Zeker ook ZH gelezen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Blandigan het volgende:
Heb je de CDS van Ierland gezien?
Kaboom...
En dan vraag je je dus af...wanneer worden burgers nou eens echt boos?quote:
Waarom zou het ook iemand boeien? De crisis is toch voorbij?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Blandigan het volgende:
[..]
En dan vraag je je dus af...wanneer worden burgers nou eens echt boos?
Ik zie niemand in mijn directe omgeving die het ook maar iets interesseert. Diep en diep triest.
Ik denk dat ik Selang maar volg en lekker een maand in de zon ga zitten.
Volgens mij kan het haast niet anders of de meeste voelen wel degelijk dat ze minder centen in de portemonnee hebben zitten. Kosten zoals zorgverzekering omhoog, je krijgt steeds minder terug van de overheid, lonen relatief bevroren en werkloosheid relatief hoog in Europese landen en op oudere leeftijd wordt het steeds lastiger om een baan te krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Waarom zou het ook iemand boeien? De crisis is toch voorbij?
De Ieren hebben binnenkort verkiezingen. Er is een kansje dat een nieuwe regering de overeenkomst met de EU (bailout) gaan heronderhandelen of gewoon toch defaulten en weglopen voor de garanties die de huidige regering heeft verstrekt aan de banken (zoals IJsland ook heeft gedaan).quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Net alsof de normale burger hier ook maar iets aan of tegen kan doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Blandigan het volgende:
Ik ga TWEE maanden in de zon zitten, anders kom ik nooit aan m'n quota van 6 maanden per jaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Blandigan het volgende:
Ik denk dat ik Selang maar volg en lekker een maand in de zon ga zitten.
Waarschijnlijk heb je gelijk, misschien is de stof gewoon te ingewikkeld om er boos over te kunnen worden?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Volgens mij kan het haast niet anders of de meeste voelen wel degelijk dat ze minder centen in de portemonnee hebben zitten. Kosten zoals zorgverzekering omhoog, je krijgt steeds minder terug van de overheid, lonen relatief bevroren en werkloosheid relatief hoog in Europese landen en op oudere leeftijd wordt het steeds lastiger om een baan te krijgen.
Als we allemaal zo dachten zaten we nu nog in berenvellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef WinningMood het volgende:
[..]
Net alsof de normale burger hier ook maar iets aan of tegen kan doen.
kletskoek en ongefundeerde bangmakerijquote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Blandigan het volgende:
Als we allemaal zo dachten zaten we nu nog in berenvellen.
Soms, heel soms krijg ik daar wel enge gedachten bij. Media die samen met overheden samenspant om negatieve geluiden ten opzichte van beleid van de overheid etc. te temperen. Immers, als het nieuws wat jij noemt mainstream media haalt kan dat wel eens vergaande gevolgen hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:31 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk, misschien is de stof gewoon te ingewikkeld om er boos over te kunnen worden?
Neem nu die vervroegde aflossing voor ING, daar kan ik wel boos om wordenmaar het haalt de mainstream media niet, het is dat we hier een klokkenluider hebben.
truequote:Op maandag 10 januari 2011 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat lekker klagen, je gal spuien op het internet etc. zo veel makkelijker is als daadwerkelijk de straat op en meedoen aan een protest. Iets met lui en verwend ....
Ik heb het vanaf nu tot ongeveer aan April echt druk met school en applicaties. En dan denken aan het feit dat SeLang op het strand een pina colada aan het nuttigen is onder de palmbomen terwijl ik ergens 5 hoog in een kantoortje in druilerig Londen de markt bij moet houden en aan m'n scriptie moet werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ga TWEE maanden in de zon zitten, anders kom ik nooit aan m'n quota van 6 maanden per jaar.
Life is sweet
Kortom, mensen staan erbij en kijken er naar en over een paar jaar dan kijken ze elkaar aan en vragen zich af hoe het zo ver heeft kunnen komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat lekker klagen, je gal spuien op het internet etc. zo veel makkelijker is als daadwerkelijk de straat op en meedoen aan een protest. Iets met lui en verwend ....
Ach, voorlopig zit ik alweer aan m'n derde bug report richting NinjaTrader sinds vrijdagquote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf nu tot ongeveer aan April echt druk met school en applicaties. En dan denken aan het feit dat SeLang op het strand een pina colada aan het nuttigen is onder de palmbomen terwijl ik ergens 5 hoog in een kantoortje in druilerig Londen de markt bij moet houden en aan m'n scriptie moet werkenWaren er nog tickets over?
Kijk maar uit, dadelijk krijg je een baan aangeboden en kun je naar je vakantie fluitenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef SeLang het volgende:
Ach, voorlopig zit ik alweer aan m'n derde bug report richting NinjaTrader sinds vrijdag
Weer gaan werken doe ik alleen (noodgedwongen) als jouw armageddon scenario uitkomt.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef dvr het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dadelijk krijg je een baan aangeboden en kun je naar je vakantie fluiten
Het probleem is ook een beetje dat tijdens deze scenario's vooral populisten veelal de macht grijpen. Het volk is het zat maar is te lui om echt te protesteren. Een slim iemand roept in de taal van het volk (quote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Kortom, mensen staan erbij en kijken er naar en over een paar jaar dan kijken ze elkaar aan en vragen zich af hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Maar je hoeft niet de straat op te gaan. Er zijn andere manieren. Zoals geen schulden maken. Niet op krediet leven.
Had je al wat in gedachten? Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn. Postbode ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Weer gaan werken doe ik alleen (noodgedwongen) als jouw armageddon scenario uitkomt.
Totaal oninteressant. Dit zijn van die nutteloze weetjes, waar niemand iets aan heeft. Zegt niks over de toekomst. Je kan er niet op handelen, je kan er geen strategie op maken. Bovendien is zijn conclusie totaal verkeerd, zoals Sokz al zei.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef JimmyJames het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)ading-day-each-month
"David Rosenberg notes that "134 points of the 143 points that were racked up in 2010 occurred in the first trading day of each month."
Interessant.
De ECB doet niet anders dan ditquote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef fedsingularity het volgende:
De russische Madov
http://www.nu.nl/economie(...)-maakt-comeback.html
Het is toch wel matig bedacht voor iets waar hij 7 jaar over na kon denken. Zelf zou ik overigens best wel in dit soort scam mijn geld willen steken zolang het maar in een vroeg stadium gebeurt. Bij de eerste de beste dividenduitkering trek ik dan al mijn geld weg en kijk dan lekker toe. Gelukkig zal deze uberdoorzichtige charlatan nooit een voet van de grond krijgen na zijn eerdere faalactie. Ik snap ook niet waarom hij het nogmaals probeert.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef fedsingularity het volgende:
De russische Madov
http://www.nu.nl/economie(...)-maakt-comeback.html
Biggest winning time period: lunch, with 8.15 SPY pts. Worst time: after lunch, before the closing hour. Makes you wonder what they're serving at the Morgue's cafeteria.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef JimmyJames het volgende:
In het commentaar staan nog wat oninteressante weetjes:
http://www.zerohedge.com/(...)month#comment-863838
Komop he, toevallig is dat in het jaar 2010 succesvol. Maar dat gaat net zo vaak fout als goed. Met transactiekosten erbij is dat een duidelijk verliezende aanpak.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef JimmyJames het volgende:
En bovendien kun je er prima op handelen.
De laatste handelsdag van de maand long gaan, en weer verkopen op de eerste handelsdag van de volgende maand.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef SeLang het volgende:
en nu ben ik weer een tooltje aan het schrijven om te testen op ontbrekende data.
....en nu het tooltje werkt is de dataprovider aan de beurtquote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ach, voorlopig zit ik alweer aan m'n derde bug report richting NinjaTrader sinds vrijdag
Lekker toch, dat pielen en testen? Ik ben mijn webcrawler zo aan het perfectioneren. Stukje verbeteren, query draaien (duurt 10 minuten), testresultaten bekijken en evalueren. Heerlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
....en nu het tooltje werkt is de dataprovider aan de beurt
Zo blijf je wel bezig
Voor end of day data gebruik ik Yahoo. Die krijgen over een paar minuten als m'n PC is uitgereuteld een ellenlange lijst met ontbrekende bars van alle 500 S&P500 symbolen in hun email met een verzoek om dat even te corrigerenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lekker toch, dat pielen en testen? Ik ben mijn webcrawler zo aan het perfectioneren. Stukje verbeteren, query draaien (duurt 10 minuten), testresultaten bekijken en evalueren. Heerlijk.
Je komt nog eens op de zwarte lijst bij ze te staan...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Voor end of day data gebruik ik Yahoo. Die krijgen over een paar minuten als m'n PC is uitgereuteld een ellenlange lijst met ontbrekende bars van alle 500 S&P500 symbolen in hun email met een verzoek om dat even te corrigeren
Pas maar op met al dat werk van je zoals al eerder werd gezegd. Straks offeren ze je nog een baan.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Voor end of day data gebruik ik Yahoo. Die krijgen over een paar minuten als m'n PC is uitgereuteld een ellenlange lijst met ontbrekende bars van alle 500 S&P500 symbolen in hun email met een verzoek om dat even te corrigeren
Je hebt vast en zeker dit soort dingen vaker gedaan. Wat voor reactie krijg je hier in het algemeen op? Echt zo van, waar ben jij mee bezig? Of, tof dat je dit komt melden! Hier een gratis fles wijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef SeLang het volgende:
Even flink ingedikt. De vaakst ontbrekende datum + frequentie:
2/1/2002 284
De rest ontbreekt 1x of minder binnen 500 symbolen. Moet toch makkelijk zijn te fixen voor die mannen van Yahoo
Nooit een grote lijst, wel eens een enkel symbool dat niet goed werkt. Het duurde lang, maar ik kreeg netjes antwoord en het werd gefixt. Geen fles wijnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je hebt vast en zeker dit soort dingen vaker gedaan. Wat voor reactie krijg je hier in het algemeen op? Echt zo van, waar ben jij mee bezig? Of, tof dat je dit komt melden! Hier een gratis fles wijn!
Het is een universiteits docent. Dat is geen kunst om daarvan het email adres te krijgen. Daar komt nog bij dat hij ook academische papers schrijft. Daar zijn de meeste gratis van te krijgen en staat z'n email adres ook inquote:
Als je aandelen dumpt, vertel dan ten minste waarom ze naar je eigen mening voltreffers zijn? Waarom zou iemand deze aandelen moeten kopen? Of shortenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Mercer het volgende:
Aegean Marine Petroleum Network Inc.
http://www.google.com/finance?q=anw
Meta Financial Group Inc. (Public, NASDAQ:CASH)
http://www.google.com/finance?q=cash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |