Er werden lastige vragen gesteld en weg was hij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Infection het volgende:
Het is 1 groot complot. Er kwam teveel geheime informatie vrij en de uitzending werd gestopt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Serieus. Tyf eens op met je opmerkingen. Niemand zit erop te wachten. Echt.
Don't feed the trollquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Serieus. Tyf eens op met je opmerkingen. Niemand zit erop te wachten. Echt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even allemaal Banshee Boy melden in FB van NWS
Nee, dit zou eigenlijk de sportuitzending zijn, de persco zou ervoor komen maar ineens wel sport...?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Wokkel het volgende:
Wat een vreemd einde voor een persco, is dat de 'niet lullen maar doen' mentaliteit van de Moerdijkers?
Idd. Wat een blamage dit zeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef HyperViper het volgende:
Niet moeilijk doen en geen lastige vragen stellen die plofkopje niet kan beantwoorden.
En dat na 2 uur uitstellen van de perscoquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Thieske het volgende:
Whehe, lekker weer.
Mensen niet moeilijk doen hé!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Henno het volgende:
Niet moeilijk doen, er komen giftige stoffen neer dus gewoon niet buiten komen en je bek houden, godverdomme. Einde persco
Zo kan het idd het best omschreven wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Henno het volgende:
Niet moeilijk doen, er komen giftige stoffen neer dus gewoon niet buiten komen en je bek houden, godverdomme. Einde persco
Dit inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Henno het volgende:
Of hij had geen zin om onzinnige 'als dit..als dat...'' vragen te beantwoordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef HyperViper het volgende:
Niet moeilijk doen en geen lastige vragen stellen die plofkopje niet kan beantwoorden.
Ramp..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Evertjan het volgende:
een budget van 790 miljoen maar bij een ramp faalt de NPO pijnlijk #NOS #FAIL
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef wobbel het volgende:
Explosies en mongols....
Ik heb het gevoel dat ik New Kids Turbo aan het kijken ben
RTL streamde de hele convo. Eindigde uiteindelijk net zo abrupt als de NOS versiequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dit zou eigenlijk de sportuitzending zijn, de persco zou ervoor komen maar ineens wel sport...?
We krijgen zo wel een "samenvatting" natuurlijk....quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef HyperViper het volgende:
Snel pak je fluitje uit je noodpakket!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef PersonalAssistant het volgende:
Hier stinkt het behoorlijk. Eigenlijk vind ik het nog best eng ook.
Moeten we kunnen ruiken waar je woont?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef PersonalAssistant het volgende:
Doe je gulp dan maar eens openquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef PersonalAssistant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |