Zeker, raad ik eigenlijk ook altijd aan. Heb standaard zo'n all-in-one driverkitje bij me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of geheel off-site, wat veel verstandiger is. Sowieso een back-up situatie off-site bewaren.
flesjes water.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wat denken jullie er van. Ideale proviand pakket:
- fleece deken
- pak Brinta
- kruik
- 2 kg meel
- gist
- gedroogde mosselen
- vitaminepillen
- knijpkat²
Uhm, ja... Op zo'n moment wel. De systemen zelf heb je namelijk zo vervangen. De data nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat zou echt je grootste zorg zijn
Deed ze ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
Ik dacht heel even dat die aardappelmuts vroeg hoe de sfeer was.
cozy firequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
gezellig zo'n kampvuurquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
Ja dat dacht ik ook _o-quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
Ja, zeker. Systemen heb je zo uitgerold. Maar data, policy's, mailservers, mailboxen, ip adressen ben je dan allemaal kwijt. En dat kost meer tijd om in orde te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat zou echt je grootste zorg zijn
Kan toch helpen hoor. Water onttrekt veel energie aan het vuur als het verdampt. Een fijne nevel kan de brand koelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een deken van water."
Dat lijkt me niet bij chemicaliën...
Denk wel, een brand ontstaat meestal klein ofzo, als het strenge maatregelen was nagekomen en alles was correct enzo had het nooit zo uit de hand kunnen lopen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat de verzekering net zo lang gaat zoeken totdat blijkt dat ze toch ergens schuld hebben.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |