whut? werlke zender kijk jij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Dat vond Bink ja
Brand is weer opgelaaid.
Er zijn géén gevaarlijke stoffen vrijgekomen, maar je kunt het beter niet inademen, werd er gezegd.![]()
Mensen in NWS keken naar een live stream ergens en riepen met zijn 17en tegelijk hetzelfde, dus dan zullen zij dat wel gezien hebbenquote:
tis niet te meten op t moment. maar ja voor t zelfde geld is t strakjes wel neer aan t slaan met die regen lijkt mequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Dat vond Bink ja
Brand is weer opgelaaid.
Er zijn géén gevaarlijke stoffen vrijgekomen, maar je kunt het beter niet inademen, werd er gezegd.![]()
Dan moeten ze nu even komen meten, want het hoost hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis niet te meten op t moment. maar ja voor t zelfde geld is t strakjes wel neer aan t slaan met die regen lijkt me
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen in NWS keken naar een live stream ergens en riepen met zijn 17en tegelijk hetzelfde, dus dan zullen zij dat wel gezien hebben
Ze was er net nog even en zei niets te merken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af of Ml-etje er last van heeft
Heb hem aanstaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Deze link Q:
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
ah, gelukkigquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was er net nog even en zei niets te merken!
Een 'deskundige' zei net dat als je boven je bbq gaat hangen dat het al geen goeie stoffen zijn, laat staan bij zo'n brand als deze. Maar ze schijnen dus écht niet te weten wat er nou wel of niet aan chemische stoffen naar beneden komt met regen en neerslaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt wel ienemienemutte of een bloem waar je blaadjes af trekt, wel gevaarlijk, niet gevaarlijk, wel gevaarlijk...
nouja ik zou liever hebben dat ze zeggen wel gevaarlijk en dat ik me binnen zou houden (als t niet nodig blijkt te zijn, geen man overboord) dan dat er gezegd word niets aan de hand, en dr blijkt later wel wat aan de hand te zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt wel ienemienemutte of een bloem waar je blaadjes af trekt, wel gevaarlijk, niet gevaarlijk, wel gevaarlijk...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
Het is net overgeslagen naar een andere loods
quote:
Dat snap ik wel, maar ga dan niet roepen dat het geen kwaad kan en dat iedereen weer naar buiten kan. Zeg dan dat je het niet weet en dat mensen voor de zekerheid beter niet naar buiten kunnen gaan als het niet noodzakelijk is. Dat lijkt me dan toch verstandiger.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
Maar ze schijnen dus écht niet te weten wat er nou wel of niet aan chemische stoffen naar beneden komt met regen en neerslaan.
best logisch toch, zoiets is afhankelijk van de wind (die hoger weer andere richtingen heeft als lager) dus is moeilijk aan te geven vooraf waar er wat neer gaat komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een 'deskundige' zei net dat als je boven je bbq gaat hangen dat het al geen goeie stoffen zijn, laat staan bij zo'n brand als deze. Maar ze schijnen dus écht niet te weten wat er nou wel of niet aan chemische stoffen naar beneden komt met regen en neerslaan.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ga dan niet roepen dat het geen kwaad kan en dat iedereen weer naar buiten kan. Zeg dan dat je het niet weet en dat mensen voor de zekerheid beter niet naar buiten kunnen gaan als het niet noodzakelijk is. Dat lijkt me dan toch verstandiger.
Dat bedoelde ik ook hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
best logisch toch, zoiets is afhankelijk van de wind (die hoger weer andere richtingen heeft als lager) dus is moeilijk aan te geven vooraf waar er wat neer gaat komen
in t nieuws net, werd aangegeven, dat men tot dat moment ieder half uur op 8 verschillende plaatsen gemeten word naar gevaarlijke stoffen, en dat ze die tot dat moment nog niet gemeten hebben, maar dat dat geen garantie is voor wat er nog neer kan komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ga dan niet roepen dat het geen kwaad kan en dat iedereen weer naar buiten kan. Zeg dan dat je het niet weet en dat mensen voor de zekerheid beter niet naar buiten kunnen gaan als het niet noodzakelijk is. Dat lijkt me dan toch verstandiger.
Nee zit in collegezaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af of Ml-etje er last van heeft
snap ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik ook hoor
Ik vind dat ze een beetje laconiek doen juist.
Wat voor vlak dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Media gilt wel maar maar half waar je wat aan hebt
hier was iets meer gegil, op een totaal ander vlak...
Oh? Hoe, wat, waar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Er is mij vanaaf een hondje aangeboden...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef Krambo het volgende:
Ze pakken het wel grondig aan, die crematie van Coen Moulijn....
Standing in firequote:xmisselisa
its getting worse an other part of a building is standing in fire now :S
btw when i open my dour i can smell the toxic smoke, near Rotterdam.
proost, op het nieuwe pandquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_chemie_pack_.html![]()
![]()
jup, alleen woon ik westelijker dan die wolkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Zwub, jij woont ook die kant op toch?
Zit Nappie nog op zn stok?
Ja schat, maar jij kent mijn lotje niet, die heeft me een partij bagage (en dat moet ook altijd mee, die bagagequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit altijd in de auto met 5 honden op schoot, geen enkel probleem is dat![]()
En twee hondjes is stukken minder werk dan 1 hondje, en hondjes zijn flexibeler dan je denkt qua wennen, zeker als ze het ergens goed hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |