abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90929345

Zijn er voetballers waarvan met zekerheid te zeggen is dat ie homosexueel is? Of anders, van wie vermoed jij dat ie van heren houdt? C. Ronaldo is een open deur om te noemen, verder?

Ik heb Sneijder altijd wel iets gay gevonden, gevoelskwestie. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90929395
Marc Overmars.
pi_90929397
Mensen dachten dat altijd van Overmars toch?

Bij mij gaat mijn Gaydar altijd af bij Eriksen van Ajax :)

Edit:naam even goed gespeld
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:49:47 #4
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90929450
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_90929452
Hehe de gaydar. Schijnt dat Guti toch een erkende homosexueel was/is?
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:51:08 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90929515
Je kan toch simpelweg controleren wie een strak plassertje krijgt bij het gezellig collectief douchen na afloop?
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_90929582
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef Telecaster het volgende:
Je kan toch simpelweg controleren wie een strak plassertje krijgt bij het gezellig collectief douchen na afloop?
Ja, want homosexuelen vallen per definitie op elke random andere man!
pi_90929601
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:53:52 #10
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90929655
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]
Ja, want homosexuelen vallen per definitie op elke random andere man!
Natuurlijk niet. Duh.

Maar met tien andere afgetrainde boys per elftal moet er alleen al puur getalsmatig voor elke nicht toch wel iets tussenzitten, lijkt me.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:53:56 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90929660
Die van Ronaldo vind ik het ergste :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:55:33 #12
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_90929735
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Duh.

Maar met tien andere afgetrainde boys per elftal moet er alleen al puur getalsmatig voor elke nicht toch wel iets tussenzitten, lijkt me.
Dat jij je pik niet onder controle hebt wil niet zeggen dat dat voor andere mannen ook geldt

Beetje homofoob, trouwens? Gezien je gedachtengang en het gebruik van het woord nicht?
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:56:38 #13
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90929783
quote:
16s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]
Dat jij je pik niet onder controle hebt wil niet zeggen dat dat voor andere mannen ook geldt

Beetje homofoob, trouwens? Gezien je gedachtengang en het gebruik van het woord nicht?
Nee hoor. Een homosexuele collega van me heeft het altijd over zichzelf als nicht.
pi_90929816
Henk van Buuren voetbalt bij ons in het derde en is van de mannenliefde.
pi_90929987
Maar homo's kunnen toch helemaal niet voetballen.

:')
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_90930002
quote:
WTF zeg :')

Toch maar een extra van C. Ronaldo dan maar.. *;

pi_90930065
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Terreros85 het volgende:
Maar homo's kunnen toch helemaal niet voetballen.

:')
Helaas is het andersom -O-
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:07:19 #18
225540 Pugg
Friends forever
pi_90930303
ook niet echt hetero

donderdag 6 januari 2011 @ 14:08:28 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90930362
Volgens mij de enige profvoetballer die er voor uit is gekomen is Justin Fashanu en gezien het feit hoe het met hem afgelopen is kan ik me voorstellen dat er niet snel anderen zullen volgen
pi_90930417

en nog hand in hand zingen ook.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:10:44 #21
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90930486
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Tarado het volgende:
Volgens mij de enige profvoetballer die er voor uit is gekomen is Justin Fashanu en gezien het feit hoe het met hem afgelopen is kan ik me voorstellen dat er niet snel anderen zullen volgen
Crap. Wat een treurig verhaal.
pi_90930568
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Pugg het volgende:
ook niet echt hetero

[ afbeelding ]
Wie zijn die 2 heren precies?
pi_90930652
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 14:12 schreef CHZ het volgende:

[..]

Wie zijn die 2 heren precies?
Zlatan, Pique.
pi_90930905
Er is in het Duitse Nationale Elftal al een veel langer lopend gerucht dat er minimaal één vaste duitse nationale speler homosexueel zou zijn, die ook al jarenlang een leidende rol in het elftal heeft...
Een gerucht dat zelfs op een gegeven moment door de zaakwaarnemer van Ballack openlijk bevestigd werd (alhoewel bv Ballack altijd al één van de genoemde personen was)...
Meerdere spelers die dan genoemd worden:
Michael Ballack, Mario Gomez, Arne Friedrich, Phillip Lahm.

Overigens, over de coaches, Joachim Löw en zn assistent (Hansi Flick) gaat ook het sterke gerucht dat ze homosexueel zouden zijn, bij Löw was vaak vrijwel niks bekend over zn persoonlijke omstandigheid maar sinds de laatste WK, toen die geruchten steeds sterker werden treed ook zijn vrouw meer in de publiciteit wat ze voorheen nooit wilde.

Verder de President van St. Pauli is openlijk homosexueel en heeft wel eens aangegeven ook homosexuele voetballers te kennen (maar zal nooit een naam noemen of direkt personen 'verdacht maken), en daarbij ook gezegd dat veel homosexuele voetballers de 'hardere' voetballers zijn die vaak ietwat 'overdreven hard willen zijn', juist om onder de verdenking uit te komen.

In 11freunde stond een artikel over Heinz Bonn, een speler van HSV uit de zeventiger jaren (harde verdediger, met een korte carriere door problemen) die uiteindelijk vermoord bleek te zjn door een mannelijke prositue van de Reeperbahn, en altijd al homosexueel was geweest (maar het verborgen gehouden had):
http://www.11freunde.de/geschichtsstunde/122946
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_90931136
't Is een dooddoener, maar ik ga hem toch plaatsen:

Wat kan mij het nou verrotten wie liever met een jongen zoent, dan met een meisje? Of hand in hand loopt, of seks, of trouwen?

Het interesseert me net zoveel als vragen over welke voetballer een bruin lederen bankstel heeft, wie er een ECI pas heeft en wie er bij de Texaco tankt.
Dit, dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:27:36 #26
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90931211
quote:
13s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef Buitendam het volgende:

Wat kan mij het nou verrotten wie liever met een jongen zoent, dan met een meisje? Of hand in hand loopt, of seks, of trouwen?

Het interesseert me net zoveel als vragen over welke voetballer een bruin lederen bankstel heeft, wie er een ECI pas heeft en wie er bij de Texaco tankt.
Eensch.
pi_90931631
quote:

Ach Nederland is een hokjesland he, ik persoonlijk vind het wel leuk om achter dingen als deze te komen en erover te discussieren.
pi_90931763
quote:

Je hebt gelijk, maar in de mannen wereld van het voetbal blijft het een controversieel fenomeen, dus interessant wie de strijd aan durven zich daar openlijk mee te laten zien.
pi_90931890
quote:

Conservatieve wereldje, dat voetbalwereldje. Voetballers zijn misschien wel begripvol, maar het probleem ligt bij de fans. Die kunnen zo'n speler helemaal kapot maken ;)
pi_90931896
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef CHZ het volgende:

[..]

Ach Nederland is een hokjesland he, ik persoonlijk vind het wel leuk om achter dingen als deze te komen en erover te discussieren.
Welke discussie? Ik discussier liever over zijn kwaliteiten in het veld, niet in bed met wat voor sekse dan ook.
Dit, dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:41:53 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90931970
Vampeta heeft naakt geposeerd in een homoblaadje maar dat zegt niets over zijn geaardheid

En verder het verhaal van Ronaldo Fenomeno met 3 travestieten waarvan hij later zei dat hij dacht dat het vrouwen waren, yeah right
pi_90931977
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef andre347 het volgende:

[..]

Conservatieve wereldje, dat voetbalwereldje. Voetballers zijn misschien wel begripvol, maar het probleem ligt bij de fans. Die kunnen zo'n speler helemaal kapot maken ;)
In verschillende autogarages waarschijnlijk ook, vandaar dat ik ook nooit vraag naar de geaardheid van de monteur als hij mijn auto heeft gerepareerd.
Dit, dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:42:32 #33
225540 Pugg
Friends forever
pi_90932003
quote:

_O_ _O_ _O_
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:42:50 #34
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90932019
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

In verschillende autogarages waarschijnlijk ook, vandaar dat ik ook nooit vraag naar de geaardheid van de monteur als hij mijn auto heeft gerepareerd.
_O_
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:43:56 #35
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90932080
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef andre347 het volgende:

[..]
Ik ben zelf geen voetbalkijker, maar ik meen te hebben gehoord van vrienden die dat wel zijn dat het ook professionele zelfmoord kan zijn omdat geen enkele club graag een openlijke homo in het veld wenst.

FWIW.
pi_90932256
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Ik ben zelf geen voetbalkijker, maar ik meen te hebben gehoord van vrienden die dat wel zijn dat het ook professionele zelfmoord kan zijn omdat geen enkele club graag een openlijke homo in het veld wenst.

FWIW.
Hierboven werd al gelinkt naar Justin Fashanu zijn verhaal. Vrij tragisch.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:55:33 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90932639
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef CHZ het volgende:

[..]

Dit heeft niets met Nederland te maken. Er is niet 1 land waar voetballers voor hun afwijkende geaardheid uit komen (mochten ze die hebben)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_90932893
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Pugg het volgende:
ook niet echt hetero

[ afbeelding ]
daar praatten ze een ruzie van op de training goed :')

ik vind pique een baas, dat wel.
pi_90932932
Ik blijf vermoeden dat Vurnon Anita homo is ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90933085
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf vermoeden dat Vurnon Anita homo is ;)
Dat kontje staat me inderdaad ook niet aan :')
pi_90933123
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef Frishe het volgende:
Marc Overmars.
Waarom Mark Overmars eigenlijk, is ie een keer betrapt op iets ofzo? Vind het niet bepaald 'vrouwelijk' verder ofzo.
pi_90933125
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Telecaster het volgende:

[..]

FWIW.
de vraag is natuurlijk waarom precies niet, is dat échte homohaat, of eerder 'homofobie-by-proxy'... de meeste betrokken mensen in de voetballerij zullen het ook gewoon als 'kwetsbaarheid' zien en de voetballerij is nu eenmaal ook een wereld waar de druk hoog is.
en dan extra-kwetsbaar kúnnen zijn is al een extra horde vor iemands persoon (en er zijn volop voetballers die aan die druk niet voldoen en voortijdig 'opbranden' om wat voor reden dan ook, maar vaak ook 'psychisch')

Een speler waarvan de 'geruchten' te groot worden kan daardoor nadeel ondervinden, zelfs de meest sterke persoonlijkheid zal op een gegeven moment toch wél het moeilijk krijgen met de voortdurende spreekkoren, of ook doordat het telkens weer 'aangehaald' zal kunnen worden, of je nu succes hebt of niet.

Anderszijds kan het juist ook een zekere kracht zijn als iemand voledig in het publieke oog staat, maar toch in staat is een 'dubbelleven' te leiden.

In het verhaal van Heinz Bonn van HSV dat ik hierboven gelinked hebt is het zo dat die speler juist bij zn 'overstap' psychische problemen kreeg die hij opving door opeens veel harder te gaan spelen... het was een erg sierlijke speler met een grote techniek, die echter de druk niet aankon, waarbij vermoedelijk zn homosexualiteit wél een belangrijke rol speelde.

Overigens is het imho onjuist om te stellen dat die 'psychologie' of 'privé-zaken' geen enkele samenhang met voetbal heeft...
integendeel, het privé-leven en het privé-gedrag van voetballers en betrokkenen is juist een erg populair onderdeel, juist ook van de 'lief-hebbers'.
populair is het wel te zeggen dat het je niks uitmaakt, maar in de realiteit gaan toch heel veel threads hier over juist zulke 'randzaken', over de persoonlijkheid van spelers en soms ook hun privé-leven.

zie ook hoe men spreekt over een fantastische voetballer als C.Ronaldo, waarbij de subjectieve mening over hem duidelijk snel de overhand krijgt (iets dat overigens opvallend genoeg bij messi bv vrijwel uitblijft, messi is op persoonlijk vlak wat dat betreft véél introverter en 'geheimzinnig').
Of ook hoe er bv graag grapjes gemaakt worden over Wesley Sneijder en diens persoonlijkheid (of dat nu zn vriendin/vrouw is, zn lengte of ze soms licht-ontvlambare gedrag)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:20:56 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90936431
Gregory v/d Wiel.
pi_90936502
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
Gregory v/d Wiel.
Lijkt me niet :N

Hij is gelinkt aan:

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:24:50 #45
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_90936628
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Lijkt me niet :N

Hij is gelinkt aan:
En George Michael was ooit aan Brooke Shields gelinkt.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:24:55 #46
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_90936632
Arjen Robben noemden ze toch altijd gayboy bij Chelsea
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_90936808
http://www.gay.nl/article/1555/105/

Het schijnt dat Alberto Gilardino homo is
pi_90937421
Ik denk dat er heel weinig homo's rondlopen in de professionele voetballerij. Je hoort vaak van die uitspraken als "1 op de 10 mensen is homo dús moeten er bij elke club homo's rondlopen". Maar ik denk dat de harde, (vanaf de jeugd al) homofobe voetbalwereld weinig homo's aantrekt en homo's in de jeugd al afvallen omdat het harde voetbalcultuurtje hun wereld niet is.
pi_90937716
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Smoofie het volgende:

Zegt genoeg. EN ook zijn nagellak :')
Ja en wat dacht je van zijn kind verwekt bij een draagmoeder.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:53:57 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90938129
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja en wat dacht je van zijn kind verwekt bij een draagmoeder.
Een narcist is hij zeker, maar het is toch niet bekend of de moeder van zijn kind een draagmoeder was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')