Dat zingt Lein nu elke dag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef Duderella het volgende:
Wij zongen vroeger:
Mijn naam is haas
Mijn billen zijn van kaas
We hebben hier nog geen rekening binnen, maar heb alvast wel de 'in termijnen aanvraag' gebookmarktquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Je word toch af en toe schijtziek ook van die belastingen heZie ik net dat de Hoomheemraadschap zijn belastingen heeft verhoogd met 8% WANT er zijn BELANGRIJKE investeringen gedaan en dat moeten wij betalen. Dan vraag ik me dus gelijk af "wat voor een achterstallig onderhoud hebben ze nou weer weggemoffeld op deze manier"
![]()
Ja alle achterdeuren worden open gezet om meer centen te vangen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Je word toch af en toe schijtziek ook van die belastingen heZie ik net dat de Hoomheemraadschap zijn belastingen heeft verhoogd met 8% WANT er zijn BELANGRIJKE investeringen gedaan en dat moeten wij betalen. Dan vraag ik me dus gelijk af "wat voor een achterstallig onderhoud hebben ze nou weer weggemoffeld op deze manier"
![]()
Het vertrouwen in de publieke sector is minimaal bij mezelf hoor ik alweer
Jep, voornamelijk bij mensen die ik voor het eerst ontmoet. Zoals een duderinnetje ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Past wel bij je, die selectieve mensenschuwheid.
Ik vind het gebruik van de term studio zo ganz geill klinkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Aapse doed
Ik ga nog ff lummelen. Morgen contract tekenen voor de nieuwe studio!
Klink haast als een popster uit context
ik gok 7:21quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWekker stond om 6 uur. Raad eens hoe laat ik mijn bed uit ben gekomen
![]()
Beterschap voor Leinquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein is ziek, ze blijft thuis. En er komen hier zo klusjesmannen
7:15quote:
Wekker op 6.40, douchen & aankleden 6.41, yoghurtje eten bij het nieuws op tv 7.00, 7.15 deur uit, 7.45 op werkplekkiequote:Op donderdag 6 januari 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWekker stond om 6 uur. Raad eens hoe laat ik mijn bed uit ben gekomen
![]()
Ach leintjequote:Op donderdag 6 januari 2011 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
Lein is ziek, ze blijft thuis. En er komen hier zo klusjesmannen
Succes vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wekker op 6.40, douchen & aankleden 6.41, yoghurtje eten bij het nieuws op tv 7.00, 7.15 deur uit, 7.45 op werkplekkie
En om half 2 naar bed gegaan
Memo, ben je gewond aan je pols?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
MemoStereolunch. Memo had uitsmijter en ik had foccacia met kip, spek en oesterzwammen
Truste Bloes en golfert
Het is wel rot de emmer te moeten gebruiken om in te braken al je er net op hebt zitten poepen. De wc is vanaf *nu* onbruikbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:45 schreef freecell het volgende:
Niks mis met een goede emmer
Maar wel balen zegDaar kan je je ontzettend beroerd van voelen!
Hier wakker geworden met een héle zere oorschelpDibbel op geslapen, voelt alsof er hard in geknipt is...
Ja, ik weet het heel klein pijntje en ik moet niet zeuren, maar het is als een ingescheurde nagel, je blijft het maar voelen
Ow, de wc onbruikbaar is wel echt beroerd danquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is wel rot de emmer te moeten gebruiken om in te braken al je er net op hebt zitten poepen. De wc is vanaf *nu* onbruikbaar
Ohh dat oor, dat klinkt pijnlijk
Ik ben al officieel als "selectief sociaal" getestquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, voornamelijk bij mensen die ik voor het eerst ontmoet. Zoals een duderinnetje ofzo.
Er brandt geen licht hier, dus niemand is thuis of eenieder reeds naar bed. Morgen nieuwe kennismakingspoging dan maar.
Inderdaad. Als ze straks in de tuin bezig gaan, ga ik lekker in bed liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef Duderella het volgende:
Beterschap Lein.![]()
Mens, als jij thuisblijft van je werk, moet het goed mis zijn. Kop op dame.
Kan dat nou niet joh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ze straks in de tuin bezig gaan, ga ik lekker in bed liggen
Ik lag gister om half 9 in bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef freecell het volgende:
Kan dat nou niet joh?Kan me voorstellen dat je er nu niet op zit te wachten op te moeten zijn.
Zij die lekker blijven zitten op hun kont, groeten U terugquote:
Ja, het is in principe ook schriftelijk natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
Grappig dit. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat bedrijven die willen dat je diensten schriftelijk opzegt gewoon een mail accepterenScheelt weer printwerk en postzegels
Nu weer de ING
![]()
Ja klopt, maar er staat expliciet in de veelgestelde vragen dat er schriftelijk moet worden opgezegd met een adres erbij genoemdquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, het is in principe ook schriftelijk natuurlijk
Prettig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef LieLie het volgende:
![]()
79,6 hier!
Echt wel een nieuwe boost zo na een maand niet echt opletten!
Een kiloquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Bluezz het volgende:
Waaaah ik was vanochtend ook bijna een kg kwijt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef LieLie het volgende:
![]()
79,6 hier!
Echt wel een nieuwe boost zo na een maand niet echt opletten!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Prettig!
72,1 hier vanmorgen. Nog 100 gram en ik zit weer in 'acceptabel'
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Bluezz het volgende:
Waaaah ik was vanochtend ook bijna een kg kwijt
Mijn echte velletje heeft er hier wat meer moeite mee spierpijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:33 schreef DarkElf het volgende:
ben blij dat ik het sporten weer op kan pakken, ik merk dat ik veel lekkerder in mijn (geestelijke) velletje zit erdoor
Dat is heel herkenbaar inderdaad. Hardlopen is best een super uitlaatklepquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:33 schreef DarkElf het volgende:
ben blij dat ik het sporten weer op kan pakken, ik merk dat ik veel lekkerder in mijn (geestelijke) velletje zit erdoor
ja he? ik werd de laatste weken echt wat sneller kriegelig en moe merkte ik..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is heel herkenbaar inderdaad. Hardlopen is best een super uitlaatklep
Lein ook al ziek? er is idd weer een griepgolfquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Lein zieken op wat een ongelukkig moment, meid
Sterkte en beterschap!
Die van TARA was wat wazigquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:38 schreef Isabeau het volgende:
En FC, wat een leuke hoes voor een cd![]()
Vooral die albumtitel!
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef DarkElf het volgende:
wat dan P? gaat dat over die vriend aan wie je wat geleend had?
Koester het momentquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef freecell het volgende:
Mijn kinderen staan rozijntjes te delen
Uniek moment. Stil, geen geruzie, alleen maar wat geklets
Hahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben echt een beetje verstrooid bezig geloof ik. Eerst wil ik een plastic beker stapelen, maar de onderste beke zat nog vol water met als gevolg een plens water over mijn bureau. Vervolgens gooi ik de rest van het water in de prullebak in plaats van in de plantenbak
Heeft echt geholpen he, die vakantie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben echt een beetje verstrooid bezig geloof ik. Eerst wil ik een plastic beker stapelen, maar de onderste beke zat nog vol water met als gevolg een plens water over mijn bureau. Vervolgens gooi ik de rest van het water in de prullebak in plaats van in de plantenbak
Yup. En totaal niet wat ik had gehoopt, maar goed....shit happens.quote:
Wow, ik vind hem vetquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heeft echt geholpen he, die vakantie?
Ja, met vakantie ben je even helemaal uit je alledaagse handelingen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heeft echt geholpen he, die vakantie?
Hmm, goed punt. Zal er toch even extra op letten vandaag, voor je het weet sta ik in de lift te pissenquote:Ja, met vakantie ben je even helemaal uit je alledaagse handelingen...
Al is het wel de bedoeling dat je ze enigszins onthoudt
Ik dacht dat Drenthen wel een beetje bikkels waren, maar dat valt dus ook weer een beetje tegen merk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef LieLie het volgende:
Het begint hier ook eindelijk een beetje goed te dooien trouwens.
Misschien kan ik dan weer eens op de fiets naar de winkel![]()
Ze hebben de krant vandaag ook niet bezorgd omdat het te glad was.
Ik ben in elk geval een watjequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Drenthen wel een beetje bikkels waren, maar dat valt dus ook weer een beetje tegen merk ik
Dat is niet héél veel inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm..nog 18.4 vakantieuren en 10.4 overwerkuren te verwerken tot eind juni. Dat wordt weinig vakantie
Gelukkig komen er nog wat overwerk-activiteiten aanquote:
Ik zal mijn jaartotalen maar even niet postenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm..nog 18.4 vakantieuren en 10.4 overwerkuren te verwerken tot eind juni. Dat wordt weinig vakantie
Ik heb ook een ijzeren voorraad die ik in stand houd, maar de laatste jaren maak ik dat wat ik op jaarbasis krijg wel ongeveer op.quote:
Dat is het voordeel van Tara, die werkt net niet fulltime en soms ook 's avonds. Dus dan plant hij gewoon een maandag vrij en kost dat hem geen dagquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef DarkElf het volgende:
lekker warm gedouchtdus ben weer helemaal t vrouwtje...
de mr houdt ook vaak vakantiedagen over, dus soms neemt hij een dagje vrij tussendoor als dat zo uitkomt, bijv na een heel druk weekend de maandag ofzo of zoals binnenkort, de vrijdag na mijn verjaardag. Die donderdag zelf gaan we lekker uit eten en dan kunnen we vrijdag lekker uitslapen en koken want 's avonds krijgen we eters
werkt goed he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond een van mijn versgebakken broodjes uit de vriezer gehaaldHij is dus gewoon echt nog helemaal vers. Hoe lekker is dat zeg
Echt welquote:
Rondreis door Lapland in de winter?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef DarkElf het volgende:
Gisteravond trouwens liggen brainstormen over een leuke vakantie volgend jaar (ja 2012 ja) Dan zijn we tien jaar getrouwd (als t goed is he?
) en willen we iets leuks doen... bijvoorbeeld naar IJsland ofzo, in oktober... hopen dat we de aurora borealis kunnen zien ofzo
of misschien Noord Noorwegen, voor hetzelfde lichtjesspektakel hopelijk.
Maar das slechts een plan, wie weet wat we nog meer verzinnen
Hoop ik ook voor je! Hoe is het met de rioolwerkzaamheden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Na een poosje langer in bed voel ik me alweer bijna mensNiet misselijk meer, niet meer braken, geen buikloop
Hopelijk zet deze trend door
Hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, ik krijg die Flickr foto's niet gekopieerd, is allemaal copyright protected etc
Maar de bandnaam is: Neukölln am Wasser
En de albumtitel wordt dan: Virtue is its own punishment.(en ik had op Flickr een mooie dame in zwart-wit met een grote strohoed die van de zon genoot
Goed nieuws!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Na een poosje langer in bed voel ik me alweer bijna mensNiet misselijk meer, niet meer braken, geen buikloop
slapen is goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Binnen zijn alle buizen opnieuw aangesloten, dan moet de boel nog afgewerkt. Nu zijn ze in de tuin op zoek naar de buis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Hoop ik ook voor je! Hoe is het met de rioolwerkzaamheden?
Op zoek naar de buis, klinkt hoopvolquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Binnen zijn alle buizen opnieuw aangesloten, dan moet de boel nog afgewerkt. Nu zijn ze in de tuin op zoek naar de buis.
Heel goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik ben appeltaart aan het bakken voor ze
Gek kindquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik ben appeltaart aan het bakken voor ze
Eet smakelijkquote:
quote:
Ik heb hem nog nooit IRL ontmoet.quote:
Nooit van gehoordquote:
Erg indrukwekkende docu van Ria Bremer over die jongen. Ze heeft hem bijna z'n hele leven gevolgd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef freecell het volgende:
Nooit van gehoordJa, de naam wel, maar ik lees het verhaal net en ik had echt zoiets van: wie?
Ja, dat lees ik ook netquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg indrukwekkende docu van Ria Bremer over die jongen. Ze heeft hem bijna z'n hele leven gevolgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
gezien ja, heel indrukwekkendquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg indrukwekkende docu van Ria Bremer over die jongen. Ze heeft hem bijna z'n hele leven gevolgd.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, nieuw goed voornemen: frisse neuzen halen zonder winkels in te duiken![]()
Maar goed, zoals gepland gisteren mijn oude Band of Brothers box vervangen door de Tin box Blu ray versie, aangezien daar ook de docu op staat en nu ook nog picture in picture commentaar van de veteranen zelf aan is toegevoegd
Geld moet rollen, nietwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je het hebt, althansThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Er is een voordeel aan geen kinderen en geen enorm huis hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Geld moet rollen, nietwaar?
als je het hebt, althans
En Sun bleef nog wel zo braaf weg bij de uitverkoopquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er is een voordeel aan geen kinderen en geen enorm huis hebben![]()
En ach, levert ook weer een hoop plezier en ontspanning op, maar nu is het ook wel weer even klaar ook
Maar goed, zoals gepland gisteren mijn oude Band of Brothers box vervangen door de Tin box Blu ray versie, aangezien daar ook de docu op staat en nu ook nog picture in picture commentaar van de veteranen zelf aan is toegevoegd
dvd box dus over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was van mijn eigen rekeningquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
En Sun bleef nog wel zo braaf weg bij de uitverkoop
I.p.v. wortel een winterpeen gebruiken en daarbij venkel roosteren. Goddelijke combi met bijvoorbeeld een stuk kabeljauwhaas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef LieLie het volgende:
Ik kan vanavond wel aardappelen roosteren in de oven, met wortel.
En misschien nog een andere soort groente?
En nog even iets van vlees erbij bedenken.
Zodra ik hem terug krijg wel, is nog uitgeleend.quote:
Da's toch ook een wortel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
I.p.v. wortel een winterpeen gebruiken en daarbij venkel roosteren. Goddelijke combi met bijvoorbeeld een stuk kabeljauwhaas.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zodra ik hem terug krijg wel, is nog uitgeleend.
Uitgeleend aan een oud vrouwtje, dus zo goed als nieuwquote:
En altijd overdekt geparkeerd gestaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Uitgeleend aan een oud vrouwtje, dus zo goed als nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Verslavingen zijn heel niet om te lachenquote:
Als hij terug is gaan we wel eens de onderhandelingen openenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uitgeleend aan een oud vrouwtje, dus zo goed als nieuw
Jawelquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verslavingen zijn heel niet om te lachen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Bluezz het volgende:
MICROSOFT REWARD PROGRAM
BATCH NUMBER:065/088/XY24
TICKET NUMBER:023-1111-790-458
JANUARY 2011
CONGRATULATIONS!!!
We are delighted to inform you of your prize release this JANUARY
2011,from the Microsoft Reward Program.and you have been awarded with a
substantial amount of £250,000.00GBPs(TWO HUNDRED AND FIFTY THOUSAND
POUNDS)in this category.To claim your prize,kindly confirm receipt of this
email by forwarding your contact details as stated below to our European
booklet representative,
Name : Dr Thomas Briggs
Email:program.coordinator@w.cn
INFORMATION REQUESTED:
(a)Full Name:..............
(b)Address & Telephone:....
(c)Age:....................
(d)occupation:.............
(e country.................
===================
Yours Sincerely,
Director
Microsoft Reward Program
is dit spam??????????
En in de regen smelt je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:32 schreef LieLie het volgende:
Ik wil naar de winkel, maar nu regent het
Wat denkt u zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Maar is dit spam dames en heren of maak ik kans op dat geld?![]()
If it's too good to be true...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Maar is dit spam dames en heren of maak ik kans op dat geld?![]()
same here. al voor elkaar dat Ross 's ochtends een ontbijtje voor je maakt als je moet werken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eerder naar huis vandaag, heb het hier wel weer gezien
Tis hier lekker drukquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eerder naar huis vandaag, heb het hier wel weer gezien
Nou, hij gaat eindelijk op een acceptabel tijdstip naar bed en broodje maken betekent dat hij tot 7 uur op moet blijvenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
same here. al voor elkaar dat Ross 's ochtends een ontbijtje voor je maakt als je moet werken?
of gewoon op tijd naar bed en lief opstaan samen met jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij gaat eindelijk op een acceptabel tijdstip naar bed en broodje maken betekent dat hij tot 7 uur op moet blijven
Ik ga echt veel eerder naar bed dan hij zou willenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
of gewoon op tijd naar bed en lief opstaan samen met jou
Nog gemaild over die studiebeurs?
moet hij maar een keer overslaan. je weet vast wel een methode hoe je hem naar bed kan krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga echt veel eerder naar bed dan hij zou willen(en de raids zijn pas over na 11'en en dan slaap ik al
)
doen, nu. je hebt het toch rustig.quote:En nee, nog niet gemaildWas het nog wel van plan hoor!
quote:
Als je maar niet iets heel slims vergeet, dat is veel ergerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef LieLie het volgende:
Pomtiedomtiedom!
Het einde is echt in zicht!
En nu ben ik steeds zo bang dat ik iets heel doms vergeet
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je maar niet iets heel slims vergeet, dat is veel erger
Heyquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij gaat eindelijk op een acceptabel tijdstip naar bed
Wel netjes gestopt en even gebogen voor ze neem ik aan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef DarkElf het volgende:
ik kwam vanmorgen tijdens het hardlopen nog 3 koningen tegen trouwens
inclusief mooie gewaden, cadeautjes en kronen op hun hoofd.
Hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef DarkElf het volgende:
Leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef DarkElf het volgende:
Bedoelt ze geen beeldjes of zo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
Haha
Hoe lollig is dat!
Vieren mensen dat echt?
ik heb teruggezwaaid want ze zwaaiden naar mequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel netjes gestopt en even gebogen voor ze neem ik aan?
Blijkbaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Hoe lollig is dat!
Vieren mensen dat echt?
Ja! En wie de boon in de taart vindt, is die dag de baas!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Hoe lollig is dat!
Vieren mensen dat echt?
Nahquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef DarkElf het volgende:
en op sint hubertus dag komt de pastoor het brood zegenen bij de bakkersserieus!
en t loopt storm op gezegend brood dan
Dorpsdominee is pastoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
is dat een pastoor trouwens? ik ben niet zo termvast met kerkelijke dingen
Een pastoor is een katholieke dominee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
Toen ik hier net woonde was ik echt verbaasd toen ik toevallig op die dag bij de bakker kwam. Maar het staat groots aangekondigd altijd op de borden buiten: Hubkesdag heet het trouwensquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Nah
Wat grappig die verschillende gewoonten!
ah ok, tis gewoon de plaatselijke katholieke kerk meneerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dorpsdominee is pastoor
Bisschop of priester kan ook, die zijn hipper
Of een kardinaal of de paus, maar dat lijkt me niet
voorjaarzegening voor motorrijdersquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef krakkemieke het volgende:
In sommige parochies is er ook een dag waarop voertuigen gezegend worden.
Dat is dan een pastoor toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, tis gewoon de plaatselijke katholieke kerk meneer
Dat brood beschermt tegen hondsdolheid als je het op een nuchtere maag eet. De dieren kregen dus ook een stuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef DarkElf het volgende:
en op sint hubertus dag komt de pastoor het brood zegenen bij de bakkersserieus!
en t loopt storm op gezegend brood dan
VOlgens mij wel, maar ik ben zelfs protestantquote:
Dus vrolijke gezangen en zwarte panty's ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef freecell het volgende:
[..]
VOlgens mij wel, maar ik ben zelfs protestant
Erger nog, charismatisch evangelisch en dan van de calvinistische soort
Dan heb ik als gedoopt Katholiek vast gelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga je offroad crossen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Net ff snel gekeken naar een andere auto. Leuk autootje gezienDaihatsu Tirios
Maar met mijn hoeveelheden km's is dat niet handig
Plus dat het verbruik belachelijk hoog ligt
Opwekkings liedjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Oh ja. Memo had de Croque Madame.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een gekke uitsmijter. Gewoon 2 croque madames zijn t. Mogguh trouwens!
Ja en neequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus vrolijke gezangen en zwarte panty's ?
Ik neem aan dat je een Terios bedoeld? Want ik kan je uit eerste hand vertellen dat dat klote auto's zijn. Wegligging is ruk, als het waait, valt ie bijna om en de standaard uitvoering is ver-schrik-ke-lijk slap en futloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Net ff snel gekeken naar een andere auto. Leuk autootje gezienDaihatsu Tirios
Maar met mijn hoeveelheden km's is dat niet handig
Plus dat het verbruik belachelijk hoog ligt
Yep, alleen pakken we nog een extra week voor kwaliteitscontrole. De deadline is verzet omdat een heleboel mensen de thesis nog niet af hebbenquote:
Het zal geen rabbijn zijn geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
Twas een grapje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja en nee
Volgens mij heb ik geen zwarte panty's
Het gaat niet zozeer om uiterlijke dingen, meer om de leer
Steer met MeMo en L.?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja. Memo had de Croque Madame.
Tot zover deze reclamespot.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik neem aan dat je een Terios bedoeld? Want ik kan je uit eerste hand vertellen dat dat klote auto's zijn. Wegligging is ruk, als het waait, valt ie bijna om en de standaard uitvoering is ver-schrik-ke-lijk slap en futloos.
Een grasmaaimotor in een auto gepropt.
O, ja,ik zit hier sowieso een beetje melig achter de laptop, dus had het nog niet serieus opgevatquote:
Als je het niet hebt ook, maar dan de andere kant op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Geld moet rollen, nietwaar?
als je het hebt, althans
Panty'squote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja en nee
Volgens mij heb ik geen zwarte panty's
Het gaat niet zozeer om uiterlijke dingen, meer om de leer
evenals dat het geen imam was, dat wist ik dan ook nogquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zal geen rabbijn zijn geweest.
Persoonlijk blijf ik liever met beide handpalmen omhoog staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef freecell het volgende:
[..]
If you're happy and you know it clap your hands *clapclap*
Let eens op man, L. zit in Wenen.quote:
Mag ook. Op je handen staan ook. Of met vlaggen zwaaienquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Persoonlijk blijf ik liever met beide handpalmen omhoog staan
Helaas, volgens mij ook niet in mijn assortiment.... Schoenen niet meegerekendquote:
nu jij nog?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Let eens op man, L. zit in Wenen.
En goed dat je klaar bent met je scriptie!
Ben begonnen met de inleidingquote:
Ik zou wel willen, maar in dit geval is de auto me te duur in het verbruik en de recensies geven nog een aantal minpunten als brakke stoelen, te korte zitting en veel lawaai. Ik vind die jeep-achtige wagens wel heel tofquote:
Ja die. Ik had al zoiets begrepenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een Terios bedoeld? Want ik kan je uit eerste hand vertellen dat dat klote auto's zijn. Wegligging is ruk, als het waait, valt ie bijna om en de standaard uitvoering is ver-schrik-ke-lijk slap en futloos.
Een grasmaaimotor in een auto gepropt.
Meriva of Zafira. Zafira rijdt prettigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
M'n pa heeft ook jaren een Astra gehad P, eerst een oud model sedan en daarna nieuw model hatchback. Nu heeft 'ie een Meriva, of hoe heet zo'n net iets oversizede mini MPV?
Meriva denk ik danquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meriva of Zafira. Zafira rijdt prettigMeriva is iets beter te betalen
Geen idee. Een fransoos of iets wat uit het mediterane gebied komt hoef ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
En scheelt dat tegenwoordig nog welk merk auto je koopt, qua betrouwbaarheid? Alle fabrikanten werken toch al ongeveer samen met elkaar, bouwen een auto om dezelde onderstel heen enzo? Volkswagen/Seat, Renault/Nissan, etc.
Fransozen gaan snel stukquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Een fransoos of iets wat uit het mediterane gebied komt hoef ik nietSkoda is nog een optie. Seat ook. En anders maar een aziaat
Ik vind ze niet lekker rijden. Ik hou meer van het stugge van een duitse auto. Ook qua vering.quote:
yes!quote:
wat is de hele zooi?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
En ik had de hele zooi net een beetje op de rit weer
/dagboek
Italianen ook niet goed dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yes!
met Fiats en Alfa's moet je standaard duct tape in je auto hebben liggen bijvoorbeeld![]()
Ik zou echt niet voor een SUV achtige gaan, ben er geen fan van, tenzij je natuurlijk een Jeep of Landrover kooptquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind ze niet lekker rijden. Ik hou meer van het stugge van een duitse auto. Ook qua vering.
@Golfer, ik moet me daar allemaal nog eens in verdiepen. En uberhaupt eerst eens financiering zien te vinden. Maar nog eens 1000 EUR in die Astra pompen voor de stuurbekrachtiging is volgens mij gewoon geen handige zet. Zeker niet gezien het feit dat ik de afgelopen jaren elke keer voor minimaal 1500 EUR het schip in ging.
En dan komt de volgende afweging: neem ik diesel of benzine? Kleine auto of blijf ik bij een iets groter model. Hoe oud? Hoeveel km op de teller?
Bah, bah, bah
Mijn geldzakenquote:
Ja. Weet ik. Maar stiekem vind ik ze wel tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet voor een SUV achtige gaan, ben er geen fan van, tenzij je natuurlijk een Jeep of Landrover kooptMaar ik vind de ruimte die dit dingen hebben ook te weinig effectief. Dan liever een station, rijden nog goedkoper ook normaal gesproken.
Ookquote:
Zijn ook wel veel oude vooroordelen bij anno 2010 is bijna alles kwalitatief heel behoorlijk. Bij Alfa's hoor ik wel vaak klachten over falende electronica, maar geen idee of dat over de hele linie geldt of dat ik toevallig een paar ongelukkige kennissen heb.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yes!
met Fiats en Alfa's moet je standaard duct tape in je auto hebben liggen bijvoorbeeld![]()
en fransozen hebben snel last van rammeltjes e.dhoewel de vering in peugeots wel lekker is.
Maar goed, liever Duitse degelijkheid of een aziaat idd
Kijk naar mijn oude brikkie, loopt nog als een zonnetje en is echt heel oud!! en mankeert echt zelden iets.
Een bruine fiasco?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. De rioolbuis in de tuin lijkt op een fiasco uit te lopen
Alfa's hebben een fout imago wat mij betreft. En aan Fiat heb ik historisch gezien een schijthekelquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn ook wel veel oude vooroordelen bij anno 2010 is bijna alles kwalitatief heel behoorlijk. Bij Alfa's hoor ik wel vaak klachten over falende electronica, maar geen idee of dat over de hele linie geldt of dat ik toevallig een paar ongelukkige kennissen heb.
Fiat heb ik zelf ervaring mee en dat was echt een prima bakkie.
Ik heb ook helemaal niets met Alfa moet ik zeggen. Maar ken genoeg mensen die ze geweldig vinden, dus ik mis het punt denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alfa's hebben een fout imago wat mij betreft. En aan Fiat heb ik historisch gezien een schijthekel
Een nat fiasco. Ze hebben de rioolbuis wel gevonden, maar als ze de inspectieputdeksel (:?) open maken, stroomt het gat dat ze gegraven hebben, vol ipv leegquote:
tuurlijk zitten er goeie bij maar vooroordelen bestaan niet voor niets op zichquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn ook wel veel oude vooroordelen bij anno 2010 is bijna alles kwalitatief heel behoorlijk. Bij Alfa's hoor ik wel vaak klachten over falende electronica, maar geen idee of dat over de hele linie geldt of dat ik toevallig een paar ongelukkige kennissen heb.
Fiat heb ik zelf ervaring mee en dat was echt een prima bakkie.
Nee, veel ervan zijn historisch wel gegrond maar inmiddels achterhaald. Alfa's roestten vroeger al in de folder, maar dat is nu echt niet meer zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk zitten er goeie bij maar vooroordelen bestaan niet voor niets op zich
Klinkt niet handig, Leinquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Een nat fiasco. Ze hebben de rioolbuis wel gevonden, maar als ze de inspectieputdeksel (:?) open maken, stroomt het gat dat ze gegraven hebben, vol ipv leegWs. staat het grondwaterpeil bizar hoog ofzo.
drs. ing.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben begonnen met de inleiding
Krijg je eigenlijk nog een titel met je diploma, of gaat het alleen om de diploma?
Alfaquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niets met Alfa moet ik zeggen. Maar ken genoeg mensen die ze geweldig vinden, dus ik mis het punt denk ik
klopt maar de grappen erover zijn wel soms grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, veel ervan zijn historisch wel gegrond maar inmiddels achterhaald. Alfa's roestten vroeger al in de folder, maar dat is nu echt niet meer zo
Lang verhaal. Veel eigen gepruts vooral. Niet interessant voor hierquote:
Ken genoeg problemen van de Audi A4 en de VW Golf. Zeker bij de Golf was het leuk. Bij de duurste diesel elke 50d km nieuwe injectoren, a 2000 euro excl montagequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en met volkswagens en audi's e.d is zelden wat mis (maar goed, het is ook allemaal toeval natuurlijk.. je kan gewoon pech en geluk hebben met auto's)
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt maar de grappen erover zijn wel soms grappig
Krijg je dan beide titels?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij de studie van mrLie (gs) niet meer. Die zat in het overgangsjaar en heeft twee titels
Nee hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee een BSc en MSc denk ik dat Lie bedoelt
ja funny is datquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooral omdat ik eigenlijk weinig met auto's heb, maar sommige mensen ontploffen als je hun merk afzeikt
Ja. Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij heeft ook twee diploma's![]()
Hij mag drs. gebruiken en MA (dacht ik, Master of Arts).
daarom, die auto is belangrijkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja funny is dat
tis een auto hoor, niet je vrouw ofzo
Ja, maar P moet ook nog chickies scoren, dan moet je geen opel hebbenquote:Is P's auto overleden?
En gewoon weer een Opel ik heb er alleen maar goede ervaringen mee
Leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij heeft ook twee diploma's![]()
Hij mag drs. gebruiken en MA (dacht ik, Master of Arts).
wij hebben een een vervangende auto gehad, een opel maar pfff die stond meer bij de garage bij wijze van dan dat je ermee kon rijden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Is P's auto overleden?
En gewoon weer een Opelik heb er alleen maar goede ervaringen mee
Hij gebruikt het alleen als hij vervelende instanties een dreigbrief of mail stuurtquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Ik vind drs. sowieso beter klinken, achja.....
Als ik geen vriend zou hebben, zou ik er wel voor vallen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar P moet ook nog chikies scoren, dan moet je geen opel hebben
Misschien is het ook toeval maar beide auto's van mijn ouders hebben nooit iets gehad en dat in 20 jaar (per auto)quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben een een vervangende auto gehad, een opel maar pfff die stond meer bij de garage bij wijze van dan dat je ermee kon rijden.
Hoewel onze gtc het wel prima deed.
Een van 2 lustte geen appeltaart, maar die had een snicker bij zich. De ander was er erg blij meequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt niet handig, LeinHoe vonden ze de appeltaart?
Je moet ook gewoon een beetje geluk hebben, ik heb drie merken gereden (Fiat, Seat en Volvo), alledrie prima. maar de Volvo rijdt gewoon met afstand het lekkerst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien is het ook toeval maar beide auto's van mijn ouders hebben nooit iets gehad en dat in 20 jaar (per auto)
Ja, dat zal ook welquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een beetje geluk hebben, ik heb drie merken gereden, alledrie prima. maar de Volvo rijdt gewoon met afstand het lekkerst.
Idd daarom zei ik al, je kan pech en geluk hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien is het ook toeval maar beide auto's van mijn ouders hebben nooit iets gehad en dat in 20 jaar (per auto)
Heb jij zo'n mini Chevvy?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel
Ik vind mijn Chevrolet ook een stuk minder rijden dan de Opel van mijn ouders, maar dat zal wel door het formaat ook een heel eind komen
Als ik in de polo van mijn schoonmoeder stap vind ik het doodeng (koppeling lijkt niet te reageren, rempedaal reageert laat, veel te licht, traag). Maar als ik daar een week mee gereden heb ben ik er ook wel weer aan gewend. Moet er alleen geen 200 km in gaan rijden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel
Ik vind mijn Chevrolet ook een stuk minder rijden dan de Opel van mijn ouders, maar dat zal wel door het formaat ook een heel eind komen
een polo is toch gewoon een normale auto? tis geen alto ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik in de polo van mijn schoonmoeder stap vind ik het doodeng. Maar als ik daar een week mee gereden heb ben ik er ook wel weer aan gewend. Moet er alleen geen 200 km in gaan rijden.
jawel, maar als je normaal een V50 diesel rijdt en je stapt er dan in is het zo vreselijk anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een polo is toch gewoon een normale auto? tis geen alto ofzo
of nog erger; een yaris
je past je blijkbaar gewoon niet zo snel aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jawel, maar als je normaal een V50 diesel rijdt en je stapt er dan in is het zo vreselijk anders.
nee, stug persoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je past je blijkbaar gewoon niet zo snel aan
quote:
Nog niet, maar P deed een vergelijking tussen dagwaarde (500 EUR) en vermoedelijk reparatiekosten van stuurbekrachtiging (1000 EUR) en bedacht dat het misschien toch niet zo'n goeie deal was om dat te laten reparerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Is P's auto overleden?
En gewoon weer een Opelik heb er alleen maar goede ervaringen mee
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar P moet ook nog chickies scoren, dan moet je geen opel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |