net nog gekeken en toen was het nog niet zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef nookeih het volgende:
Kerstprijsvraag profiel, prijzen etc down ;o ?
Ja dat weet ik "nu" wel weer nadat ik mijzelf 2x overboden had hihiiiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef Nebo het volgende:
Let overigens wel op mensen. Het puntenaantal wat achter een prijs in de lijst staat, is het puntenaantal wat geboden moet worden om de leiding te nemen, dus mocht je denken dat je net een punt te weinig hebt omdat je precies het aantal punten hebt als in de lijst; dat is dus niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Dat is niet echt heel blindquote:Op zondag 16 januari 2011 00:22 schreef Maisnon het volgende:
en uiteindelijk gaan koei en wc eend met elkaar op blind date!Ik heb al een keer een kamer gedeeld met wc-eend!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
En met Silentuzquote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is niet echt heel blindIk heb al een keer een kamer gedeeld met wc-eend!
Trouwens, waarom kun jij wel zien wie wat bied(t) en wij niet?![]()
![]()
En uitgesloten van deelnamequote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is niet echt heel blindIk heb al een keer een kamer gedeeld met wc-eend!
![]()
![]()
Dat is dus wat ik net wou gaan vragen.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
En met Silentuz
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
en dat is?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Ah eindelijk, ik denk dat ik weet wat ik wil![]()
![]()
You'll seequote:
Met de opdrachten deed ik trouwens nooit veel moeite, ging altijd voor inleveren = 2 punten, zie hier mijn opdracht van dag 7:
[ Bericht 17% gewijzigd door Simsfan88 op 16-01-2011 14:40:12 ]![]()
Had toch wel van zo'n hardcore fokker als jij verwacht dat je bij elke opdracht voor de volle pot ging
Op elke fokker past een bril.![]()
Je wil niet weten hoeveel tijd ik heb zitten in het zoeken naar de antwoorden.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Catch_me het volgende:
Had toch wel van zo'n hardcore fokker als jij verwacht dat je bij elke opdracht voor de volle pot ging![]()
![]()
Zo mooi dat shiggy daar vol in was getraptquote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
En met Silentuz
hem heb ik dit jaar wel gemist
maar zn vriendin was er volgens mij dus dan ga je geen uren aan een prijsvraag besteden...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Shigeru wel gemist ja. :p Ik vraag me wel af wie de meeste punten heeft etc nu hij er niet is.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
Ik moet echt minder drinken in het weekend
ik moet niet bieden op dingen waarvan ik nu al weet dat ik er niets mee ga doen![]()
Zal wel gewoon meedoen denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef rakotto het volgende:
Shigeru wel gemist ja. :p Ik vraag me wel af wie de meeste punten heeft etc nu hij er niet is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Misan het volgende:
Ik moet echt minder drinken in het weekend
ik moet niet bieden op dingen waarvan ik nu al weet dat ik er niets mee ga doen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |