Dat zingt Lein nu elke dag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef Duderella het volgende:
Wij zongen vroeger:
Mijn naam is haas
Mijn billen zijn van kaas
We hebben hier nog geen rekening binnen, maar heb alvast wel de 'in termijnen aanvraag' gebookmarktquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Je word toch af en toe schijtziek ook van die belastingen heZie ik net dat de Hoomheemraadschap zijn belastingen heeft verhoogd met 8% WANT er zijn BELANGRIJKE investeringen gedaan en dat moeten wij betalen. Dan vraag ik me dus gelijk af "wat voor een achterstallig onderhoud hebben ze nou weer weggemoffeld op deze manier"
![]()
Ja alle achterdeuren worden open gezet om meer centen te vangen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Je word toch af en toe schijtziek ook van die belastingen heZie ik net dat de Hoomheemraadschap zijn belastingen heeft verhoogd met 8% WANT er zijn BELANGRIJKE investeringen gedaan en dat moeten wij betalen. Dan vraag ik me dus gelijk af "wat voor een achterstallig onderhoud hebben ze nou weer weggemoffeld op deze manier"
![]()
Het vertrouwen in de publieke sector is minimaal bij mezelf hoor ik alweer
Jep, voornamelijk bij mensen die ik voor het eerst ontmoet. Zoals een duderinnetje ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Past wel bij je, die selectieve mensenschuwheid.
Ik vind het gebruik van de term studio zo ganz geill klinkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Aapse doed
Ik ga nog ff lummelen. Morgen contract tekenen voor de nieuwe studio!
Klink haast als een popster uit context
ik gok 7:21quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWekker stond om 6 uur. Raad eens hoe laat ik mijn bed uit ben gekomen
![]()
Beterschap voor Leinquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein is ziek, ze blijft thuis. En er komen hier zo klusjesmannen
7:15quote:
Wekker op 6.40, douchen & aankleden 6.41, yoghurtje eten bij het nieuws op tv 7.00, 7.15 deur uit, 7.45 op werkplekkiequote:Op donderdag 6 januari 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWekker stond om 6 uur. Raad eens hoe laat ik mijn bed uit ben gekomen
![]()
Ach leintjequote:Op donderdag 6 januari 2011 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
Lein is ziek, ze blijft thuis. En er komen hier zo klusjesmannen
Succes vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wekker op 6.40, douchen & aankleden 6.41, yoghurtje eten bij het nieuws op tv 7.00, 7.15 deur uit, 7.45 op werkplekkie
En om half 2 naar bed gegaan
Memo, ben je gewond aan je pols?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
MemoStereolunch. Memo had uitsmijter en ik had foccacia met kip, spek en oesterzwammen
Truste Bloes en golfert
Het is wel rot de emmer te moeten gebruiken om in te braken al je er net op hebt zitten poepen. De wc is vanaf *nu* onbruikbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:45 schreef freecell het volgende:
Niks mis met een goede emmer
Maar wel balen zegDaar kan je je ontzettend beroerd van voelen!
Hier wakker geworden met een héle zere oorschelpDibbel op geslapen, voelt alsof er hard in geknipt is...
Ja, ik weet het heel klein pijntje en ik moet niet zeuren, maar het is als een ingescheurde nagel, je blijft het maar voelen
Ow, de wc onbruikbaar is wel echt beroerd danquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is wel rot de emmer te moeten gebruiken om in te braken al je er net op hebt zitten poepen. De wc is vanaf *nu* onbruikbaar
Ohh dat oor, dat klinkt pijnlijk
Ik ben al officieel als "selectief sociaal" getestquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, voornamelijk bij mensen die ik voor het eerst ontmoet. Zoals een duderinnetje ofzo.
Er brandt geen licht hier, dus niemand is thuis of eenieder reeds naar bed. Morgen nieuwe kennismakingspoging dan maar.
Inderdaad. Als ze straks in de tuin bezig gaan, ga ik lekker in bed liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef Duderella het volgende:
Beterschap Lein.![]()
Mens, als jij thuisblijft van je werk, moet het goed mis zijn. Kop op dame.
Kan dat nou niet joh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ze straks in de tuin bezig gaan, ga ik lekker in bed liggen
Ik lag gister om half 9 in bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:45 schreef freecell het volgende:
Kan dat nou niet joh?Kan me voorstellen dat je er nu niet op zit te wachten op te moeten zijn.
Zij die lekker blijven zitten op hun kont, groeten U terugquote:
Ja, het is in principe ook schriftelijk natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
Grappig dit. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat bedrijven die willen dat je diensten schriftelijk opzegt gewoon een mail accepterenScheelt weer printwerk en postzegels
Nu weer de ING
![]()
Ja klopt, maar er staat expliciet in de veelgestelde vragen dat er schriftelijk moet worden opgezegd met een adres erbij genoemdquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, het is in principe ook schriftelijk natuurlijk
Prettig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef LieLie het volgende:
![]()
79,6 hier!
Echt wel een nieuwe boost zo na een maand niet echt opletten!
Een kiloquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Bluezz het volgende:
Waaaah ik was vanochtend ook bijna een kg kwijt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef LieLie het volgende:
![]()
79,6 hier!
Echt wel een nieuwe boost zo na een maand niet echt opletten!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Prettig!
72,1 hier vanmorgen. Nog 100 gram en ik zit weer in 'acceptabel'
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Bluezz het volgende:
Waaaah ik was vanochtend ook bijna een kg kwijt
Mijn echte velletje heeft er hier wat meer moeite mee spierpijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:33 schreef DarkElf het volgende:
ben blij dat ik het sporten weer op kan pakken, ik merk dat ik veel lekkerder in mijn (geestelijke) velletje zit erdoor
Dat is heel herkenbaar inderdaad. Hardlopen is best een super uitlaatklepquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:33 schreef DarkElf het volgende:
ben blij dat ik het sporten weer op kan pakken, ik merk dat ik veel lekkerder in mijn (geestelijke) velletje zit erdoor
ja he? ik werd de laatste weken echt wat sneller kriegelig en moe merkte ik..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is heel herkenbaar inderdaad. Hardlopen is best een super uitlaatklep
Lein ook al ziek? er is idd weer een griepgolfquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Lein zieken op wat een ongelukkig moment, meid
Sterkte en beterschap!
Die van TARA was wat wazigquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:38 schreef Isabeau het volgende:
En FC, wat een leuke hoes voor een cd![]()
Vooral die albumtitel!
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef DarkElf het volgende:
wat dan P? gaat dat over die vriend aan wie je wat geleend had?
Koester het momentquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef freecell het volgende:
Mijn kinderen staan rozijntjes te delen
Uniek moment. Stil, geen geruzie, alleen maar wat geklets
Hahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben echt een beetje verstrooid bezig geloof ik. Eerst wil ik een plastic beker stapelen, maar de onderste beke zat nog vol water met als gevolg een plens water over mijn bureau. Vervolgens gooi ik de rest van het water in de prullebak in plaats van in de plantenbak
Heeft echt geholpen he, die vakantie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben echt een beetje verstrooid bezig geloof ik. Eerst wil ik een plastic beker stapelen, maar de onderste beke zat nog vol water met als gevolg een plens water over mijn bureau. Vervolgens gooi ik de rest van het water in de prullebak in plaats van in de plantenbak
Yup. En totaal niet wat ik had gehoopt, maar goed....shit happens.quote:
Wow, ik vind hem vetquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heeft echt geholpen he, die vakantie?
Ja, met vakantie ben je even helemaal uit je alledaagse handelingen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heeft echt geholpen he, die vakantie?
Hmm, goed punt. Zal er toch even extra op letten vandaag, voor je het weet sta ik in de lift te pissenquote:Ja, met vakantie ben je even helemaal uit je alledaagse handelingen...
Al is het wel de bedoeling dat je ze enigszins onthoudt
Ik dacht dat Drenthen wel een beetje bikkels waren, maar dat valt dus ook weer een beetje tegen merk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef LieLie het volgende:
Het begint hier ook eindelijk een beetje goed te dooien trouwens.
Misschien kan ik dan weer eens op de fiets naar de winkel![]()
Ze hebben de krant vandaag ook niet bezorgd omdat het te glad was.
Ik ben in elk geval een watjequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Drenthen wel een beetje bikkels waren, maar dat valt dus ook weer een beetje tegen merk ik
Dat is niet héél veel inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm..nog 18.4 vakantieuren en 10.4 overwerkuren te verwerken tot eind juni. Dat wordt weinig vakantie
Gelukkig komen er nog wat overwerk-activiteiten aanquote:
Ik zal mijn jaartotalen maar even niet postenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm..nog 18.4 vakantieuren en 10.4 overwerkuren te verwerken tot eind juni. Dat wordt weinig vakantie
Ik heb ook een ijzeren voorraad die ik in stand houd, maar de laatste jaren maak ik dat wat ik op jaarbasis krijg wel ongeveer op.quote:
Dat is het voordeel van Tara, die werkt net niet fulltime en soms ook 's avonds. Dus dan plant hij gewoon een maandag vrij en kost dat hem geen dagquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef DarkElf het volgende:
lekker warm gedouchtdus ben weer helemaal t vrouwtje...
de mr houdt ook vaak vakantiedagen over, dus soms neemt hij een dagje vrij tussendoor als dat zo uitkomt, bijv na een heel druk weekend de maandag ofzo of zoals binnenkort, de vrijdag na mijn verjaardag. Die donderdag zelf gaan we lekker uit eten en dan kunnen we vrijdag lekker uitslapen en koken want 's avonds krijgen we eters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |