Maar dat is dan wel meteen onze eigen Jan Dekker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Maar liefst 1 aansprekende naam bij de laatste 8
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef wimderon het volgende:
De eerste vrouw die een man versloeg in een tv-toernooi.
Heeft een comeback gemaakt na een aantal jaar afwezigheid. En verslaat hoort tot de wereldtop bij de damesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Deta Hedman, waarom ken ik haar niet.
Die verloor van Anastasia Dobromyslovaquote:
Nee, die werd geownd door die Russische ...quote:
Het flitst niet. Ook al zijn ze me uiteraard de baas, ik flits wel als ik gooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Die verloor van Anastasia Dobromyslova. Dobromyslova gaat ook weer voor de BDO spelen, wat goed is voor het vrouwendarten. Maar ja het blijft vrouwendarten.
jij gooit toch met wortels?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het flitst niet. Ook al zijn ze me uiteraard de baas, ik flits wel als ik gooi.
er is niks op tv, dus zie dat het 4-4 en 2-1 voor Philips staatquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Phillips nu 5 legs achter elkaar gewonnen, robs-phils 3-4
verschil van 2 legs nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
sets 4-4
legs 2-2
Damn spannend!!!!!! laatste leg!
zie edit.quote:
sudden death heb je pas op 5-5quote:
die gasten van de pdc komen hun nest niet meer uit voor een ton..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
Adams die lacht zich kapot.
Wint elk jaar met 2 uurtjes p.d. oefenen een ton op de Lakeside.
Laatste sets van gisteren waren best goed, maar het niveau is niet om aan te zien af en toe. 90 met 3 pijlen is zo ongeveer de max, dat gooien ze bij de PDC toch allemaal?!
Vanavond Dekker, ook zoiets. Lijkt me aardige gast, niet stereotype getatoeerde volgevreten zuipende darter. Echter dat hij in de QF staat is toch een lachertje. Thompson is ook niet veel, wat dus zou betekenen dat er minstens 1 'amateur' in de HF zit.!!!!
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:51 schreef nightfall het volgende:
[..]
die gasten van de pdc komen hun nest niet meer uit voor een ton..
Dat valt wel mee denk ik. Degenen die van de BDO naar de PDC overstappen vinden over het algemeen vrij snel hun plaats en die gooiden bij de BDO echt niet alles aan gort. Natuurlijk wordt de BDO kwalitatief steeds meer uitgehold, maar de betere spelers die nog over zijn zouden ook in een PDC-veld niet misstaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Als je bij de PDC er snel uit ligt zou je blij zijn met wat knaken hoor, dat is ook geen gegarandeerde vetpot.
Zouden we een keer iemand over zien stappen? Gasten die bij de PDC gemiddeld meedraaien zouden 90% van die BDO-gasten stront voor de ogen gooien. Ik kan me voorstellen dat je het wel doet voor een paar keer -tig duizend euro per jaar, als je bij de PDC de hele tijd net-niet bent.
De grote namen pakken vooral hun geld door demo's. Daarom dat zij veelal ook lager op de rankings staan en je de Ten Berge's die het hele circuit aflopen hoger ziet staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef -J-D- het volgende:
Sponsorinkomsten zijn wel een stuk lager bij BDO.
Kennelijk is het goed als er elke week wel twee toernooien zijn (Players Championship), bij de BDO werken ze een standaard kalender af... Open Finland, Open Duitsland, enzovoorts. Ook heeft de PDC veel meer grote TV toernooien en dus ook veel meer prijzengeld te verdelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Degenen die van de BDO naar de PDC overstappen vinden over het algemeen vrij snel hun plaats en die gooiden bij de BDO echt niet alles aan gort. Natuurlijk wordt de BDO kwalitatief steeds meer uitgehold, maar de betere spelers die nog over zijn zouden ook in een PDC-veld niet misstaan.
Dennis Priestley - Dennis Ovens of iets in die richtingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is eigenlijk de langste dartwedstrijd? De finale van grand slam of darts?
Ik bedoel first to 11 sets oid. dus was de langste zou kunnen wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Dennis Priestley - Dennis Ovens of iets in die richting
68-66 in legs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou wel eens een marathon willen zien, een onmenselijk lange partij.
Wat zullen ze afvallen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou wel eens een marathon willen zien, een onmenselijk lange partij.
quote:
Ik kon het niet vinden op die sitequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef borisz het volgende:
Iedereen te lui om bdodarts.com te bezoeken?
18.30: Stephen Bunting (Eng) v Dean Winstanley (Eng)
20.00: Jan Dekker (Neth) v Garry Thompson (Eng)
2011 Womens Final
21.30: Trina Gulliver (Eng) v Rhian Edwards (Wales)
+ een uur.
het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef franklop het volgende:
ik jinx hem wel door eurosport aan te zetten
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Die Dekker heeft morgen toch geen schijn van kans he?
Hij is toch student ofzo? Amateurdarter dus!?
Ik typ het nog maar eens: Jan Dekker, de Jelle Klaasen van 2011.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Die Dekker heeft morgen toch geen schijn van kans he?
Hij is toch student ofzo? Amateurdarter dus!?
Hij pakt ietsje meer want hij is al zeker van de eerste ronde op de Lakeside World Darts Championship van 2012.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Temlin het volgende:
Adams - Winstanley voor de finale.
Dekker pakt trouwens 11.000 wanneer hij verliest in de halve finale. Bij het PDC zou je dat bijna al hebben als je in de 2e ronde verliest
Hij liet net een kans liggen om een 2-0 voorsprong te pakken.quote:
Toch nog 2-0.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij liet net een kans liggen om een 2-0 voorsprong te pakken.
Als het maar spannend isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit is toch geen halve finale niveau
Das gewoon een nette manier om te zeggen dat ze allebei kut spelenquote:
idd, volgens mij heeft die phillips nog geen 180er gegooid, dit hele toernooi.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit is toch geen halve finale niveau
Ik heb liever dat ze allebei kut spelen maar het wel spannend is, dan dat 1 goed speelt en de ander crap en de match dan al meteen over is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Das gewoon een nette manier om te zeggen dat ze allebei kut spelen
Spanning vergoedt veel, dat klopt, maar de scores mogen wel ietsjes beter hoor ...
Ik heb veel liever dat ze beide 95 of hoger gooien en het spannend is. Dan dat ze 84 gooien zoals het nu isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze allebei kut spelen maar het wel spannend is, dan dat 1 goed speelt en de ander crap en de match dan al meteen over is.
Hashimoto gooide zelfs nog 87 gemiddeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Felagund het volgende:
Die gemiddeldes zijn niet heel erg denderend, volgens mij ligt het gemiddelde over alle eerste ronde partijen bij de PDC nog hoger.
Is al jaren zo toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik snap wel dat die Adams elk jaar qua prestaties het goed doet. Dat toernooi is qua niveau en alles blijven hangen in de nineties, en Adams is dat zo te zien ook.
Meine gute
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bobby George leeft ook nog. Scheelt niet veel meer zo te zien ...
Door Adams?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Temlin het volgende:
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4d0c176918a68
Tjah het geld moet ergens vandaan komen hé.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Keano het volgende:
Enige voordeel bij de BDO is wel dat ze niet constant van die pauzes hebben.
Ik denk in de 2equote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
Adams is echt een kneus
Zou hij in de PDC in de 1e eruit vliegen?!
Met een hele literquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
5-3 Adams
Man man. Phillips had al lang met een halve liter de overwinning moeten vieren.
Na negen darts al op 81. Maar weer die dubbels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:20 schreef wdn het volgende:
wtf 2x 180 om te starten wat gebeurd nu ineens?
En je wint alleen door dubbels te gooien hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Na negen darts al op 81. Maar weer die dubbels.
Die vreselijk foute ringen misschien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nergens op gebaseerd, maar iets aan Martin Adams zorgt ervoor dat ik hem echt een hele irritante, enge vent vind
Hij moet zeker beter spelen dat de vorige ronde...quote:
Ray Barneyveldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Temlin het volgende:
Waarom noemen ze daar Raymond van Barneveld toch Ray van Barneveld
voor amateurs is 100+ veel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef Temlin het volgende:
Ze doen echt net of de PDC niet bestaat bij de BBCover a honderd is exeptional
Bij de BDO zal die term ook wel kloppenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef Temlin het volgende:
Ze doen echt net of de PDC niet bestaat bij de BBCover a honderd is exeptional
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |