Maar ben je wel aan het flirten dan? Het lijkt me redelijk simpel. Ben je aan het flirten, dan hebben de andere vrouwen binnen het bedrijf een hekel aan je, ben je niet aan het flirten, dan niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Seven. het volgende:
Ik flirt heel veel. Soms bewust maar toch 80% van de tijd onbewust. Op zich niet zo'n grote ramp, het hoeft van mij ook niet volledig te verdwijnen maar het begint op mijn werk de spuigaten uit te lopen.
Ik maak echter zelden flirterige opmerkingen. Maar toch ligt dit natuurlijk grotendeels aan mij, want er zijn nog wel wat vrouwen maar die krijgen allemaal geen chocola enzo. Het probleem is dus dat ik de grens tussen goedlachs/vriendelijk en flirten niet meer herken. Ook als anderen met mij flirten overigens, ik vat dat soort dingen al heel snel op als een grapje.
Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het leren herkennen van de grens tussen vriendelijkheid en flirtgedrag. Iemand een idee waar te beginnen?
Idd, gewoon door flirten! Al is het onbewust, haha doe ik ook zo vaakquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef Luxuria het volgende:
Wat maakt het uit? Is toch leuk die aandacht.
De meiden die hier werken kom ik prima mee overeen. En als ze mij duidelijk willen maken dat ze mij zien zitten, waarom dan niet vragen of ik keertje mee uit eten wil? Ik zie vooral hoop opportunisme en weinig oprechte interesse.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ben je wel aan het flirten dan? Het lijkt me redelijk simpel. Ben je aan het flirten, dan hebben de andere vrouwen binnen het bedrijf een hekel aan je, ben je niet aan het flirten, dan niet.
Je kan toch ook gewoon leuk en aardig gevonden worden, zonder te flirten? En dat die mannen duidelijk willen maken dat ze je leuk vinden, maar dan niet omdat je met ze flirt?
Ja, gezellig Luc!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef Iuc het volgende:
Hey TS,
Je mag wel een keertje mee de cabine in
Leuk? Voor TS is het een probleem..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
Oooooooh wat leuk om te lezen dit!! Herkenbaar(niet zo extreem als jij
maar toch!)
Ze fantaseren over jou een keertje ergens achterin de truck hard te geven, niet op date te gaan en wat er van volgt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
De meiden die hier werken kom ik prima mee overeen. En als ze mij duidelijk willen maken dat ze mij zien zitten, waarom dan niet vragen of ik keertje mee uit eten wil? Ik zie vooral hoop opportunisme en weinig oprechte interesse.
Als je je er van bewust bent dat je 80% onbewust flirt,dan ben je je dus bewust van 100% van je geflirt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Seven. het volgende:
Ik flirt heel veel. Soms bewust maar toch 80% van de tijd onbewust.
Heb je het moeilijk, schat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
HOU OP! HOU OP!
Want ik heb het zooo graag.
Je geeft zelf je nummer en bent kennelijk tuk op aandacht. Dat geeft helemaal niets maar doe er dan niet zo moeilijk over. Verwacht alleen geen serieuze carriere binnen dat bedrijf he. Je groeit er vast nog wel over heen.
Kortom; Je staat teveel in de spotlights. Als je respect wilt, moet je niet open staan voor alle vormen van aandacht en vooral niet van iedereen. Ga alleen om met de mannen die je interessant vindt. Wellicht praat je met iedereen en maak je geen onderscheid. Een man van kwaliteit wilt zich speciaal voelen. Het gevoel hebben dat je alleen tot hem behoort. Ik weet niet wat je allemaal deelt met iedereen, maar ik zou het zo oppervlakkig mogelijk houden. Dus geen eindeloze gesprekken over jouw relationele verleden of wat je allemaal zoekt in een man, maar je baalt dat je maar geen geluk hebt in de liefde.quote:1Think about it. Why are you immodest? Do you want attention? Do you accept yourself? Keeping a journal may help you to find out the reason behind. Treat the problem from within. Maybe find a trusted friend to talk with.
2Go over your wardrobe. Modesty is personified in what you wear. Find clothes that are still attractive that cover you up. Necklines that aren't too low. Clothes that aren't super tight. Pants and skirts that accent your body well but don't leave you pouring out at every seam. Underwear that actually stays under your clothes (very important).
3Watch yourself. Sometimes it's easy to burst out with an unsavory or rude remark. Make sure that what you are saying is respectful to yourself and the others around you. This takes time and practice.
4Surround yourself. Find friends with whom you don't have to skank around, and they're okay with that. This doesn't mean dump your whole crowd of friends, but maybe find a couple people to be with that you notice acting the way you'd like to act.
5Accept yourself. You are beautiful and acceptable just as you are, because you are human like the rest of us. You don't have to be super-sexy, always available to flirt, open to anyone that wants to play with you. You can hold back a bit, play your cards well, and save yourself (physically and emotionally) for someone who really and sincerely matters to you and respects you. They will appreciate it greatly.
quote:Mannen zoeken een betrouwbare vrouw. Iemand die ze durven vertrouwen. Iemand waar ze zonder bij na te denken wat aan kunnen overlaten. Teveel vrouwen worden niet betrouwbaar genoeg bevonden en het vertrouwen is in sommige gevallen helemaal ver te zoeken. Mannen zijn dan ook wel eens wat te voorzichtig en misschien zelfs wel achterdochtig.
Die kus op dat feestje die niets te betekenen had. Het geflirt met die leuke barman dat geen naam mag hebben. En wat dacht je van die net wat te inninge knuffel met die goede vriend. Mannen kunnen slecht tegen een vrouw waarvan ze alleen al het gevoel hebben dat ze haar niet volledig kunnen vertrouwen. Dus zal hij blijven zoeken naar iemand die hem dat gevoel wel geeft. Ondertussen zal hij jou waarschijnlijk nooit vertellen dat ie je niet volledig vertrouwt.
Ik zou eerder vragen of je een man wilt die je niet vertrouwt omdat je een flirt bent. Je persoonlijkheid veranderen voor een partner vind ik zorgwekkender dan gewoon door blijven flirten. Dat is al iets waar je snel achter komt en als je er niet mee om kan gaan weet je dat het niks voor jou is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:51 schreef VorkMesLepel het volgende:
Stel jezelf eens voor of jij je mannelijke versie zou willen hebben. Wil je een man die bewust of onbewust alle vrouwen als een magneet naar zich toetrekt? En alles doet wat jij ook doet? Kan je zo'n iemand vertrouwen? Vertrouwen draait niet alleen om intentie. Het gaat erom wat je iemand laat voelen. De kans is groot dat een man niet het gevoel heeft dat hij op jou kan bouwen.
Kom op zeg, het is wel werk en als jij leuk loopt te flirten moet je dat lekker zelf weten maar verwacht niet dat je op een gegeven moment nog serieus genomen wordt. Je bent met 27 jaar geen onnozele bakvis meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je het moeilijk, schat?
Alleen mijn directe collega's hebben mijn telefoonnummer. En ik zeg ook nergens dat ik die aandacht vervelend vind. Ik vraag hoe ik me hier beter bewust van kan worden, niets meer, niets minder.
True.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als je je er van bewust bent dat je 80% onbewust flirt,dan ben je je dus bewust van 100% van je geflirt.
Dat dus. Afstand houden is heel makkelijk hoor. En mijn collega's staan niet in mijn facebook of hebben mijn nummer. Is ook nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is wel werk en als jij leuk loopt te flirten moet je dat lekker zelf weten maar verwacht niet dat je op een gegeven moment nog serieus genomen wordt. Je bent met 27 jaar geen onnozele bakvis meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |