Wat dacht je van die vogels die uit de lucht vallen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef kaima het volgende:
er is meer in de lucht terecht gekomen dan dat ze het publiek willen laten weten.
en vraag je ook eens af waarom we terreurdreiging oranje hebben en men de laatste dagen zo belachelijk reageerde op bijvoorbeeld een belletje van een vrouw in de trein van barneveld.
SilverLight, wat een faal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef StephanL het volgende:
Op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ te volgen.
Je bedoeltquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die burgemeester, verdient 4 keer zoveel als ik, heeft een groot landgoed en een hoop fast cash, maar oh wat oogt hij onnozel.²
Jij ook hoor wees gerustquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die burgemeester, verdient 4 keer zoveel als ik, heeft een groot landgoed en een hoop fast cash, maar oh wat oogt hij onnozel.²
Hebben jullie toch nog wat gemeenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |