Nee, suggereerde dat er een brandweerman is omgekomen...quote:
WTF, nee tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, suggereerde dat er een brandweerman is omgekomen...
Sorry, my bad.
Jup, met de brand in de cameralensquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Zie ik daar onze geliefde burgemeester?
haha, ik dacht dat hij niet lelijker kon zijn, verkeerd gedacht dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:45 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Jup, met de brand in de cameralens
Eigenlijk zou je nog even "Herp Derp" met een ranzige animatie erin moeten plakken.quote:
De geliefde leiderquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Zie ik daar onze geliefde burgemeester?
Hmm?quote:
Ja, te.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Yvonne, jij zit in Sterrenburg aardig dichtbij.²
Ga jij mijn lieve burgemeester vergelijken met kim jong il?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
hij lijkt net op kim jong il zo
er staat lul in je signature?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Minstens 400.000 liter chemische zooi op dat terrein, maar wat in de lucht zit is niet gevaarlijk
Ja en het is wel giftig maar het kan helemaal geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:22 schreef Tilboy het volgende:
Weet je wat ik me trouwens afvraag, er zitten geen schadelijke stoffen in de rook maar alle ramen en deuren moeten gesloten blijven en iedereen moet binnen blijven!
Lekker geloofwaardig ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |