hallo meesteres!quote:
tzou ook wel eens een stunt voor 1 of andere film kunnen zijn. een jaar geleden had ik "Kick Ass!" geroepenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef alors het volgende:
SanderDat verhaal heeft wel een hoge hoaxfactor D: ;')
er schijnt een aardige griepgolf te zijn ja. en dan vooral in t Noorden van Nederland. zieke collega's genoeg. tot nu toe heb ik (ff afkloppen) nog nergens last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef CindieY het volgende:
Is iedereen spontaan ziek geworden ofzo?
Oh, ik moet oppassen van 't weekend dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er schijnt een aardige griepgolf te zijn ja. en dan vooral in t Noorden van Nederland. zieke collega's genoeg. tot nu toe heb ik (ff afkloppen) nog nergens last van
ik ga juist weg uit het noorden richting nijmegen. eens kijken of ik onvermoede ziektekiemen bij me draag en hoogstpersoonlijk het zuiden ook ziek kan maken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik moet oppassen van 't weekend dusLas op twitter dat Ekdom ook ziekig was en nu Rene ook. En ik las op Facebook alweer de eerste bekende met Mexicaanse griep.
Kun je omgeving Raalte ook even aandoen? Geen zin in stagequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga juist weg uit het noorden richting nijmegen. eens kijken of ik onvermoede ziektekiemen bij me draag en hoogstpersoonlijk het zuiden ook ziek kan maken!
nope, ik doe vanavond Groningen-Elst, dan morgen door naar Heijen en maandag de complete terugweg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je omgeving Raalte ook even aandoen? Geen zin in stage
Prettig weekend!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, ik doe vanavond Groningen-Elst, dan morgen door naar Heijen en maandag de complete terugweg.
en darom ga ik ook maar eens afsluiten. om18u de bus pakken, Burgerkingen en dan net na 19u de trein in. Railrunner FTW!
goed weekend iedereen en waarschijnlijk tot maandag!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef CindieY het volgende:
Is iedereen spontaan ziek geworden ofzo?
verkouden enzo.. dat heeft ook iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
Meixcaanse griep, iedereen gaat dood. rep. roer.
Ik heb nooit ergens last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
verkouden enzo.. dat heeft ook iedereen
Joh, ik heb de Mexicaanse griep al overleefdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
Meixcaanse griep, iedereen gaat dood. rep. roer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |