Maar goed, ik luist nu al een paar minuten naar deze zgn. expert. Ik merk niks van zijn expertise. Allemaal vage antwoorden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef raptorix het volgende:
Bansheeboy, flikker op, niemand is geïnteresseerd in je tyfus mening.
Goede quotequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef raptorix het volgende:
Staat er nix op het vuur?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
WTF ik ruik een soort brand lucht hier in Oss...
Zou het van deze brand zijn?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef raptorix het volgende:
Goed inhaleren het is toch niet schadelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
Dat lijkt me sterk (kom zelf ook uit Oss)quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
Oss is toch dichtbij Maaskantje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
Dat moet jij als Koran gelover waarschijnlijk aanspreken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar goed, ik luist nu al een paar minuten naar deze zgn. expert. Ik merk niks van zijn expertise. Allemaal vage antwoorden.²
Nee, dat kan niet. Zelfs de gaswolk ontwijkt Rotterdam.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef WhoTheMan het volgende:
Kan die rook ook in rotterdam komen? Anders heb ik er schijt an wat er bij de buren gebeurt.
Ga eens naar buiten dan..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk (kom zelf ook uit Oss)
De man die nu aan het woord is kan mij eigenlijk wel bekoren. Komt heel betrouwbaar en natuurgetrouw over. Dit is kennelijk wél een expert. Een echte.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat moet jij als Koran gelover waarschijnlijk aanspreken.
Mooi, bek dicht en kijken dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De man die nu aan het woord is kan eigenlijk wel bekoren. Komt heel betrouwbaar en natuurgetrouw over.²
Of de brandweer is nog niet ingelicht... Duurt altijd ff.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten dan..
ruik echt iets hoor en heb hier geen brandweer ofzo gehoord dus hier in de buurt brand er niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |