PBquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Binnen anderhalf week seizoen 2 en 3 van Chuck gekeken
Dan is het best verslavend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk het nog wel, maar vind het ook wat minder worden eigenlijk. Misschien valt dat wel mee als je het achter elkaar door kunt kijken
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef vencodark het volgende:
Wauw, ik loop gewoon nu al vast in mijn literatuurverkenning.![]()
Of ik mijn personele gegevens even kon geven.. of mijn geheime vraagquote:Op zondag 9 januari 2011 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Blizzard fake mails zijn altijd grappig
Ik loop gruwelijk achter... seizoen 4 episode 1 en 2 gekeken, verder nog niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef DjRex89 het volgende:
Etc
Ben je al een beetje bij met TBBT? Of was jij dat niet die achter liep?
Dat gaat de Britse belastingbetaler veel geld kostenquote:
Is helemaal niet erg en merken wij toch niks van. Word het tenminste nuttig besteedquote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gaat de Britse belastingbetaler veel geld kosten
Top Gear levert de BBC meer op, dan het kostquote:Op zondag 9 januari 2011 15:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg en merken wij toch niks van. Word het tenminste nuttig besteed
Daarom. Miljoenen kijkers over de hele wereld.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Top Gear levert de BBC meer op, dan het kost
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gaat de Britse belastingbetaler veel geld kosten
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Top Gear levert de BBC meer op, dan het kost
Nee, want wat de BBC verdiend gaat niet terug naar de belastingbetaler. Terwijl die wel voor de publieke omroepen betalen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Spreek je jezelf hier nu tegen.
Maar als de BBC er meer aan verdient hoeft de belastingbetaler toch ook minder aan de BBC te geven?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, want wat de BBC verdiend gaat niet terug naar de belastingbetaler. Terwijl die wel voor de publieke omroepen betalen.
Maar als je een standaard bedrag betaald, dan maakt het toch niet uit hoeveel programma's ze ermee maken. En aangezien TG winstgevend is, zouden extra afleveringen logischerwijs ook meer winst voor de BBC betekenen, dus zou de Engelse burger er niet meer kijk- en luistergeld voor dienen te betalen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef The_Dean het volgende:
Nee, je betaalt een standaard bedrag kijk- en luistergeld. Ongeacht hoeveel een zender verdiend. En dit is maar een programma, ze maken vast ook shows die lang niet zo winstgevend zijn
Over het algemeen maakt de BBC meer verlies dan winst. Dat Top Gear voor een extra inkomen zorgen. In Engeland betaal je tot tegenstelling in Nederland, nog kijk- en luistergeld. Nou ja, je betaalt het indirect wel het via de belasting.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als de BBC er meer aan verdient hoeft de belastingbetaler toch ook minder aan de BBC te geven?![]()
Dan zullen de presentatoren ook meer geld willen zien, en die challenges zijn ook niet bepaalt goedkoopquote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je een standaard bedrag betaald, dan maakt het toch niet uit hoeveel programma's ze ermee maken. En aangezien TG winstgevend is, zouden extra afleveringen logischerwijs ook meer winst voor de BBC betekenen, dus zou de Engelse burger er niet meer kijk- en luistergeld voor dienen te betalen.
Helderquote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over het algemeen maakt de BBC meer verlies dan winst. Dat Top Gear voor een extra inkomen zorgen. In Engeland betaal je tot tegenstelling in Nederland, nog kijk- en luistergeld. Nou ja, je betaalt het indirect wel het via de belasting.
toch wel?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zullen de presentatoren ook meer geld willen zien, en die challenges zijn ook niet bepaalt goedkoop
KUDT! Naja, ik kijk het later wel terugquote:
Jaa!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:11 schreef Etcetera het volgende:
IT Crowd heeft een 4de seizoenMaar die heb ik ook heel lang uitgesteld, van de week gekeken
Ik heb gister de aflevering over "The internet" gekekenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Mooi inderdaadEn Moss in de rechtzaal
![]()
Die ze wat mij betreft trouwens iets te vaak gebruikten, dat was wel jammer.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb gister de aflevering over "The internet" gekeken
En deze blijft ook geniaal:
Campzone? Dat is toch een mega lan party ergens in de zomer? Ooit vaag iets over gehoord.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit op de beamerplaylist gooi tijdens Campzone
Oh das hier in de buurtquote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Outdoor lan in Oirschot. Ga ik heen sinds 2005 ofzo, erg gezellig
Campzone, bestaat dat nog steeds?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit op de beamerplaylist gooi tijdens Campzone
Je moet er van houden inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh das hier in de buurtMaar ik ben niet zo van het lannen dus niks voor mij
Ik had eigenlijk verwacht dat afgelopen CZ de laatste zou zijn, maar dit jaar gaan ze gewoon doorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Campzone, bestaat dat nog steeds?
Back in the days nog een paar keer naar een LAN geweest...
Dan kun je net zo goed carnaval gaan vierenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook geen zin om x uur naar m'n pc te staren. Ik heb wel zin in een weekend gezelligheid, ouwehoeren met vrienden en een hoop lolDe pc is na al die jaren echt bijzaak geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |