Kunnen ze hun laatste maal eten, over 2 weken zijn ze dood.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
je moet daar nu zo hendige frietkraam neerzetten dan loop je binnen met al die ramptoeristen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
je moet daar nu zo hendige frietkraam neerzetten dan loop je binnen met al die ramptoeristen
Veel te vroeg om daar wat over te zeggen hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
Denk wel, een brand ontstaat meestal klein ofzo, als het strenge maatregelen was nagekomen en alles was correct enzo had het nooit zo uit de hand kunnen lopen.
Net zoals: ik heb honger, maar heb geen honger.quote:
Hmmmm, mijn broer staat er als het goed is ook tussen te blussen... Maar ik ga hem toch maar niet bellen nu.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
Op brandweerspotters.nl 5 min geleden:
[..]
misschien wel, maar ik kijk alleen even naar de tijdschemas en hetgeen op fotos te zien is op afwisselende tijden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Veel te vroeg om daar wat over te zeggen hoor.
Doe mij een Nitraatbal en een chemicalischijf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Vond ik ook al zo raar ..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef RvLaak het volgende:
Wat me ook opviel bij die explosies... Wel een hoop vuur, maar geen geluid... Ligt wss aan de microfonen op de camera's, of niet?
Waarom? hij gaat met pensioen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef rub3n het volgende:
Die burgermeester moet echt een media-training volgen. Tjonge tjonge.
Rtl stond op afstand en daar was geen knal te horen, wel een drukgolfquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef RvLaak het volgende:
Wat me ook opviel bij die explosies... Wel een hoop vuur, maar geen geluid... Ligt wss aan de microfonen op de camera's, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |