Nee echt he, ik kon mijn ex echt met geen stok wegkrijgen, terwijl ik hem zulke avondjes juist zo gunde.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Soms is het gewoon lekker om een avond alleen thuis te zijn ofzo?
Heb idd ook vrienden gehad die dan de hele tijd gebeld/gesmst werden, uiteindelijk toch op tijd naar huis, en ohwee als moeder de vrouw erachter komt dat je meer dan 2 biertjes ophebt.
Sommige hebben dus echt geen eigen leventje. als vriendje er niet is zitten ze dus gewoon thuis op de bank... niks te doen... ja dan duurt een avond lang en ga je hem op een gegeven moment lastig vallenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zouden ze bang zijn dat hun vent lol heeft zonder hen?
Het hele principe niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Welk deel van "open nieuw deel" snap je niet?
Ik ook niet. Wees blij, kun je gezellig een avondje met je bitches plannen om over vibrators te praten en ongesteldheid enzo.quote:
Hij wilde hem van de wiki halen zodat de meet er weer in staat. Lief tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Welk deel van "open nieuw deel" snap je niet?
Dat doen wij gewoon waar de kerels bij zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wees blij, kun je gezellig een avondje met je bitches plannen om over vibrators te praten en ongesteldheid enzo.
Niks liefs aan, nu sta ik er niet meer inquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde hem van de wiki halen zodat de meet er weer in staat. Lief toch
Als ik R. eindelijk naar zn vrienden toe had ging hij mij de hele avond smsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige hebben dus echt geen eigen leventje. als vriendje er niet is zitten ze dus gewoon thuis op de bank... niks te doen... ja dan duurt een avond lang en ga je hem op een gegeven moment lastig vallen
Maar we hebben jou al in onze harten geslotenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niks liefs aan, nu sta ik er niet meer in
Heb jij er voldoende aan dat je weet dat iemand je leuk vindt? of wil je dat hij het ook af en toe uit. Je iets geeft, het tegen je zegt, etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar we hebben jou al in onze harten gesloten![]()
Dat is voldoende toch?
Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Als iemand op zo'n eiland zit is het juist handig om op vaste tijden te bellen lijkt me, dan weet je beiden dat je elkaar dan kan spreken. Dan ag je toch een uurtje later naar je visite?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex belde altijd op vaste tijden vanaf het eiland (dat is al heel storend) als ik dan ergens op visite was en dat zei dan begon hij gewoon aan het gebruikelijke gesprek.
Vooral veel vragen hoe mijn dag was. Verwachtte dan dat ik een uur met hem ging zitten bellen. Als ik dan zei dat ik ergens op visite was ofzo dan was hij meteen beledigd/teleurgesteld.
Gevolg: hups die om de lieve vrede te bewaren na verloop van tijd maar ging zorgen dat ze op die vaste tijden thuis was.
Ah, ik snap weer waarom ik liever met mannen omga.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wees blij, kun je gezellig een avondje met je bitches plannen om over vibrators te praten en ongesteldheid enzo.
Het is in elk geval geen controle telefoontjequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Als iemand op zo'n eiland zit is het juist handig om op vaste tijden te bellen lijkt me, dan weet je beiden dat je elkaar dan kan spreken. Dan ag je toch een uurtje later naar je visite?
En als mijn kerel op zo'n eiland zat zou ik het zelf ook wel fijn vinden om een uurtje te bellen eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen controle telefoontje
Dan bel je op verschillende tijden om te kijken waar de ander is lijkt me.
Mja ik ook welquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als mijn kerel op zo'n eiland zat zou ik het zelf ook wel fijn vinden om een uurtje te bellen eigenlijk
Als ik overall een goed gevoel heb, dan heb ik dat idd altijd wel. Die bevestiging heb ik ook wel nodig, maar dat is ook niks ergs vind ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel jaloers, maar heb het nu wel goed in bedwang. Brox'ex komt bijvoorbeeld regelmatig naar amsterdam en daar heb ik geen moeite mee en hoef er ook niet bij te zijn en zo. Maar dat komt ook doordat hij me veel bevestiging geeft dmv smsjes en zo. Want zo'n wijf ben ik helaas wel
Dat is met alles eigenlijk, meestal gaan 2 extremen gewoon niet goed samenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
Kortom, het moet gewoon een beetje in balans zijn.
Want helemaal geen jaloezie is ook niet goed nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
Kortom, het moet gewoon een beetje in balans zijn.
Nee, als het je allemaal niet boeit zit er ook iets niet goed...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want helemaal geen jaloezie is ook niet goed nee.
En goedemiddag.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel jaloers, maar heb het nu wel goed in bedwang. Brox'ex komt bijvoorbeeld regelmatig naar amsterdam en daar heb ik geen moeite mee en hoef er ook niet bij te zijn en zo. Maar dat komt ook doordat hij me veel bevestiging geeft dmv smsjes en zo. Want zo'n wijf ben ik helaas wel
als je die bevestiging niet krijgt van hem. ga je er dan om vragen? en hoe?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik overall een goed gevoel heb, dan heb ik dat idd altijd wel. Die bevestiging heb ik ook wel nodig, maar dat is ook niks ergs vind ik.
Het begon ooit zo:quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Als iemand op zo'n eiland zit is het juist handig om op vaste tijden te bellen lijkt me, dan weet je beiden dat je elkaar dan kan spreken. Dan ag je toch een uurtje later naar je visite?
Maar dat kan je dus op een normale manier laten blijken, zodat de ander denkt... goh ze is toch wel gek op me hequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want helemaal geen jaloezie is ook niet goed nee.
"Nou, op zich mag je soms wel even hardop zeggen dat je me zo leuk vind, want ik kan het niet ruiken".quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als je die bevestiging niet krijgt van hem. ga je er dan om vragen? en hoe?
Nu vind je em weer leuk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begon ooit zo:
-verhaal-
Dat heeft maanden geduurd voor hij door had dat ik daar helemaal schijtziek van werd.
Het feit dat hij 2 weken op een eiland zit wil echt niet zeggen dat hij dagelijks naar huis hoeft te bellen.
Nu zijn we uit elkaar en spreken we elkaar misschien 3 keer in die 2 weken. IDEAAL!!!
Als ie thuis komt hebben we elkaar nog iets te vertellen. 2 Jaar lang heb ik hierom gesmeekt. Ik moest hem gewoon dumpen om het voor elkaar te krijgen
Nee.quote:
jou "kennende" zeg dat je dat wel met iets van humor in je stem en niet met een nare ondertoon toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Nou, op zich mag je soms wel even hardop zeggen dat je me zo leuk vind, want ik kan het niet ruiken".
Ofzo.
Dat hangt ervanaf. Of ik het zeg na een maand of na een week.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
jou "kennende" zeg dat je dat wel met iets van humor in je stem en niet met een nare ondertoon toch?
nee joh, ff aflikken en je kunt weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben door m'n servies heen, tijd om af te wassen?
Leven van plastic borden en bestekquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vertel gewoon van tevoren dat het belangrijk voor me is en dat het heel erg helpt bij me en als iemand me leuk vindt houdt ie er rekening meequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als je die bevestiging niet krijgt van hem. ga je er dan om vragen? en hoe?
Afgeronde HBO-opleidingen ( kom op zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Wat vragen ze dan wat jij niet hebt kluts?
duidelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf. Of ik het zeg na een maand of na een week.
Dit soort dingen kan ik waarderen. gewoon rustig vertellen hoe en waaromquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon van tevoren dat het belangrijk voor me is en dat het heel erg helpt bij me en als iemand me leuk vindt houdt ie er rekening mee
Die gaat waarschijnlijk vergezeld van vuurspuwende ogen die zeggen "ZEG VERDOMME WAT VAKER DAT JE ME LEUK VINDT!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
duidelijk
die na een week is nog aandoenlijk, die ander
die willen ze best weleens laten schieten als blijkt dat je zeer veel werkervaring hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afgeronde HBO-opleidingen ( kom op zeg.)
Dat is t voordeel van een katquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ja ze zullen je ws even 'in het echt' willen zien dan ofzo..quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afgeronde HBO-opleidingen ( kom op zeg.)
Dingen als dat je een facilitaire opleiding als achtergrond hebt en kennis van bedrijfsprocessen.
Dat laatste heb ik wel, maar dat heeft niet met secretaressewerk te maken.
En het zoveelste uitzendbureau wat mijn cv ziet en me op orienterend gesprek wil hebben. Ik ben al zo vaak voor jan lul naar die bureaus geweest, maar het zal wel niet kunnen om te zeggen "ik kom wel langs als je ECHT iets concreets hebt".
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk vergezeld van vuurspuwende ogen die zeggen "ZEG VERDOMME WAT VAKER DAT JE ME LEUK VINDT!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk vergezeld van vuurspuwende ogen die zeggen "ZEG VERDOMME WAT VAKER DAT JE ME LEUK VINDT!
Dat doe ik uiteraard ook. Maar het is belachelijk dat het gevraagd wordt. Ik WEET namelijk dat ik dat makkelijk zou kunnen, ik heb nl HBO-niveau. Maar ik vind het gewoon idioot voor een kutbaantje als tikteef.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
die willen ze best weleens laten schieten als blijkt dat je zeer veel werkervaring hebt
gewoon op reageren.
Geef je dat aan in een brief?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard ook. Maar het is belachelijk dat het gevraagd wordt. Ik WEET namelijk dat ik dat makkelijk zou kunnen, ik heb nl HBO-niveau. Maar ik vind het gewoon idioot voor een kutbaantje als tikteef.
Niet in die bewoordingen. Maar ik laat in de brief duidelijk blijken waar mijn kracht ligt, mijn werkervaring, en waarom IK denk dat ik perfect voor de functie ben, ondanks dat de omschrijving niet 1 op 1 past.quote:
Sollicitatie van/op het een of ander?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet in die bewoordingen. Maar ik laat in de brief duidelijk blijken waar mijn kracht ligt, mijn werkervaring, en waarom IK denk dat ik perfect voor de functie ben, ondanks dat de omschrijving niet 1 op 1 past.
Zonder op te scheppen, ik ben communicatief sterk en als ik eenmaal op gesprek mag komen, dan komt het meestal wel goed.
Dan toch liever schoenen, als je toch aan het uitdelen bentquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef rival het volgende:
Trouwens Dames, als jullie een schaamlipcorrectie willen.... ik kan 50% korting voor je regelen
WTF, net al alleenstaande papa's daten...... ze geven mij de verkeerde banners
Past geweldig bij jequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef rival het volgende:
Trouwens Dames, als jullie een schaamlipcorrectie willen.... ik kan 50% korting voor je regelen
WTF, net al alleenstaande papa's daten...... ze geven mij de verkeerde banners
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sollicitatie van/op het een of ander?
ja maar daar hebben wij toch niks aan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan toch liever schoenen, als je toch aan het uitdelen bent
Gemaakt van echt schaamlip-leer en voorzien van olijk en warm schaamhaar. Een soort Uggs!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja is goed. wil je ze zelf uitzoeken? want dan spreken we af bij de schoenenreusquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
B!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja maar daar hebben wij toch niks aan?![]()
ow wacht![]()
ik heb wel een Relatie Counseler & Coach in de aanbieding en als dat niet werkt ook een Echtscheidings Advocaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja is goed. wil je ze zelf uitzoeken? want dan spreken we af bij de schoenenreus
Geen idee. Ik val ergens midden in. Je lijkt me nogal woest!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gemaakt van echt schaamlip-leer en voorzien van olijk en warm schaamhaar. Een soort Uggs!
quote:
Vrij vandaagquote:
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vervloekte levendige fantasie van me...
Da's een beetje laat, maar bedanktquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb wel een Relatie Counseler & Coach in de aanbieding en als dat niet werkt ook een Echtscheidings Advocaat
kut....quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vervloekte levendige fantasie van me...
da's toevallig, ik ook!quote:
Hoe zit het eigenlijk met jouw rollade MI?quote:
the Fist of the North Starquote:
Zijn dat schoenen uit Tekken?quote:
waaaaaaaaaahhhh!!!!! noes! you evil woman bitch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw rollade MI?
Met mijn vetjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw rollade MI?
And fucking proud of itquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waaaaaaaaaahhhh!!!!! noes! you evil woman bitch!![]()
Dat zijn zulkequote:
Hij heeft hem alweerquote:
Uhuh tegen ons 2en kan hij niet op he.quote:
Niemandquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh tegen ons 2en kan hij niet op he.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh tegen ons 2en kan hij niet op he.
quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat we gaan worstelen met je, daar trappen wij niet in!
Volhoudertjequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Zo. Gesolliciteerd op die functie die ik waarschijnlijk toch niet krijg, maar dat is dan niet omdat ik het niet geprobeerd heb.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Zo. Gesolliciteerd op die functie die ik waarschijnlijk toch niet krijg, maar dat is dan niet omdat ik het niet geprobeerd heb.
Ervaren hand-chirurg gezocht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Biertje doen zo? Tis hier 20 graden vandaagquote:
Frisjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Biertje doen zo? Tis hier 20 graden vandaag
Dat is wel heel lamquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Het regenthet is zelfs te veel moeite om naar de overkant te lopen
Paar dingetjes. Komt vanavond een vriendin eten en een toetje is dan misschien wel leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel heel lammoet je boodschappen hebben?
mietje!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Het regenthet is zelfs te veel moeite om naar de overkant te lopen
Toch gaat deze jongen zo op een terrasje zitten zoquote:
ik ga me meteen aanmeldenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
Brazilian waxes winnen, straks ook met reviews!
au.
Lefgozer! Ik heb een hoge pijngrens, maar ik durf dat nooit meer!quote:
Altijd al eens willen proberenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
au.
Ik heb mijn benen wel eens laten harsen en dat doet gewoon echt geen pijn.quote:
Tja, geen stoppeltjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
au.
Ik heb het 1 keer laten doen en had toen ook 2 weken het gevoel dat er amper nog huid zat.quote:
Ja mij lijkt het wel wat hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer laten doen en had toen ook 2 weken het gevoel dat er amper nog huid zat.
Dan maar stoppels, dacht ik toen. Maar het is zo relaxed, niet scheren.
Misschien ga ik van de zomer wel overstag. En dan nog, dan moet je het eerst aan laten groeien!
Snuitjequote:
Ja, wat ik al zei, voor benen is het ideaal en vrijwel pijnloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het wel wat hoor.
ik zie mezelf al zitten met mijn benen wijd op die tafelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lefgozer! Ik heb een hoge pijngrens, maar ik durf dat nooit meer!
Hoewel ze het er hier over hadden dat het echt minder pijn deed, maar toch.
quote:
ehm..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie mezelf al zitten met mijn benen wijd op die tafel
Owkeee....quote:
awww......... beterschap!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ziekjes!dus lekker tv kijken
Sorryquote:
Ik. Klik. Niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef DustPuppy het volgende:
Gevonden!
Brazilian nearly cost me my nuts
Een vriendin van me wil het al een jaar lang bij me doen, zij doet t voor dr werk. Dus ik denk dat ik er maar aan geloven, ben dat scheren en die stoppeltjes en geirriteerde huid ook wel zatquote:
en dat zonder gewaxt te wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Het is dat ik gisteren een bar heb gevonden hier die Grolsch heeft, anders lag ik nu in foetushouding onder de tafel te huilen
Echt, niet doen Peurac.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriendin van me wil het al een jaar lang bij me doen, zij doet t voor dr werk. Dus ik denk dat ik er maar aan geloven, ben dat scheren en die stoppeltjes en geirriteerde huid ook wel zat
Wat loop je nou te zeiken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Ooh, Opa per ongeluk toch opgenomen, en ja hoor, ze willen me geld schenken"want we hebben nog wel wat geld liggen"
waxen bij mannen is alleen maar non-gay als je een japanner bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriendin van me wil het al een jaar lang bij me doen, zij doet t voor dr werk. Dus ik denk dat ik er maar aan geloven, ben dat scheren en die stoppeltjes en geirriteerde huid ook wel zat
"Hoe oud ben je ook alweer, begin 30 toch?" Ik ben 25quote:
Heb jij het zelf gedaan of laten doen?quote:
En die hebben al zo weing haarquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef dawg het volgende:
[..]
waxen bij mannen is alleen maar non-gay als je een japanner bent.
Dat was dinsdag. En m'n opa en oma hebben me nog nooit wat gegeven of uberhaubt interesse in me getoondquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap er ook niks van.
gisteren zat iedereen nog te klagen over hypotheken en geld
Je opa? Ik heb ook zo'n oma. Tenminste, als ze nog leeft, ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"Hoe oud ben je ook alweer, begin 30 toch?" Ik ben 25
ik niet, ik word slapend rijk dus waarom zou ik klagen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap er ook niks van.
gisteren zat iedereen nog te klagen over hypotheken en geld
ik zou zeggen, klik op die link van puppy gozerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij het zelf gedaan of laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |