Dat is wel heel lamquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Het regenthet is zelfs te veel moeite om naar de overkant te lopen
Paar dingetjes. Komt vanavond een vriendin eten en een toetje is dan misschien wel leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel heel lammoet je boodschappen hebben?
mietje!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Het regenthet is zelfs te veel moeite om naar de overkant te lopen
Toch gaat deze jongen zo op een terrasje zitten zoquote:
ik ga me meteen aanmeldenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
Brazilian waxes winnen, straks ook met reviews!
au.
Lefgozer! Ik heb een hoge pijngrens, maar ik durf dat nooit meer!quote:
Altijd al eens willen proberenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
au.
Ik heb mijn benen wel eens laten harsen en dat doet gewoon echt geen pijn.quote:
Tja, geen stoppeltjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
au.
Ik heb het 1 keer laten doen en had toen ook 2 weken het gevoel dat er amper nog huid zat.quote:
Ja mij lijkt het wel wat hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer laten doen en had toen ook 2 weken het gevoel dat er amper nog huid zat.
Dan maar stoppels, dacht ik toen. Maar het is zo relaxed, niet scheren.
Misschien ga ik van de zomer wel overstag. En dan nog, dan moet je het eerst aan laten groeien!
Snuitjequote:
Ja, wat ik al zei, voor benen is het ideaal en vrijwel pijnloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het wel wat hoor.
ik zie mezelf al zitten met mijn benen wijd op die tafelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lefgozer! Ik heb een hoge pijngrens, maar ik durf dat nooit meer!
Hoewel ze het er hier over hadden dat het echt minder pijn deed, maar toch.
quote:
ehm..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie mezelf al zitten met mijn benen wijd op die tafel
Owkeee....quote:
awww......... beterschap!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ziekjes!dus lekker tv kijken
Sorryquote:
Ik. Klik. Niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef DustPuppy het volgende:
Gevonden!
Brazilian nearly cost me my nuts
Een vriendin van me wil het al een jaar lang bij me doen, zij doet t voor dr werk. Dus ik denk dat ik er maar aan geloven, ben dat scheren en die stoppeltjes en geirriteerde huid ook wel zatquote:
en dat zonder gewaxt te wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Het is dat ik gisteren een bar heb gevonden hier die Grolsch heeft, anders lag ik nu in foetushouding onder de tafel te huilen
Echt, niet doen Peurac.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriendin van me wil het al een jaar lang bij me doen, zij doet t voor dr werk. Dus ik denk dat ik er maar aan geloven, ben dat scheren en die stoppeltjes en geirriteerde huid ook wel zat
Wat loop je nou te zeiken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Ooh, Opa per ongeluk toch opgenomen, en ja hoor, ze willen me geld schenken"want we hebben nog wel wat geld liggen"
waxen bij mannen is alleen maar non-gay als je een japanner bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriendin van me wil het al een jaar lang bij me doen, zij doet t voor dr werk. Dus ik denk dat ik er maar aan geloven, ben dat scheren en die stoppeltjes en geirriteerde huid ook wel zat
"Hoe oud ben je ook alweer, begin 30 toch?" Ik ben 25quote:
Heb jij het zelf gedaan of laten doen?quote:
En die hebben al zo weing haarquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef dawg het volgende:
[..]
waxen bij mannen is alleen maar non-gay als je een japanner bent.
Dat was dinsdag. En m'n opa en oma hebben me nog nooit wat gegeven of uberhaubt interesse in me getoondquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap er ook niks van.
gisteren zat iedereen nog te klagen over hypotheken en geld
Je opa? Ik heb ook zo'n oma. Tenminste, als ze nog leeft, ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"Hoe oud ben je ook alweer, begin 30 toch?" Ik ben 25
ik niet, ik word slapend rijk dus waarom zou ik klagen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap er ook niks van.
gisteren zat iedereen nog te klagen over hypotheken en geld
ik zou zeggen, klik op die link van puppy gozerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij het zelf gedaan of laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |