SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want homosexuelen vallen per definitie op elke random andere man!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef Telecaster het volgende:
Je kan toch simpelweg controleren wie een strak plassertje krijgt bij het gezellig collectief douchen na afloop?
Natuurlijk niet. Duh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, want homosexuelen vallen per definitie op elke random andere man!
Dat jij je pik niet onder controle hebt wil niet zeggen dat dat voor andere mannen ook geldtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Duh.
Maar met tien andere afgetrainde boys per elftal moet er alleen al puur getalsmatig voor elke nicht toch wel iets tussenzitten, lijkt me.
Nee hoor. Een homosexuele collega van me heeft het altijd over zichzelf als nicht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat jij je pik niet onder controle hebt wil niet zeggen dat dat voor andere mannen ook geldt
Beetje homofoob, trouwens? Gezien je gedachtengang en het gebruik van het woord nicht?
WTF zegquote:
Helaas is het andersomquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Terreros85 het volgende:
Maar homo's kunnen toch helemaal niet voetballen.
Crap. Wat een treurig verhaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Tarado het volgende:
Volgens mij de enige profvoetballer die er voor uit is gekomen is Justin Fashanu en gezien het feit hoe het met hem afgelopen is kan ik me voorstellen dat er niet snel anderen zullen volgen
Eensch.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
't Is een dooddoener, maar ik ga hem toch plaatsen:
Wat kan mij het nou verrotten wie liever met een jongen zoent, dan met een meisje? Of hand in hand loopt, of seks, of trouwen?
Het interesseert me net zoveel als vragen over welke voetballer een bruin lederen bankstel heeft, wie er een ECI pas heeft en wie er bij de Texaco tankt.
Ach Nederland is een hokjesland he, ik persoonlijk vind het wel leuk om achter dingen als deze te komen en erover te discussieren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat kan mij het nou verrotten wie liever met een jongen zoent, dan met een meisje? Of hand in hand loopt, of seks, of trouwen?
Het interesseert me net zoveel als vragen over welke voetballer een bruin lederen bankstel heeft, wie er een ECI pas heeft en wie er bij de Texaco tankt.
Je hebt gelijk, maar in de mannen wereld van het voetbal blijft het een controversieel fenomeen, dus interessant wie de strijd aan durven zich daar openlijk mee te laten zien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Conservatieve wereldje, dat voetbalwereldje. Voetballers zijn misschien wel begripvol, maar het probleem ligt bij de fans. Die kunnen zo'n speler helemaal kapot makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Welke discussie? Ik discussier liever over zijn kwaliteiten in het veld, niet in bed met wat voor sekse dan ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef CHZ het volgende:
[..]
Ach Nederland is een hokjesland he, ik persoonlijk vind het wel leuk om achter dingen als deze te komen en erover te discussieren.
In verschillende autogarages waarschijnlijk ook, vandaar dat ik ook nooit vraag naar de geaardheid van de monteur als hij mijn auto heeft gerepareerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Conservatieve wereldje, dat voetbalwereldje. Voetballers zijn misschien wel begripvol, maar het probleem ligt bij de fans. Die kunnen zo'n speler helemaal kapot maken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In verschillende autogarages waarschijnlijk ook, vandaar dat ik ook nooit vraag naar de geaardheid van de monteur als hij mijn auto heeft gerepareerd.
Ik ben zelf geen voetbalkijker, maar ik meen te hebben gehoord van vrienden die dat wel zijn dat het ook professionele zelfmoord kan zijn omdat geen enkele club graag een openlijke homo in het veld wenst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Conservatieve wereldje, dat voetbalwereldje. Voetballers zijn misschien wel begripvol, maar het probleem ligt bij de fans. Die kunnen zo'n speler helemaal kapot maken
Hierboven werd al gelinkt naar Justin Fashanu zijn verhaal. Vrij tragisch.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen voetbalkijker, maar ik meen te hebben gehoord van vrienden die dat wel zijn dat het ook professionele zelfmoord kan zijn omdat geen enkele club graag een openlijke homo in het veld wenst.
FWIW.
Dit heeft niets met Nederland te maken. Er is niet 1 land waar voetballers voor hun afwijkende geaardheid uit komen (mochten ze die hebben)quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef CHZ het volgende:
[..]
Ach Nederland is een hokjesland he, ik persoonlijk vind het wel leuk om achter dingen als deze te komen en erover te discussieren.
Dat kontje staat me inderdaad ook niet aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf vermoeden dat Vurnon Anita homo is
Waarom Mark Overmars eigenlijk, is ie een keer betrapt op iets ofzo? Vind het niet bepaald 'vrouwelijk' verder ofzo.quote:
de vraag is natuurlijk waarom precies niet, is dat échte homohaat, of eerder 'homofobie-by-proxy'... de meeste betrokken mensen in de voetballerij zullen het ook gewoon als 'kwetsbaarheid' zien en de voetballerij is nu eenmaal ook een wereld waar de druk hoog is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen voetbalkijker, maar ik meen te hebben gehoord van vrienden die dat wel zijn dat het ook professionele zelfmoord kan zijn omdat geen enkele club graag een openlijke homo in het veld wenst.
FWIW.
Lijkt me nietquote:
En George Michael was ooit aan Brooke Shields gelinkt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Hij is gelinkt aan:
Ja en wat dacht je van zijn kind verwekt bij een draagmoeder.quote:
Een narcist is hij zeker, maar het is toch niet bekend of de moeder van zijn kind een draagmoeder was?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van zijn kind verwekt bij een draagmoeder.
Dat is het wel, hij heeft er ook gewoon voor betaald. Voor de rest niks mis mee hoor, maar het was voor mij wel het laatste beetje bewijsquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een narcist is hij zeker, maar het is toch niet bekend of de moeder van zijn kind een draagmoeder was?
Dat is natuurlijk net zo'n uitspraak als "1 op de 2 mensen is vrouw, dus moeten er bij de mariniers en in de bouw ook 50% vrouwen rondlopen".quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Stampie22 het volgende:
Je hoort vaak van die uitspraken als "1 op de 10 mensen is homo dús moeten er bij elke club homo's rondlopen".
Ja dat hij betaald heeft weet ik maar of het een geplande zwangerschap met draagmoeder was is niet bekendquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het wel, hij heeft er ook gewoon voor betaald. Voor de rest niks mis mee hoor, maar het was voor mij wel het laatste beetje bewijs
Homo's zouden 'afgestoten' worden door een 'harde mannelijke cultuur' ....? mwah, daar kun je ook anders over denken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Stampie22 het volgende:
Ik denk dat er heel weinig homo's rondlopen in de professionele voetballerij. Je hoort vaak van die uitspraken als "1 op de 10 mensen is homo dús moeten er bij elke club homo's rondlopen". Maar ik denk dat de harde, (vanaf de jeugd al) homofobe voetbalwereld weinig homo's aantrekt en homo's in de jeugd al afvallen omdat het harde voetbalcultuurtje hun wereld niet is.
Tja dat vind ik dus ook raar, hij kan vrouwen krijgen als een gek, en dan ga je een draagmoeder betalen om een kind te krijgen? Waarom zou je dat willen? En waarom wil hij een kind zonder vrouw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het wel, hij heeft er ook gewoon voor betaald. Voor de rest niks mis mee hoor, maar het was voor mij wel het laatste beetje bewijs
Offtopic (uit de link): "Los Angeles Warmte"?? WTF!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Tarado het volgende:
Volgens mij de enige profvoetballer die er voor uit is gekomen is Justin Fashanu en gezien het feit hoe het met hem afgelopen is kan ik me voorstellen dat er niet snel anderen zullen volgen
Haha, zure Spartaan die nog niet over het verlies van de zilveren bal heen is..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
en nog hand in hand zingen ook.
Ik denk niet dat hij dat helemaal bedoeld. Een harde mannelijke cultuur is wat anders dan de harde homofobe cultuur.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Homo's zouden 'afgestoten' worden door een 'harde mannelijke cultuur' ....? mwah, daar kun je ook anders over denken.
Genoeg homo's die zich juist zeer intersseren voor voetbal, zowel om het actief te doen alswel als supporter
Mja 2 wat ijdel overkomende heren, of ze echt gay zijn betwijfel ik. Maarja kan zomaar..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toivonen ook [ afbeelding ]
Je hebt ook 'harde' homo's, hoor (en homo's die zelf homofoob zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Stampie22 het volgende:
Ik denk dat er heel weinig homo's rondlopen in de professionele voetballerij. Je hoort vaak van die uitspraken als "1 op de 10 mensen is homo dús moeten er bij elke club homo's rondlopen". Maar ik denk dat de harde, (vanaf de jeugd al) homofobe voetbalwereld weinig homo's aantrekt en homo's in de jeugd al afvallen omdat het harde voetbalcultuurtje hun wereld niet is.
Het zijn af en toe ook net mensen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Je hebt homo's met allerlei interesses, ook voetbal, ook echte macho-mannen, net zoals je ook 'metromannen' en vrouwelijke heteromannen hebt
De kleedkamerhumor, de simpele homograppen, harde trainers... ik denk dat veel homo's dat gewoon niet trekken. Zeker in de jeugd, als je nog onzeker bent. M'n neefje heeft in de jeugd bij ADO gezeten, geen homo maar wel een zachtaardige jongen. Die trok die sfeer totaal niet en haakte na twee jaar af. Ik verwacht daarom, zonder te generaliseren, gewoon weinig homo's in de voetbalwereld.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Je hebt ook 'harde' homo's, hoor (en homo's die zelf homofoob zijn).
Je hebt homo's met allerlei interesses, ook voetbal, ook echte macho-mannen, net zoals je ook 'metromannen' en vrouwelijke heteromannen hebt
Wat ik bedoel is dat het karakter/de interesses van iemand niet per se samenhangt met z'n seksualiteit, waardoor je niet echt kan spreken van 'hun wereld'.
Tja, dat kan je allemaal 'denken' maar het zegt meer over jouw generaliserende blik op homo's die schijnbaar erop gebaseerd is dat 'alle homo's gelijk zijn' en dat het allemaal 'softe zachtaardige jongens' zouden zijn...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
De kleedkamerhumor, de simpele homograppen, harde trainers... ik denk dat veel homo's dat gewoon niet trekken. Zeker in de jeugd, als je nog onzeker bent. M'n neefje heeft in de jeugd bij ADO gezeten, geen homo maar wel een zachtaardige jongen. Die trok die sfeer totaal niet en haakte na twee jaar af. Ik verwacht daarom, zonder te generaliseren, gewoon weinig homo's in de voetbalwereld.
http://www.spitsnieuws.nl(...)oit_12_mil.html#more Alsjeblieft ik word op mijn wenken bediendquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een narcist is hij zeker, maar het is toch niet bekend of de moeder van zijn kind een draagmoeder was?
Puur toeval natuurlijk, dat het ajacieden zijn die je noemtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Homo.... Sorry heitinga
Overmars heeft gepaald met Gordon
Als Diego zegt dat ze homo zijn, dan geloof ik hem...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Piebe het volgende:
[..]
Puur toeval natuurlijk, dat het ajacieden zijn die je noemt
Das geen toevalquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Piebe het volgende:
[..]
Puur toeval natuurlijk, dat het ajacieden zijn die je noemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |