Twinkly heeft biologie gedaan! Twinks! Je reactie is gewenst!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef WupWup het volgende:
Bij welke temperatuur leeft een virus eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Ticootje het volgende:
JEEEEE Ik ben helemaal officieel CP bij de VBN!!!! Helemaal klaar dus met de opleiding! En nu?
Ik heb er toen ook inderdaad 30 meegekregen voor rond de ¤3.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd Tico!!
Ik ben nog even langs de apotheek gegaan en bij ons liggen de verpakkingen van 10 tabletten in het display om zelf te pakken voor ¤3 zoveel. Bij navraag hadden ze 'achter' ook verpakkingen van 30 tabletten liggen, die kosten ¤3,55Lijkt me de moeite van het navragen dus waard als je ze gaat slikken
Ook.... Blijft gewoon tobben zo. Heel vervelend.. Het is meer dat er steeds inval is op de bangbroek en die ten dan weer niet hoe ze drinkt en hoe de fles klaargemaakt moet worden... Wat resulteerd in een kind wat over de hele dag 170 cc drinkt en heeel erg veel gaat slapen, dat ik er nu zelfs een opmerking over kreeg van de leidster dat ze wel erg veel sliep, ja niet raar!!! Let dan gewoon iets beter op en zorg dat het kind drinkt. Gewoon die fles in 2x aanbieden, wakker maken voor een voeding en niet afwachten tot ze een keer gaat huilen. Hoe moeilijk?!quote:
Ik vermoed dat je opvang bedoelt? Deze mag op de I-phone paginaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook.... Blijft gewoon tobben zo. Heel vervelend.. Het is meer dat er steeds inval is op de bangbroek en die ten dan weer niet hoe ze drinkt en hoe de fles klaargemaakt moet worden... Wat resulteerd in een kind wat over de hele dag 170 cc drinkt en heeel erg veel gaat slapen, dat ik er nu zelfs een opmerking over kreeg van de leidster dat ze wel erg veel sliep, ja niet raar!!! Let dan gewoon iets beter op en zorg dat het kind drinkt. Gewoon die fles in 2x aanbieden, wakker maken voor een voeding en niet afwachten tot ze een keer gaat huilen. Hoe moeilijk?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |