Same here, ik verwacht mijn groep deze week. Dan kan deze of volgende week alles inelkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe parts voor m'n racer spoedig arriverenze zijn nodig.
das nog eens balans in de relatiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Mijn vrouw denkt daar anders over. Overigens trek ik het ook niet als ze bijvoorbeeld een paard zou kopen.
We kunnen wel een ban voor je aanvragen, maar ik weet niet of de mods onze redenen zwaarwegend genoeg vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Morgen proefzitten op de Stevens, en zaterdag afhalen wat mij betreft, dan fiets ik gelijk van Amersfoort naar Hilversum om hem uit te proberen. Heb ik vanaf dan wel een morele vraag, kan ik hier nog wel posten als ik op 42 mm bandenmaat rondraus
gelukkigquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:20 schreef Gripper het volgende:
Bij fietsmeets rijdt Zelva zelfs op een nog gewonere fiets dan wat jij voor ogen hebt, en die komt ook aardig mee.
Ah ok, zal hem eens downloaden. ik heb geen Garmin vandaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:45 schreef FJD het volgende:
[..]
iMapMyRide heb ik nu gevonden, ik ga geen geld betalen voor een testje aangezien ik niet inzie waar m'n iPhone beter zou presteren dan m'n Garmin. Misschien dat ie snelheid stabieler weergeeft, vind m'n Garmin daar niet echt in uitblinken; zelfs bij stabiel fietsen levert elk meetpunt weer een km of 2 per uur verschil op. Ik lig er niet echt wakker van, ik let niet op m'n snelheid.
In m'n regio is het ook geen probleem. wil echter uitwijken richting Duitsland (Teutoburgerwald)quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:37 schreef FJD het volgende:
Geen idee maar wat is de meerwaarde daarvan? Als je een maand of twee in je regio rijdt weet je ongeveer op welke tussenliggende dorpjes je moet mikken. Int slechtste geval mis je een dorpje en heb je een nieuwe route of je gaat sowieso voor de lol een keer links of rechts.
Hum, dan gooi ik het oude zadel op de racert, en zet de Brooks op de Stevens. Kijken hoe dat werkt, voor ik gelijk weer extra spul moet kopen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef Freddeh het volgende:
B17 is eigenlijk bedoeld voor lagere plaatsing dan het stuur of op gelijke hoogte als het stuur, dus zou hij wel in aanmerking komen voor je Stevens. Dat wij nou zo raar doen en hem op racers zetten is natuurlijk onze fout
We gaan zo'n leuk duo vormen op de RvV, met matchende zadels enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Oksel het volgende:
Freddeh, met z'n bloemetjes racefiets, inclusief brooks en stuurtas..![]()
Moeten we nog shirts laten maken voor de DWV?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
We gaan zo'n leuk duo vormen op de RvV, met matchende zadels enzo
team brooks, lol. ik heb het officiele shirt ook besteld volgens mij, ik heb graag een tastbaar souvenier van de eerste keer zoiets doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Moeten we nog shirts laten maken voor de DWV?
Ik zou het wel begrijpen hoor, maar ik wil ook een nieuwequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef No-P het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg niet dat ik hem veroordeel. We hebben het erover wat een vriendin ervan vind. Als vriendin van Wielracer kan ik zijn aankoop beter begrijpen dan als ik de vriendin was van Jackson.
Ik heb een eigen zaak, net als uquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Oksel het volgende:
Wat voor werk doe jij eik? Werkloos ofzo?
Blijf maar weer binnen, nog wat verkouden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
Huuu wat een k*tweer vandaag, gelukkighelaas heb ik geen rustdag
Lekker, saunaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hometrainer na het werk-weer. En even in de sauna.
In Nederland ben ik er ook niet naartoe geweest, in Rusland daarentegen....quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef Freddeh het volgende:
En ik ben dus serieus nog nooit naar de sauna geweest...
Oh man, houd op. De banja in Moskou, 4 uur lang zweten, thee drinken, kletsen, twijgjes...ik krijg gelijk heimwee!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In Nederland ben ik er ook niet naartoe geweest, in Rusland daarentegen....
Ik zit er graag, ong. 1x per maand zeker wel. Ik ben ook in Japan in de sauna geweest, Onsen heet dat daar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef ultra_ivo het volgende:
In Nederland ben ik er ook niet naartoe geweest, in Rusland daarentegen....
moet je naar de mocro sauna gaan, kost bijna niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In Nl zijn sauna's alleen zulke 'welness' fabrieken, als ik het op de websites moet beoordelen. En behoorlijk duur. In Rusland is het een goedkope basisvoorziening, als je naar de juiste plekken gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |