Had André van Duin geen liedje over hem ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had tot deze week nooit van Coen gehoord.
Dan moet je wel een enorme voetbalhater zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
lolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik liep over straat met dat ding, lopen er twee jongelui achter ons, zegt die ene "Hey, kijk, een Lowlands-karretje".
![]()
Zelfs een doos bier door de sneeuw gaat er goed mee.quote:Ze kunnen 30kg hebben, dus je kunt er nog aardig wat mee verslepen.
Dat klopt wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet je wel een enorme voetbalhater zijn.
kan, maar zoals vriend Abou al zei: Hij is het gezicht van de wederopbouw van Rotterdamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Chinezen zijn idd smerig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Wij hoorden steeds een vreemd geluid als de vaatwasser aanstond, het leek alsof hij overliep o.i.d., maar ik zag geen water op de grond. Net weer dat geluid, blijkt dat de afvoer inderdaad overstroomt en dat al enige tijd regelmatig doet. Om de afvoer heen (waar een stukje onbetegeld is), lag een plas drab die nog het meest op kots leek.En wij ons maar afvragen waarom we af en toe zo'n vieze rioollucht roken.
Toen we dit huis net gekocht hadden, waren álle afvoeren zwaar verstopt, met name die van de vaatwasser (die gekke Chinezen hadden hun aquarium daarin geleegd, inclusief bodembedekking) en er zijn liters ontstopper doorheen gegaan. Blijkbaar niet afdoende.
Ik koop echt nooit meer een huis van Chinezen
. Zoveel gorigheid overal, echt ongelooflijk.
Ik schaamde me ook wel een beetje dat ik überhaupt overwoog erheen te gaan maar ik moet echt wat gespierder worden, want nu is het om te jankenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Zelfs de Chinees bij LHO op het werk, toen hij hoorde dat LHO een huis van Chinezen had gekocht, zei: "Zeker een smerige boel daar?"![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:13 schreef Alicey het volgende:
Mijnis weer onderweg naar de States. Althans, als dat mag van de Amerikaanse autoriteiten. Hij kon nl. niet on-line inchecken omdat die nog wat aanvullende vragen hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |