Ik zit met DEBS'11 en I2CS'11, inderdaad ook meer dan genoeg te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Spatzmann het volgende:
brr maandag deadline voor RE 2011. Ben er nog wel even druk mee.
Dat hangt natuurlijk helemaal af per vakgebied. Kan me voorstellen dat dat in de wat meer technische vakgebieden vaker voorkomt dan in de sociale...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je zou ook een externe promotie kunnen pakken. Mijn salaris is wel neit helemaal markt conform, maar wel ogneveer 6k per jaar hoger dan een 4e jaars aio.
Ik weet dat die opties er zijn, zou bij de geesteswetenschappen waarschijnlijk wel goed kunnen omdat het voornamelijk literatuuronderzoek is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je zou ook een externe promotie kunnen pakken. Mijn salaris is wel neit helemaal markt conform, maar wel ogneveer 6k per jaar hoger dan een 4e jaars aio.
kweenie hoor. Liever mijn tijd en hersens aan een promotie besteden en dan die extra mijl rennen, dan tijd en aandacht tussen 2 projecten moeten verdelen. Maarja, ik zou na mijn promotie ook verder willen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Maar met een traject van 4 jaar met gemiddeld 75% aandacht voor je phd heb je wel meer tijd om eens extra goed na te denken dan bij 3 jaar met 100%.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:18 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
kweenie hoor. Liever mijn tijd en hersens aan een promotie besteden en dan die extra mijl rennen, dan tijd en aandacht tussen 2 projecten moeten verdelen. Maarja, ik zou na mijn promotie ook verder willen.
Dan maar wat minder centen. Red het nu ook pri-ma van 900..
Als je 2 promoties tegelijkertijd hebt is het toch 50%quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar met een traject van 4 jaar met gemiddeld 75% aandacht voor je phd heb je wel meer tijd om eens extra goed na te denken dan bij 3 jaar met 100%.
Je bent van plan om 2 promoties tegelijk te gaan doen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:55 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Als je 2 promoties tegelijkertijd hebt is het toch 50%![]()
Met een graduate school is laatste jaar master en promotie in 4 jaar.
Nee, Spatzmann stelde voor om maar een promotie erbij te pakken als 1 tje te weinig betaalde. Maar daar voel ik zelf niks voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent van plan om 2 promoties tegelijk te gaan doen?
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik stelde een EXTERNE en geen EXTRA promotie te doen, dus werken bij een bedrijf en dat combineren met een promotie
Oh ja.. succes!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Spatzmann het volgende:
Het paper trouwens 12 uur voor de deadline ingediend. Vandaag nog met de professor gesproken en hij was erg tevreden op het artikel. Nu tot Mei wachten en duimen.....
Heb je daar zelf geen moeite mee dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Misschien als er geen plek voor me is in een reguliere PhD positie dat alsnog extern kan promoveren, en mijn uitkering gebruik om van te leven. Maar ik heb geen enkel idee of dit slim is.
Of dit geen verkeerd signaal is richting de universiteit als werkgever (die Wajongers werken toch wel lekker gratis). Of je met een externe promotie kans maakt op een vaste aanstelling op een universiteit, en of het UWV moeilijk gaat doen.
En nu weet ik het, ik heb de plek aangeboden gekregen. Dit weekend om een beslissing te nemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Shivo het volgende:
Als je de plek hebt zou je dat waarschijnlijk al geweten hebben.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En nu weet ik het, ik heb de plek aangeboden gekregen. Dit weekend om een beslissing te nemen.
Yes, absoluut wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Fogel het volgende:
Kan je tijdens je 4-5 jaar niet een maand of 6-12 naar het buitenland?
Gefeli!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Op dit mometn heb ik de beslissing genomen dat ik het ga doen. Ik geef mezelf tot maandag om te besluiten...
Met het feit dat ik dan nog steeds mijn handje ophou?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je daar zelf geen moeite mee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |