abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:53:33 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91176075
quote:
Twinkly heeft biologie gedaan! Twinks! Je reactie is gewenst! ;)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:11:39 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91180493
Hier doet de borstvoeding het iig goed.... vandaag onze eerste echte afspraak op het CB (met 6 wkn :X)

520 gram zwaarder en 2 cm langer in 2 weken, zelfs op hun curve was de lijn stijgend :)
Nu 4205 gram en 54 cm...

Ik zou overigens ook geen BV van een ander gebruiken, hoe goed bedoeld dan ook... je weet immers nooit (no offence ladies). Voor nood kan wat KV echt geen kwaad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91181440
Netjes Leandra!

Ik heb ook gelijk het gewicht van Jelle ingevuld op de bv curves, begin februari naar het CB, vrijdag komt de wvk langs
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:49:09 #180
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91183007
Hier gaat de borstvoeding ook als een tierelier. Eline komt overdag ong om de 2 uur en 's nachts om de 4. Heel netjes dacht ik zo. Wel wordt ze vanavond veel geplaagt door krampjes, heel zielig.
pi_91183398
Mooie curve Leandra :)

Sugarsnap dat klinkt inderdaad heel netjes! Wel naar van de krampjes..

Heb vanavond maar even nieuwe bv-foto's laten maken door M. Aan de borst vind ik Timo nog steeds zo klein lijken altijd :)
pi_91184993
Prachtige curve Leandra!
Welkom Sugarsnap, dat klinkt inderdaad heel netjes!
Chan lieve foto weer O+
pi_91203064
JEEEEE Ik ben helemaal officieel CP bij de VBN!!!! Helemaal klaar dus met de opleiding! En nu?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:13:14 #184
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91203337
Leandra mooie curve.

Tico, cursus geven?

Chan wat drinkt je kindje mooi!
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:26:16 #185
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91203758
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Ticootje het volgende:
JEEEEE Ik ben helemaal officieel CP bij de VBN!!!! Helemaal klaar dus met de opleiding! En nu?
*O* gefeliciteeeeeeeerd *O*

En nu? Legaal je overal mee bemoeien ;) 8-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:55:50 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91204845
Sugersnap wat heerlijk dat de BV goed gaat ^O^

Tico, gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91205963
*O* Gefeliciteerd Tico!!

Ik ben nog even langs de apotheek gegaan en bij ons liggen de verpakkingen van 10 tabletten in het display om zelf te pakken voor ¤3 zoveel. Bij navraag hadden ze 'achter' ook verpakkingen van 30 tabletten liggen, die kosten ¤3,55 :') Lijkt me de moeite van het navragen dus waard als je ze gaat slikken ;)
pi_91206076
*O* Jeeej Ticootje!! *O*

Wat een prijsverschil Wups! :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:19:11 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91251130
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef WupWup het volgende:
*O* Gefeliciteerd Tico!!

Ik ben nog even langs de apotheek gegaan en bij ons liggen de verpakkingen van 10 tabletten in het display om zelf te pakken voor ¤3 zoveel. Bij navraag hadden ze 'achter' ook verpakkingen van 30 tabletten liggen, die kosten ¤3,55 :') Lijkt me de moeite van het navragen dus waard als je ze gaat slikken ;)
Ik heb er toen ook inderdaad 30 meegekregen voor rond de ¤3.

En ik vraag me nog steeds af waarom ze op sommige plekken zo streng zijn en waarom ik ze 'zo maar' mee kreeg :D
ik had HA gebeld en die wilde ze niet voorschrijven, ik mijn lactatiekundige gebeld, maar die was er niet. Dus dan maar zelf naar de apotheek. Ik gevraagd voor domperidon. De mevrouw achter de balie: is het voor uzelf of voor het kindje? Ik: voor mezelf. Mevr: en heeft iemand ze u geadviseerd? Ik: uhm, ja zo ongeveer. Mevr: slikt u nog andere medicijnen? Ik: nee. Mevr: alsjeblieft.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:19:51 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91251137
Ow en natuurlijk *O* voor de geweldige curves en goedlopende bv!
pi_91251452
Ik had vanmorgen weer een bijna stijve tiet, dus qua productie ben ik weer op peil, af en toe iets minder als ik vergeet te drinken, maar als ik oplet dat ik echt voldoende drink gaat het gewoon goed. Vandaag wel weer de neusspray ophalen, scheelt me 50cc per beurt... Dus 100 op een dag, nu maar hopen dat Leylaatje normaal gaat drinken.. tis weer ruk.
pi_91252332
Ticoo, gefeli! *O*

Hier kreeg ik bij mijn nieuwe bestelling op het web wel een vragenlijst gemaild (met zelfs de vraag of ik borstvoeding gaf :D). Toen ik daarop antwoordde waar ik het voor gebruikte, dat ik geen andere klachten had of andere medicijnen gebruikte, kreeg ik keurig een mail dat het klaar stond voor verzending en onderweg was.

Ergens snap ik het wel, het is normaal voor maag problemen. Je zult het maar in grote getale slikken voor een maagzweer die je zelf niet doorhebt ofzo. Maar verder is het vrij verkrijgbaar en mogen ze je adviseren. Maar weigeren mogen ze niet volgens mij..

Ook gemerkt met kolven dat het per werkdag oploopt.. Dus op maandag heb ik net aan genoeg, op dinsdag genoeg en op woensdag extra! En dan heb ik de neusspray amper gebruikt. Wat ik wel doe is beide borsten 2 keer in dezelfde kolfbeurt. Dus bijv. eerst rechts, dan links, dan weer rechts en dan weer links :Y werkt prima!

Hier geef ik nu 2 x 150 en een keer iets van 80 mee. Die 80 krijgt ze 's morgens dan nog voor haar slaapje..
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:01:48 #193
259886 pessie
pi_91253348
Tico, is Leyla weer zo verkouden?
pi_91253492
Orea wat super dat je kolfopbrengst zelfs oploopt! ^O^

Ticootje wat rot dat het drinken niet goed gaat :{
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91254507
Ja hè? Dat zal dan wel op maandag weer teruggezakt zijn :D maar ik heb zojuist ook even gekolft, had al het idee dat ze niet zoveel had gedronken en haalde er zo nog 80 cc uit. Die gaat lekker de koelkast in. Wil ze die straks, prima. Zo niet, heb ik weer wat extra :) De druk is er ook wel wat vanaf op het werk enzo, dus dat is fijn!

Oh had helemaal niet gelezen dat Leyla weer zo slecht dronk :@ het blijft ook geprut hè, Tico?
pi_91258029
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef pessie het volgende:
Tico, is Leyla weer zo verkouden?
Ook.... Blijft gewoon tobben zo. Heel vervelend.. Het is meer dat er steeds inval is op de bangbroek en die ten dan weer niet hoe ze drinkt en hoe de fles klaargemaakt moet worden... Wat resulteerd in een kind wat over de hele dag 170 cc drinkt en heeel erg veel gaat slapen, dat ik er nu zelfs een opmerking over kreeg van de leidster dat ze wel erg veel sliep, ja niet raar!!! Let dan gewoon iets beter op en zorg dat het kind drinkt. Gewoon die fles in 2x aanbieden, wakker maken voor een voeding en niet afwachten tot ze een keer gaat huilen. Hoe moeilijk?!
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:29:54 #197
259886 pessie
pi_91258828
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook.... Blijft gewoon tobben zo. Heel vervelend.. Het is meer dat er steeds inval is op de bangbroek en die ten dan weer niet hoe ze drinkt en hoe de fles klaargemaakt moet worden... Wat resulteerd in een kind wat over de hele dag 170 cc drinkt en heeel erg veel gaat slapen, dat ik er nu zelfs een opmerking over kreeg van de leidster dat ze wel erg veel sliep, ja niet raar!!! Let dan gewoon iets beter op en zorg dat het kind drinkt. Gewoon die fles in 2x aanbieden, wakker maken voor een voeding en niet afwachten tot ze een keer gaat huilen. Hoe moeilijk?!
Ik vermoed dat je opvang bedoelt? Deze mag op de I-phone pagina >:)
Frustrerend dat ze er niet goed op letten.
pi_91260561
Bangbroek _O-
Tsja, hoe moeilijk? Dan moeten ze uit hun routine stappen en extra nadenken... zo moeilijk...
pi_91263992
Ja ze is het enige kindje dat nog borstvoeding krijgt, alle andere kindjes drinken flesvoeding en gewoon flessen van tig cc en gewoon in 1x zoals het hoort... Dus ze vonden het al niets dat ze geen vaste tijden heeft, geen vast aantal cc dat erin gaat en natuurlijk nu moeilijk moeilijk dat ze die fles ook nog eens in 2x drinkt... Moet je 2x 10 minuten met haar rondlopen... Is heel zwaar...
pi_91264318
Oh echt!? :{w

Leia is ook volgens mij de enige van de groep die nog bv krijgt, maar goddank denken ze met alles super mee (maar nou blijft Leia een makkelijke drinker dus wat dat betreft..) maar kwam er nu achter dat als ik Leia 's morgens nog een 80 cc extra laat geven, dat ze de dag veel beter doorkomt. Maar dan moeten ze dus 3 keer een flesje geven. En dat is goddank geen probleem. 't is wenselijk bij ons dat ze om de 3/4 uur voeding nodig hebben. Ze draait op zich ook om de 4 uur mee, maar verder zijn ze erg flexibel! Blij mee als ik dit dan hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')