Unitas is toch net als Veritas AHC?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook, heb een discussie met iemand erover, maar ik dacht juist dat unitas iedereen bevatte die niet bij het corps mochten ofzo
Maar moest je iets belangrijks doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Wekker om acht uur gezet, twaalf uur wakker
nee joh, AHC zijn alleen (voormalig) katholieke verenigingen, unitas is niet katholiek, dat is opgericht voor de mensen die geweigerd zijn bij het corpsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Unitas is toch net als Veritas AHC?
Nee, ik heb nog vakantie, maar ik probeer weer een beetje in mijn ritme te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar moest je iets belangrijks doen?
Wat is trouwens jouw gametag nu? Ik mis jou nog in mijn lijst
Oke, straks even toevoegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog vakantie, maar ik probeer weer een beetje in mijn ritme te komen
Gamertag is nu Taaauch, al denk ik dat ik de komende tijd niet veel online zal zijn.
ik ook, vanavond nog 20000 xp binnenslepen en dan prestigenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef Fsmxi het volgende:
Ben trouwens weer level 50, bijna 3e prestige in
utrecht heeft ook echt zwaar veel kutverenigingen volgens mij als ik dat wiki lijstje zo ziequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef dreamzk het volgende:
Unitas is geen corps. Vroeger behoorden ze wel tot ons maar ze zijn afgescheiden (god knows why, rare gekken) en nu zijn ze een onafhankelijke vereniging met alleen maar retards
Er zijn maar 2 die er echt toe doen, dat is veritas en USC. De andere zijn allemaal te klein om echt een indruk te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
utrecht heeft ook echt zwaar veel kutverenigingen volgens mij als ik dat wiki lijstje zo zie
dat is in delft ook wel, met virgiel en DSC, maar we hebben nog wel jansbrug, maar dat is ook maar 800 man ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 die er echt toe doen, dat is veritas en USC. De andere zijn allemaal te klein om echt een indruk te maken.
Deze mang zat bij mij op school in Zevenaar, ik ken hemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef vulva-kobold. het volgende:
deze mangkijk dat zieke logo dan
dat zulke mensen een uitkering krijgenquote:
Hij is 'ie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb net Borderlands GOTY gekocht
Nog mensen die hem hebben en willen co-oppen?
Als ik reageer op wat in 1/2 posts terug is gezegd ga ik niet quotenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef Michhas het volgende:
Weet niemand hier hoe ze moeten quoten ofzoOnsamenhangende boel zo
Waarom niet, je zaait paniek en chaos zo man, mensen die hier komen lurken snappen er niks vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als ik reageer op wat in 1/2 posts terug is gezegd ga ik niet quoten
mijn brein kan het niet aan man, het kan het niet aan, het gaat veel te verquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom niet, je zaait paniek en chaos zo man, mensen die hier komen lurken snappen er niks van
Gun ze ook een kans man, gun ze ook een kans
AAAAAHHHHHHH PAAANNIIEEEEEEEKKKK!!!!!1!1!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom niet, je zaait paniek en chaos zo man, mensen die hier komen lurken snappen er niks van
Gun ze ook een kans man, gun ze ook een kans
ik heb ook zo'n tv en ik weet niet of je me vandaag zag gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:33 schreef KoningStoma het volgende:
Met zo'n tv zie je geen hol van wat er gebeurt. Neem van mij aan dat je veuuuuueeueuul beter speelt met op zijn minst een 20" monitor.
En nu?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:41 schreef PierreTT het volgende:
Hoi, uitgaan in Utrecht was goed te doen, helaas wou de vrouw naar huis dus een vroegtjdig eide voor deze avond haha!
Ik heb nog wel een andere tv, maar dan moet ik op mijn (bed)rand gaan zitten, en dat ben ik wel een beetje zat geworden. Die tv is echter wel groter, dus in dat opzicht is dit (nu een weekje ofzo) een achteruitgangquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Niks mis met die laptop, maar die tv...
Whuuut?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:45 schreef Bozz187 het volgende:
Yaheb een bb nu kan ik op het werk ook posten
heb je ook uggs erbij gekocht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:45 schreef Bozz187 het volgende:
Schatje mag ik je ping?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:45 schreef Bozz187 het volgende:
waren er in delft maar zoveel vrouwen als in utrechtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Schatje mag ik je ping?
Gisteravond weer veel te gezellig in utrecht, kwam mn ex nog tegen, wou redelijk wanhopig mij in bed krijgen, maar bezopen dat ik was heb ik haar afgewezen omdat ik een scharrel heb
Wat een bazen nummer... AUTOTUNE alles jewaaaaits Young money BABY!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Schatje mag ik je ping?
Gisteravond weer veel te gezellig in utrecht, kwam mn ex nog tegen, wou redelijk wanhopig mij in bed krijgen, maar bezopen dat ik was heb ik haar afgewezen omdat ik een scharrel heb
Jaloers?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heb je ook uggs erbij gekocht?
whehehe nee sorry, ik doelde er meer op dat het stereotype BB gebruiker ook uggs draagtquote:
Dit nummerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Schatje mag ik je ping?
Trots gebruiker van een BB hierzo zonder uggsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
whehehe nee sorry, ik doelde er meer op dat het stereotype BB gebruiker ook uggs draagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |