Ik ben het volkomen met je eens, dit is evenwel een complot van de regering, maar ook 'n beetje van de overheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik denk persoonlijk dat we voor het lapje worden gehouden.
Het is vrijwel onmogelijk dat er geen giftige chemische stoffen inmiddels in de lucht zitten, en ik denk dat dit een (slimme) actie is van de regering nadat wij precies doorkregen hoe het zat met chemtrails. Vervolgens gaan ze het zo proberen...
Heeft er iemand zelf meetapparatuur?
Die burgemeester kwam inderdaad al als een zwakzinnige over op tv ja...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef MotorCitySoul het volgende:
De lokale brandweer van dat boerengat heeft het allemaal gemeten, zegt de burgemeester die amper tot 10 kan tellen. Komt allemaal erg betrouwbaar over.
net als in Tsjernobielquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef Snakey het volgende:
Het heeft op de ´korte´ termijn geen effect op ons. Je hoeft je voor nu dus geen zorgen te maken....
Misschien is hun meet aparatuur niet up to date.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef SiGNe het volgende:
Het is meer dat de gemeten waardes van de giftige stoffen niet dusdanig gevaarlijk zijn dat er accuut een probleem ontstaat.
of in de war.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien is hun meet aparatuur niet up to date.
Yep, die hele wolk is in het niets opgegaan. No worries.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
net als in Tsjernobiel
Dat is vandaag al een paar keer in verschillende media verteld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe weet jij dat ''heel die toko vol giftige stoffen'' ligt dan?
omdat dat de stoffen zijn die daar gebruikt worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe weet jij dat ''heel die toko vol giftige stoffen'' ligt dan?
Als ze niet in mijn omgeving vallen heb ik er geen probleem mee. Dan is het leuk nieuws.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Zilverdolk het volgende:
Ik zeg het je, er komt een gigantische vogel sterfte aan!
die is gewoon in één of ander zwart gat verdwenen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, die hele wolk is in het niets opgegaan. No worries.
Er is nog nergens met zekerheid een daadwerkelijke naam van een stof genoemd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat is vandaag al een paar keer in verschillende media verteld.
Denk dat er zonder die 'giftige' stoffen al genoeg schadelijke stoffen vrijkomen bij een brand als dit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er is nog nergens met zekerheid een daadwerkelijke naam van een stof genoemd.
Toen was het 235000 liter, toen 400.000 liter kankerverwekkende stof (bron Twitter, komkommer is ook kankerverwekkend, het gaat om de kwantiteit), en anderen 100.000
Totdat exact bekend is om welke stoffen het gaat kan je er nog geen uitspraken over doen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |