Met lightweight en marathon pro zeker? Zo zie je maar, online kan je zijn wie je maar wilt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
hij was aan het black opsen op hanoi
ga je tentamens eens lerenquote:
Maar die zijn heul pas 24 januari!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ga je tentamens eens leren
dan pas? mijn laatste is de 26ste!quote:
Check, was wel apart om te zien ja. "Ik wil nog een balletje en een tosti!" blijven schreeuwenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Is gewoon kindermishandeling. Smerige varkens
je kan ook naar probleemwijken kijken, dan zie je een beetje hetzelfde soort tokkievolk maar dan misschien net wat dunnerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef Fsmxi het volgende:
RTL heeft toch een uitzending gemist variant ofzo? Dan zal ik die daar morgen een checken
hee tauch, ben je dat echt op die foto van je?quote:
Waarom zou ik 'm anders posten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hee tauch, ben je dat echt op die foto van je?
ja weetikveelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'm anders posten?
boeiend manquote:
Nigga je weet.. no fobo = no homo aight?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:11 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
boeiend man
je hebt sowieso ook zelfde kapsel als ik, wat wel een plus is
jajaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nigga je weet.. no fobo = no homo aight?
Thats mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:54 schreef dreamzk het volgende:
Bad boysss, de werkende arbeiders staan al weer op
Ik ook hoorquote:
What thequote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ook hoormaar ben alweer klaar met werk dus ik ga even met bedje weer in, 5uur wekker is niet gezond voor de mens.
Prive-chauffeur, net evne de klant naar werk gebracht en moet haar vanmiddag weer ophalen, dus nu even nisk doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the
Nu alweer klaar? Krantenwijk ofzo?
Haar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Prive-chauffeur, net evne de klant naar werk gebracht en moet haar vanmiddag weer ophalen, dus nu even nisk doen
Yep, een vrouwelijke directeur, vrouwen zijn blijkbaar geemancipeerden dan ik dacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haar?
Pot4toe is een gigolo![]()
!
woewoe
woeeewoew
WOOOOEEE
Playeeeer playeeeeeeeer_!
Is ze mooi?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yep, een vrouwelijke directeur, vrouwen zijn blijkbaar geemancipeerden dan ik dacht.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:28 schreef dreamzk het volgende:
En ander goed nieuws, over 10min kan ik episode 1 van seizoen 3 van the jersey shore kijken. ITS T-SHIRT TIMEEE!!!!!
55/60 jaar oud, beetje out of my rangequote:
Hmmmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
55/60 jaar oud, beetje out of my range
Jij ging toch al samenwonen met je vrouwtje?quote:
Vrouwtje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij ging toch al samenwonen met je vrouwtje?
Aflevering 1 was goed, ging helemaal losquote:
Alles goud neger, alles goud. En daar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yoyoyo alles goud hier in deze topiquejeeee?
Rustig, rustig, lig in het bed van mjn vriendin, zij werken, ik chillenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alles goud neger, alles goud. En daar?
Zoals het hoort, komt ze ook nog ontbijt op bed brengen tijdens haar lunch pauze?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rustig, rustig, lig in het bed van mjn vriendin, zij werken, ik chillen
doe je goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rustig, rustig, lig in het bed van mjn vriendin, zij werken, ik chillen
help me even herinneren, is unitas nou wel corps of niet? nee toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zoals het hoort, komt ze ook nog ontbijt op bed brengen tijdens haar lunch pauze?
Nee, alleen USC toch in Utrecht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
doe je goed
[..]
help me even herinneren, is unitas nou wel corps of niet? nee toch?
ja dat dacht ik dus ook, heb een discussie met iemand erover, maar ik dacht juist dat unitas iedereen bevatte die niet bij het corps mochten ofzoquote:
Nee helaas... Blijf wel even paar dagen hier, gister was de eerste keer van het nieuwe jaar dat ik haar zagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zoals het hoort, komt ze ook nog ontbijt op bed brengen tijdens haar lunch pauze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |