Omdat veel mensen die een paar maanden gaan reizen denken dat je dat in enge hutjes en dito omstandigheden moet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn plezier niet voor het afzien.
Hoe verzinnen mensen het toch dat het afzien moet zijn.
Ja, veel mensen denken dat je alleen echt gereisd kunt hebben als je in ranzige hostels hebt gezeten en in levensgevaarlijke riksja's ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die een paar maanden gaan reizen denken dat je dat in enge hutjes en dito omstandigheden moet doen.
Ja precies, het is geen pelgrimstocht ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn plezier niet voor het afzien.
Hoe verzinnen mensen het toch dat het afzien moet zijn.
Heerlijk, lokaal vervoer en dan redelijk slapen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, veel mensen denken dat je alleen echt gereisd kunt hebben als je in ranzige hostels hebt gezeten en in levensgevaarlijke riksja's ofzo.
Flikker op, ik wil een normaal bed.
Zou ook niks voor mij wezen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, het is geen pelgrimstocht ofzo
12 uur ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe lang is het vliegen? Ik zat 7 uur lang economy zowat met m'n knieën tegen de stoel voor me aan, niet prettig. En zo lang ben ik niet. Op de terugweg zat ik bij de nooduitgang dus had ik zat ruimte, maar toen boden ze nog betere stoelen aan voor 80 dollar en ik zou het nog doen ook.
maar daar was ik niet op uit.quote:Extra legroom and more recline in front of the Economy Class cabin for EUR 140.
Kun je er niet over bellen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
12 uur ofzo?
Naar Indonesië 16 uur en ik kon 'gewoon' slapen.
Als ik nog een keer wil inchecken kan ik ook alles nogmaals selecteren behalve die upgrade.![]()
Die is verdwenen.kan wel Economy Comfort zone
[..]
maar daar was ik niet op uit.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik wil wodka.
Ik wil een knuffel.
*knuffelt* MissBquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik wil wodka.
Ik wil een knuffel.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met het huis kan ik helaas niet helpen
Nou vooruit...quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*knuffelt* MissB
Wodka moet je zelf regelen.
die 224 is niet zoveel in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt imho... massagestoelen die helemaal plat kunnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
224 euro.
Het was al 900 mijn retour ticket. Ik kreeg via de telefoon te horen dat ik niet de rich bitch mocht uithangen dus toen maar niet gedaan.
Omdat CL.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Waarom quote Fok bijna alles dubbel tegenwoordig?
Bij mij ging er voor me iemand met de stoel naar achter terwijl ik m'n klaptafeltje omlaag had. M'n glaasje cola zat zowat op schoot.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
die 224 is niet zoveel in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt imho... massagestoelen die helemaal plat kunnen
quote:
Beetje last van trillende handen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Waarom quote Fok bijna alles dubbel tegenwoordig?
business heb je daar dus geen last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ging er voor me iemand met de stoel naar achter terwijl ik m'n klaptafeltje omlaag had. M'n glaasje cola zat zowat op schoot.
Ik denk het tegenovergestelde eerlijk gezegd: als ik 'op reis' ben wil ik meer luxe dan ik gewend benquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die een paar maanden gaan reizen denken dat je dat in enge hutjes en dito omstandigheden moet doen.
Ik pas 1 keer. Naar Londenquote:
Ontwenningsverschijnselen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beetje last van trillende handen?
Knuffelmeisje voor februari (Porto) ook niet. Het was mijn 8e vlucht van het jaar.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk het tegenovergestelde eerlijk gezegd: als ik 'op reis' ben wil ik meer luxe dan ik gewend ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |