Ik denk dat zij niet de enige isquote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef Misan het volgende:
[..]
ja mijn vriendin is het niet eens met dat happy end
ik ben snel tevredenquote:
Oh, ik dacht dat we het hadden over jouw bod op de date met wc-eend...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben snel tevreden
maargoed, ik ga er vanuit dat ik overboden word, 1 punt is heul veul te weinig voor jou
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het hadden over jouw bod op de date met wc-eend...
Gewoon zeggen dat je 26 bentquote:Op maandag 17 januari 2011 00:55 schreef rakotto het volgende:
Wie zegt dat het bij 1 punt blijft? Misschien bied weel 150+ punten.Nog altijd beter dan een mysteryprize en dan een sleutelhanger krijgen.
(Mja, ik ben 21, is het dan nog wel goed?
)
Niet, mensen gokten gisteren nog steeds goed wat mijn leeftijd wasquote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Laat een sik/baard staan, dat scheelt direct zo'n vijf jaar
heb jij nu een sik of baard?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet, mensen gokten gisteren nog steeds goed wat mijn leeftijd was
Als 14 jarige is het dan ook moeilijk om een fatsoenlijke baar te groeien!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet, mensen gokten gisteren nog steeds goed wat mijn leeftijd was
For what it's worthquote:
Met alle feedback zijn we blij. Voor veel crew is het organiseren van de KPV nieuw, zeker met een nieuw systeem.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef rakotto het volgende:
Toch denk ik dat het leuker is als de users weten wie er geboden heeft.Maar ja, dit maakt het wel spannender nu je niet weet wie er gestemd heeft.
Misschien een tip voor de volgende veiling.. De veilingen die binnen 24 uur gesloten gaan worden.. Misschien dat die een soort van highlight kunnen krijgen dat die meer zichtbaar zijn. :p
En nog een tip misschien, om de mogelijkheid te hebben om prijzen te sorteren op games (per console) goodies, shirts etc :p
Naja het zijn maar een paar tips, die ik persoonlijk wel handig zou vinden en misschien dat anderen dat ook zullen. :p
heb ik ook en ik werk overdag ook dus de deadlines van 12:00 uur red ik ook never en met een beetje mzzl ben ik wel om 18:00 uur thuisquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Heb op vijftien dingen (waarvan een paar dubbele omdat iemand me overbood bij item X1 en ik dus op identiek item X2 ging bieden) geboden, ben bij negen dingen de hoogste bieder en heb nog meer dan de helft van mijn punten over.Enige 'probleem' is dat ik vroeg opsta en dus ook vroeg naar bed moet, kan niet iedere avond tot 23:59 opblijven
Same problemquote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef bigbass het volgende:
doet de website het niet? hij blijft op het introschermpje staan en wil niet naar prijzen of profiel.
Daarom hebben we variërende eindtijdenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Heb op vijftien dingen (waarvan een paar dubbele omdat iemand me overbood bij item X1 en ik dus op identiek item X2 ging bieden) geboden, ben bij negen dingen de hoogste bieder en heb nog meer dan de helft van mijn punten over.Enige 'probleem' is dat ik vroeg opsta en dus ook vroeg naar bed moet, kan niet iedere avond tot 23:59 opblijven
Same herequote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Ook bij mij gaat hij niet naar prijzen of profiel.
True, maar iemand met meer punten kan in de laatste minuut dan gaan bieden en dan heb je niets meerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef koei het volgende:
[..]
Daarom hebben we variërende eindtijdenEn als je een bepaalde prijs zeker weten wil winnen dan kun je het beste gewoon je maximum bod wat je ervoor over hebt erop zetten. Dan heeft iemand anders er gewoon meer voor over als je overboden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |