Och, jij weet het welquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. De grote wijze paashaas Rival weet niet alles![]()
Mijn wereld stort nu in
Ja maar ik ben niet Rivalquote:
toen ik de vorige keer al die vragen stelde over je dromen dacht ik dat je zei dat je het ook niet precies wist. vandaar dat ik elke optie aankaartquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
Naja, het is niet iets wat ik graag hier post, maar het is iets erg naars wat jaren geleden is gebeurd. En sindsdien heb ik ze dus, soms meer, soms minder.. Ach je leert ermee leven he.. En ik moet verdorie gewoon eens niet zoveel stress hebben!
Nou ja, ik denk dat dat de oorzaak is. Maar ik vind ook dat ik daar onderhand wel eens overheen mag zijn.. En je mag me er best mee lastig vallen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik de vorige keer al die vragen stelde over je dromen dacht ik dat je zei dat je het ook niet precies wist. vandaar dat ik elke optie aankaart
Maar nu zal ik je er verder niet mee lastig vallen
Nee zeg dat!quote:
Dat gaat niet zomaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat dat de oorzaak is. Maar ik vind ook dat ik daar onderhand wel eens overheen mag zijn.. En je mag me er best mee lastig vallen hoor.
Nou het heeft wel lang genoeg geduurd, ik moet me niet zo aanstellenquote:
Dankquote:
quote:
Daar heeft t niks mee te makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou het heeft wel lang genoeg geduurd, ik moet me niet zo aanstellen
En dat is slecht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders had jij al in mijn bed gelegen enzo
Nice savequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders had jij al in mijn bed gelegen enzo
dankquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar niks mis met Rival hoor
Run Q. Run!quote:
Je hebt mn rekeningnummer he.quote:
Dat weet ik nietquote:
One way to find outquote:
Forum Opties | |
---|---|