Lezen is moeilijk? Ik was t met je eens, ik gaf alleen aan hoe dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
je kan me wel tegenspreken, maar je kan je aandacht gewoon niet laten verslappen in het verkeer. punt.
Wss spreek ik je dan niet meer, maar geniet ervan! En we horen na al die maanden wel hoe het wasquote:
Jij komt aan met excuses, die wmb niet ter zake doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk? Ik was t met je eens, ik gaf alleen aan hoe dat kan gebeuren.
dan hoef ik je pincode niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:13 schreef cafpow het volgende:
rijk, was het maar waar.
maar e tja, ik ben dus een vrouwom te beginnen
In mijn reactie daarvoor alquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij komt aan met excuses, die wmb niet ter zake doen.
En je zegt mijns inziens niet dat je het met me eens bent.
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss spreek ik je dan niet meer, maar geniet ervan! En we horen na al die maanden wel hoe het was
ach, maar je mag mij best helpen om rijk te worden hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dan hoef ik je pincode niet.
dat je een vrouw bent dacht ik al, ik vraag mannen nooit om pm's.
Natuurlijk kom je wel eens langs, maar dan ben ik er vast nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
Dank je![]()
Tussendoor ook wel eens denk ik. Internet is altijd in de buurt.
Dan hoor je het inderdaad erna.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kom je wel eens langs, maar dan ben ik er vast niet
Waar dan?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat krijg je als 400km enkele reis naar je werk routine wordt. Ik ging een periode elke vrijdag naar Heilbronn en op zaterdag weer terug moet.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat je op een gegeven moment vervelen. De auto die ik daarvoor gebruikte deed die 400km in 1 tank, dus ik reed 3,5u met een korte plaspauze door.
Ik ga mee met jequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben er eens weg van
Trusten, sweeties![]()
Truste Samzz!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Trusten, sweeties![]()
En Huppelquote:
wel te rusten, slaapsequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Trusten, sweeties![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Trusten, sweeties![]()
Komt helemaal goedquote:
Trustequote:
geen zin om t op te zoeken, ik begon er iig mee en anders bij dezequote:
Ik heb t niet gezien. Maargoedquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen zin om t op te zoeken, ik begon er iig mee en anders bij deze
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb t niet gezien. Maargoed
Ik hoop dat je nu iig wat verstandiger rijdt
nu pas klaar met werken?quote:
hoe kan ik helpen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, maar je mag mij best helpen om rijk te worden hoor![]()
enne tja, je wilde toch wat weten, en ik wist niet wat te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |