SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want homosexuelen vallen per definitie op elke random andere man!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef Telecaster het volgende:
Je kan toch simpelweg controleren wie een strak plassertje krijgt bij het gezellig collectief douchen na afloop?
Natuurlijk niet. Duh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, want homosexuelen vallen per definitie op elke random andere man!
Dat jij je pik niet onder controle hebt wil niet zeggen dat dat voor andere mannen ook geldtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Duh.
Maar met tien andere afgetrainde boys per elftal moet er alleen al puur getalsmatig voor elke nicht toch wel iets tussenzitten, lijkt me.
Nee hoor. Een homosexuele collega van me heeft het altijd over zichzelf als nicht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat jij je pik niet onder controle hebt wil niet zeggen dat dat voor andere mannen ook geldt
Beetje homofoob, trouwens? Gezien je gedachtengang en het gebruik van het woord nicht?
WTF zegquote:
Helaas is het andersomquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Terreros85 het volgende:
Maar homo's kunnen toch helemaal niet voetballen.
Crap. Wat een treurig verhaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Tarado het volgende:
Volgens mij de enige profvoetballer die er voor uit is gekomen is Justin Fashanu en gezien het feit hoe het met hem afgelopen is kan ik me voorstellen dat er niet snel anderen zullen volgen
Eensch.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
't Is een dooddoener, maar ik ga hem toch plaatsen:
Wat kan mij het nou verrotten wie liever met een jongen zoent, dan met een meisje? Of hand in hand loopt, of seks, of trouwen?
Het interesseert me net zoveel als vragen over welke voetballer een bruin lederen bankstel heeft, wie er een ECI pas heeft en wie er bij de Texaco tankt.
Ach Nederland is een hokjesland he, ik persoonlijk vind het wel leuk om achter dingen als deze te komen en erover te discussieren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat kan mij het nou verrotten wie liever met een jongen zoent, dan met een meisje? Of hand in hand loopt, of seks, of trouwen?
Het interesseert me net zoveel als vragen over welke voetballer een bruin lederen bankstel heeft, wie er een ECI pas heeft en wie er bij de Texaco tankt.
Je hebt gelijk, maar in de mannen wereld van het voetbal blijft het een controversieel fenomeen, dus interessant wie de strijd aan durven zich daar openlijk mee te laten zien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Conservatieve wereldje, dat voetbalwereldje. Voetballers zijn misschien wel begripvol, maar het probleem ligt bij de fans. Die kunnen zo'n speler helemaal kapot makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Welke discussie? Ik discussier liever over zijn kwaliteiten in het veld, niet in bed met wat voor sekse dan ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef CHZ het volgende:
[..]
Ach Nederland is een hokjesland he, ik persoonlijk vind het wel leuk om achter dingen als deze te komen en erover te discussieren.
In verschillende autogarages waarschijnlijk ook, vandaar dat ik ook nooit vraag naar de geaardheid van de monteur als hij mijn auto heeft gerepareerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Conservatieve wereldje, dat voetbalwereldje. Voetballers zijn misschien wel begripvol, maar het probleem ligt bij de fans. Die kunnen zo'n speler helemaal kapot maken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In verschillende autogarages waarschijnlijk ook, vandaar dat ik ook nooit vraag naar de geaardheid van de monteur als hij mijn auto heeft gerepareerd.
Ik ben zelf geen voetbalkijker, maar ik meen te hebben gehoord van vrienden die dat wel zijn dat het ook professionele zelfmoord kan zijn omdat geen enkele club graag een openlijke homo in het veld wenst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Conservatieve wereldje, dat voetbalwereldje. Voetballers zijn misschien wel begripvol, maar het probleem ligt bij de fans. Die kunnen zo'n speler helemaal kapot maken
Hierboven werd al gelinkt naar Justin Fashanu zijn verhaal. Vrij tragisch.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen voetbalkijker, maar ik meen te hebben gehoord van vrienden die dat wel zijn dat het ook professionele zelfmoord kan zijn omdat geen enkele club graag een openlijke homo in het veld wenst.
FWIW.
Dit heeft niets met Nederland te maken. Er is niet 1 land waar voetballers voor hun afwijkende geaardheid uit komen (mochten ze die hebben)quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef CHZ het volgende:
[..]
Ach Nederland is een hokjesland he, ik persoonlijk vind het wel leuk om achter dingen als deze te komen en erover te discussieren.
Dat kontje staat me inderdaad ook niet aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf vermoeden dat Vurnon Anita homo is
Waarom Mark Overmars eigenlijk, is ie een keer betrapt op iets ofzo? Vind het niet bepaald 'vrouwelijk' verder ofzo.quote:
de vraag is natuurlijk waarom precies niet, is dat échte homohaat, of eerder 'homofobie-by-proxy'... de meeste betrokken mensen in de voetballerij zullen het ook gewoon als 'kwetsbaarheid' zien en de voetballerij is nu eenmaal ook een wereld waar de druk hoog is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen voetbalkijker, maar ik meen te hebben gehoord van vrienden die dat wel zijn dat het ook professionele zelfmoord kan zijn omdat geen enkele club graag een openlijke homo in het veld wenst.
FWIW.
Lijkt me nietquote:
En George Michael was ooit aan Brooke Shields gelinkt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Hij is gelinkt aan:
Ja en wat dacht je van zijn kind verwekt bij een draagmoeder.quote:
Een narcist is hij zeker, maar het is toch niet bekend of de moeder van zijn kind een draagmoeder was?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van zijn kind verwekt bij een draagmoeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |