nog 2 foto's op canvas, maar ik heb van iedereen andere aanraders gehad waar ik het moet af laten drukken, dus ik ben er nog niet uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is wel leuk om zo'n grote foto op canvas aan je muur te hebben.
Omg je lijkt mij welquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kan ik me best voorstellenIk heb wel 200 bij Popoos uitgegeven aan scrapmateriaal.
En ik vind het leuker om te maken dan om te hebben, want ik wil niet al m'n albums in scrapvorm. En sowieso scrap ik nog minimalistisch. Zoals de voorbeelden vind ik vaak net te druk, ik hou van de kleine dingetjes
Ik vind een scrap-blad vaak al zo mooi (want je kiest al iets uit naar je smaak). En wat ik bij die drukke scraps vind is dat de aandacht niet meer naar de foto gaat en dat wil ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg je lijkt mij wel
Ik zal proberen een foto van een te maken, die is vrij simpel maar ik ben er gek op
Ja precies, en ik heb toen zo'n set online besteld daar zaten 50 bladeren bij, maar druk een paar dus dan weet ik echt niet meer wat ik er nou bij moet doen, dan raak ik confusedquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind een scrap-blad vaak al zo mooi (want je kiest al iets uit naar je smaak). En wat ik bij die drukke scraps vind is dat de aandacht niet meer naar de foto gaat en dat wil ik niet
Gewoon wat kleine dingetjes.
Eigenlijk moet je een mega tafel hebben die nooit opgeruimd hoeft te worden, waar je dan een dag later weer even verder gaat, dan zie je het weer scherp, want idd is het soms total confusionquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, en ik heb toen zo'n set online besteld daar zaten 50 bladeren bij, maar druk een paar dus dan weet ik echt niet meer wat ik er nou bij moet doen, dan raak ik confused
c_aquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
PGR heb je de kinect toevallig al
Met Zorroquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een mega tafel hebben die nooit opgeruimd hoeft te worden, waar je dan een dag later weer even verder gaat, dan zie je het weer scherp, want idd is het soms total confusion
Oeh goeie, ik heb nog ergens een kadobon van volgens mij!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook nog 2 foto's op canvas, maar ik heb van iedereen andere aanraders gehad waar ik het moet af laten drukken, dus ik ben er nog niet uit
Ik wil het zienquote:
Doeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh goeie, ik heb nog ergens een kadobon van volgens mij!
Nu echt off, ik ga maar eerder heen
Succes en toedelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh goeie, ik heb nog ergens een kadobon van volgens mij!
Nu echt off, ik ga maar eerder heen
Ja hij is gaaf hequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
c_a
Nee, maar wel gespeeld
Een vriend van me heeft hem.
Echt
Ja, idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij is gaaf he
Ik heb hem wel.... echt ik sta te springen in die kamer.... worden er ook nog foto's gemaakt
Maar vind je het niet jammer dat de canvas dan heel dof is? En ook best prijzig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ik het laat doen inderdaad op canvas en hem dan opleuk met scrapmeuk
die bekken die ik trekquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, idd.
We liggen helemaal krom af en toe om sommige foto's![]()
Jaaaaaa! Is ehct leuk.... ik lig in een deuk om die fotoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik snel langs moet komen Miran
Ja daar zeg je zo watquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vind je het niet jammer dat de canvas dan heel dof is? En ook best prijzig?
Met een gewone foto lijkt me een glansfoto heel mooi om te scrappen![]()
Maar dat is puur smaak natuurlijk, maar bedacht het me.
Ik wil ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die bekken die ik trekTong uit me mond enzo
[..]
Jaaaaaa! Is ehct leuk.... ik lig in een deuk om die foto
En je kan met z'n tweetjes doen
Ja dag, jij wil ons gewoon uitlachenquote:
Ja dan heb je een fijn doek om op te werken en toch de mooie glansfotoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
O ik koop wel een klein canvas en zet er zelf wel een foto op
Niet, ik vind het zelf ook helemaal geweldig om te spelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dag, jij wil ons gewoon uitlachen
Ja is wel een goed idee van je inderdaad, alhoewel ik me net bedenk dat zo'n doffe foto misschien wel weer leuk is met een herfst scrap, dus bruinttinten en bladeren enzo, maar ik heb geen goede herfstfotoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan heb je een fijn doek om op te werken en toch de mooie glansfoto
Wat voor oorlog?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens aan het eten beginnen.
Ik ga wedges oorlog maken
Wasda?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens aan het eten beginnen.
Ik ga wedges oorlog maken
Okequote:
quote:
Oh lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wedges, van die gekruide aardappelpartjes (uit de oven hier) en dan een oorlogje
Mayo, pinda, uitjes![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wedges, van die gekruide aardappelpartjes (uit de oven hier) en dan een oorlogje
Mayo, pinda, uitjes![]()
Hoe laat eten we?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mayo, pinda, uitjes![]()
ow wacht, wij gaan jou uitlachenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet, ik vind het zelf ook helemaal geweldig om te spelen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mayo, pinda, uitjes![]()
Opnieuw doen dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
Hij upload er maar 3![]()
Terwijl ik er 6 had
Ook goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow wacht, wij gaan jou uitlachen
Das toch primaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
Nee niet ziek, maar niet meer vrij geweest sinds de zomervakantie dus hard aan toe, heb ook niks gedaan vandaag
Is dat met curry?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Al ben ik meer van de speciaal
Mag ook eens een keerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
Nee niet ziek, maar niet meer vrij geweest sinds de zomervakantie dus hard aan toe, heb ook niks gedaan vandaag
Werkzequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben weer wegEffe hard werken nog
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch primaLekker hoor zulke daagjes zo af en toe
En morgen nog vrij maar dan wel wat doen, jongens naar papa dit weekend dus dan 2 dagen relaxenquote:
parteh hardehquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
En morgen nog vrij maar dan wel wat doen, jongens naar papa dit weekend dus dan 2 dagen relaxen
Curry, mayo en uitjes jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat met curry?
Moet ik nog eens halen, nooit in huis.
Bankhangen denk ikquote:
Ik heb nu ook speciaal mayo moeten halen hiervoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Curry, mayo en uitjes ja![]()
En nee, natuurlijk heb jij dat nooit in huis
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Wou net deze uploaden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk in jouw leeftijdscategorie ook gewoon parteh hardeh
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk in jouw leeftijdscategorie ook gewoon parteh hardeh
Hahaha ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook speciaal mayo moeten halen hiervoor![]()
Kom ook nooit bij de snackbar.
Ja hehe nogal flink wat uurtjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Puh volgens mij was jij eerder weg dan ik in oktober
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hehe nogal flink wat uurtjes![]()
Maar ik ben dan ook gewoon een saaie burgerlul aldus Pisces
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij? Welneequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als een beetje make-up al een pijpsmoeltje is, dan ben je een burgerlulletjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet praten met je mond volquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als een beetje make-up al een pijpsmoeltje is, dan ben je een burgerlulletje
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe geen jongens van 25.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe geen jongens van 25.
Wel van 19?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe geen jongens van 25.
Er zit er ook eentje bij jou, daar tegenover de C&A toch? Of is het de HEMA? Of de V&D? iig dat warenhuis op die kruisingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit er ook eentje bij jou, daar tegenover de C&A toch? Of is het de HEMA? Of de V&D? iig dat warenhuis op die kruising
Nou ga je gang Llquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan iemand die jongen geen pityfuck geven, dan zijn we van dat gejammer af
Ik zat meer te denken aan een vrouw. Ik heb ook zo m'n twijfels over PGR... maaaar volgens mij wil hij iig eerst een keer een vrouw proberenquote:
Volgens mij bedoelde Miauw twijfels over jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een vrouw. Ik heb ook zo m'n twijfels over PGR... maaaar volgens mij wil hij iig eerst een keer een vrouw proberen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een vrouw. Ik heb ook zo m'n twijfels over PGR... maaaar volgens mij wil hij iig eerst een keer een vrouw proberen
Oh das niks nieuws heurquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Miauw twijfels over jou
hahaha nee dat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Miauw twijfels over jou
quote:
Is Bella al wezen Brazziiliaan?quote:
Je zal toch moeten als je eten wil.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Kally het volgende:
Ik moet de keuken in maar zelfs daar ben ik te lui voor
Nee, die heb ik niet gewonnen, doe ook niet mee.quote:
quote:
Ja zeker m'n hunnebillen op de kiek zetten als ik dan wegloop en dan meteen je feesboek updaten waar ik geen weet van hebquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Kally het volgende:
Ja daaar dacht ik net aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je zal toch moeten als je eten wil.
Pizza is ook een optie
Die pics was over Bella's nieuwe (gebrek aan) haardosquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ja zeker m'n hunnebillen op de kiek zetten als ik dan wegloop en dan meteen je feesboek updaten waar ik geen weet van heb
Iets snels klaar maken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Kally het volgende:
Nee ze heeft er rekening mee gehouden! Ze deed maar een of twee centimeter. En ben weer wat blonder, ik ga de rest van de vrouwen in de familie achterna.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is er veel af? Ik moet ook naar de kapper
Als jij geen hang hebt, pm je feesboek eens danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die pics was over Bella's nieuwe (gebrek aan) haardos![]()
Ondertussen respecteer jouw hang naar anonimiteit wel heur
Kun jij koken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
Of je komt naar mijn keuken, maar das verder weg dan jouw keuken denk ik zo
Oh nee, geen pics, kom me maar in levende lijve zien op de meet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die pics was over Bella's nieuwe (gebrek aan) haardos![]()
Ondertussen respecteer jouw hang naar anonimiteit wel heur
Of je haalt chinees.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Kally het volgende:
Blond is cool![]()
Ik ga wat bestellen denk ik
Blondine?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ze heeft er rekening mee gehouden! Ze deed maar een of twee centimeter. En ben weer wat blonder, ik ga de rest van de vrouwen in de familie achterna.
Welke meetquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh nee, geen pics, kom me maar in levende lijve zien op de meet.
Ja, stuk voor stuk blondines, behalve mijn moeder, die heeft het uiterlijk van een Spanjaard.quote:
Die in Maart naturlich.quote:
Ik doe wel wat in je drankje, komt goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja, dan ff kieken of ik een avondje kom buurten, ben iig geen slapert
Haha echt? Mijn moeder is blond, ik totaal weer niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, stuk voor stuk blondines, behalve mijn moeder, die heeft het uiterlijk van een Spanjaard.
Wat heb jij eigenlijk voor haar? Donker neem ik aan? Maar ook echt zoeene afro enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha echt? Mijn moeder is blond, ik totaal weer niet.
Hahaha nee geef afroquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk voor haar? Donker neem ik aan? Maar ook echt zoeene afro enzo
#durfvooroordelenuittespreken
Wilde harenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nee geef afro![]()
Het is krullerig, rommelig, coupe windkracht 10 meestal. Soms vind ik er een pen
Coupe warrigquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is krullerig, rommelig, coupe windkracht 10 meestal. Soms vind ik er een pen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haar-opsteekpenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bewaar er eentje voor in Miauw d'r coupe
Ik eet ze met bot en alquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Ik heb genoeg, dankjewelquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wow, je wil denk ik geen lovebites van jou dan
Omdat ze het niet na konden vertellen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit klachten over gehad
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze het niet na konden vertellen...
Je bent een soort queen bee ofzo? Na het orgasme bijt je z'n kop eraf?
Llquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dan loop ik meestal naar de keuken om braaf wat te drinken te pakken
Eetzequote:
Zo doe ik de hele dag alquote:
Ja ze bestaan nogquote:
Kook ze, ik ben ook ff wat anders doenquote:
[..]
Uhm jong ventje van 25...............okequote:
Wel in die volgorde héquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm jong ventje van 25...............oke
7 lullen, voor elke dag eentjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm jong ventje van 25...............oke
Uiteraard moet wel weten wat voor vlees IK in de kuip heb en of je voldoetquote:
quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard moet wel weten wat voor vlees IK in de kuip heb en of je voldoet
quote:
Nee 7 dagen in de week 3 x per dagquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We kunnen ook 2 daagjes rust houden als 7 dagen per week teveel is voor een vrouw uit de 70s
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, wil je me een klopje op mijn rug geven?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee 7 dagen in de week 3 x per dag
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee 7 dagen in de week 3 x per dag
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft het niet over X-boxen hé
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]