Dit was nou het perfecte voorbeeld van het standaard gezuig en geklaag van de gemiddelde Nederlander. Het is echt nooit goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef tralalala het volgende:
Rijdt het OV eens is het weer niet goed.
Ik hoor net dat Geert aangeboden heeft de brand persoonlijk te blussen door er 1 miljoen korans op te gooien en zo de boel te doven, hij schijn de korans nu persoonlijk aan het vorderen te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh, dit is serieus? Kan dit echt?²
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:17 schreef superworm het volgende:
Volgens mij spendeert die Mariëlle in de avonduurtjes graag en veelvuldig in SM-kelders als dominatrix!
Ja, maar volgens mij moeten ze mensen uit de omgeving echt verplaatsen. Dit kan nog serieus uit de hand lopen. Stel je voor dat die fabriek op een onontgonnen oliebel gebouwd is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Geert aangeboden heeft de brand persoonlijk te blussen door er 1 miljoen korans op te gooien en zo de boel te doven, hij schijn de korans nu persoonlijk aan het vorderen te zijn.
volgens rampen-info.nl om 22:25quote:
Ik denk dat Studiotje gelijk heeft:quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Lijkt wel een IT project van de overheid.
Uitstel, uitstel en dan misschien ook nog aflassen?
Lijkt me ook dat ze de grote bluspoging willen afwachten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Studiotje het volgende:
![]()
Ze stellen het wel uit he, tot dat het vlammetje gedoofd is!
Nooit aardrijkskunde gehad? Olie ligt behoorlijk diep...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze mensen uit de omgeving echt verplaatsen. Dit kan nog serieus uit de hand lopen. Stel je voor dat die fabriek op een onontgonnen oliebel gebouwd is.²
Want als de sirenes afgaan ga je maar naar buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Silven het volgende:
"... mensen vonden dat er ook veel gebrek aan informatie was..."
![]()
![]()
![]()
Mensen die blind en doof zijn en geen televisie radio en internet hebben inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |