Dat zingt Lein nu elke dag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef Duderella het volgende:
Wij zongen vroeger:
Mijn naam is haas
Mijn billen zijn van kaas
We hebben hier nog geen rekening binnen, maar heb alvast wel de 'in termijnen aanvraag' gebookmarktquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Je word toch af en toe schijtziek ook van die belastingen heZie ik net dat de Hoomheemraadschap zijn belastingen heeft verhoogd met 8% WANT er zijn BELANGRIJKE investeringen gedaan en dat moeten wij betalen. Dan vraag ik me dus gelijk af "wat voor een achterstallig onderhoud hebben ze nou weer weggemoffeld op deze manier"
![]()
Ja alle achterdeuren worden open gezet om meer centen te vangen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
Je word toch af en toe schijtziek ook van die belastingen heZie ik net dat de Hoomheemraadschap zijn belastingen heeft verhoogd met 8% WANT er zijn BELANGRIJKE investeringen gedaan en dat moeten wij betalen. Dan vraag ik me dus gelijk af "wat voor een achterstallig onderhoud hebben ze nou weer weggemoffeld op deze manier"
![]()
Het vertrouwen in de publieke sector is minimaal bij mezelf hoor ik alweer
Jep, voornamelijk bij mensen die ik voor het eerst ontmoet. Zoals een duderinnetje ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Past wel bij je, die selectieve mensenschuwheid.
Ik vind het gebruik van de term studio zo ganz geill klinkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Aapse doed
Ik ga nog ff lummelen. Morgen contract tekenen voor de nieuwe studio!
Klink haast als een popster uit context
ik gok 7:21quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWekker stond om 6 uur. Raad eens hoe laat ik mijn bed uit ben gekomen
![]()
Beterschap voor Leinquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein is ziek, ze blijft thuis. En er komen hier zo klusjesmannen
7:15quote:
Wekker op 6.40, douchen & aankleden 6.41, yoghurtje eten bij het nieuws op tv 7.00, 7.15 deur uit, 7.45 op werkplekkiequote:Op donderdag 6 januari 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWekker stond om 6 uur. Raad eens hoe laat ik mijn bed uit ben gekomen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |