whut? werlke zender kijk jij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Dat vond Bink ja
Brand is weer opgelaaid.
Er zijn géén gevaarlijke stoffen vrijgekomen, maar je kunt het beter niet inademen, werd er gezegd.![]()
Mensen in NWS keken naar een live stream ergens en riepen met zijn 17en tegelijk hetzelfde, dus dan zullen zij dat wel gezien hebbenquote:
tis niet te meten op t moment. maar ja voor t zelfde geld is t strakjes wel neer aan t slaan met die regen lijkt mequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Dat vond Bink ja
Brand is weer opgelaaid.
Er zijn géén gevaarlijke stoffen vrijgekomen, maar je kunt het beter niet inademen, werd er gezegd.![]()
Dan moeten ze nu even komen meten, want het hoost hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis niet te meten op t moment. maar ja voor t zelfde geld is t strakjes wel neer aan t slaan met die regen lijkt me
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen in NWS keken naar een live stream ergens en riepen met zijn 17en tegelijk hetzelfde, dus dan zullen zij dat wel gezien hebben
Ze was er net nog even en zei niets te merken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af of Ml-etje er last van heeft
Heb hem aanstaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Deze link Q:
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
ah, gelukkigquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was er net nog even en zei niets te merken!
Een 'deskundige' zei net dat als je boven je bbq gaat hangen dat het al geen goeie stoffen zijn, laat staan bij zo'n brand als deze. Maar ze schijnen dus écht niet te weten wat er nou wel of niet aan chemische stoffen naar beneden komt met regen en neerslaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt wel ienemienemutte of een bloem waar je blaadjes af trekt, wel gevaarlijk, niet gevaarlijk, wel gevaarlijk...
nouja ik zou liever hebben dat ze zeggen wel gevaarlijk en dat ik me binnen zou houden (als t niet nodig blijkt te zijn, geen man overboord) dan dat er gezegd word niets aan de hand, en dr blijkt later wel wat aan de hand te zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt wel ienemienemutte of een bloem waar je blaadjes af trekt, wel gevaarlijk, niet gevaarlijk, wel gevaarlijk...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
Het is net overgeslagen naar een andere loods
quote:
Dat snap ik wel, maar ga dan niet roepen dat het geen kwaad kan en dat iedereen weer naar buiten kan. Zeg dan dat je het niet weet en dat mensen voor de zekerheid beter niet naar buiten kunnen gaan als het niet noodzakelijk is. Dat lijkt me dan toch verstandiger.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
Maar ze schijnen dus écht niet te weten wat er nou wel of niet aan chemische stoffen naar beneden komt met regen en neerslaan.
best logisch toch, zoiets is afhankelijk van de wind (die hoger weer andere richtingen heeft als lager) dus is moeilijk aan te geven vooraf waar er wat neer gaat komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een 'deskundige' zei net dat als je boven je bbq gaat hangen dat het al geen goeie stoffen zijn, laat staan bij zo'n brand als deze. Maar ze schijnen dus écht niet te weten wat er nou wel of niet aan chemische stoffen naar beneden komt met regen en neerslaan.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ga dan niet roepen dat het geen kwaad kan en dat iedereen weer naar buiten kan. Zeg dan dat je het niet weet en dat mensen voor de zekerheid beter niet naar buiten kunnen gaan als het niet noodzakelijk is. Dat lijkt me dan toch verstandiger.
Dat bedoelde ik ook hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
best logisch toch, zoiets is afhankelijk van de wind (die hoger weer andere richtingen heeft als lager) dus is moeilijk aan te geven vooraf waar er wat neer gaat komen
in t nieuws net, werd aangegeven, dat men tot dat moment ieder half uur op 8 verschillende plaatsen gemeten word naar gevaarlijke stoffen, en dat ze die tot dat moment nog niet gemeten hebben, maar dat dat geen garantie is voor wat er nog neer kan komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ga dan niet roepen dat het geen kwaad kan en dat iedereen weer naar buiten kan. Zeg dan dat je het niet weet en dat mensen voor de zekerheid beter niet naar buiten kunnen gaan als het niet noodzakelijk is. Dat lijkt me dan toch verstandiger.
Nee zit in collegezaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af of Ml-etje er last van heeft
snap ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik ook hoor
Ik vind dat ze een beetje laconiek doen juist.
Wat voor vlak dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Media gilt wel maar maar half waar je wat aan hebt
hier was iets meer gegil, op een totaal ander vlak...
Oh? Hoe, wat, waar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Er is mij vanaaf een hondje aangeboden...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef Krambo het volgende:
Ze pakken het wel grondig aan, die crematie van Coen Moulijn....
Standing in firequote:xmisselisa
its getting worse an other part of a building is standing in fire now :S
btw when i open my dour i can smell the toxic smoke, near Rotterdam.
proost, op het nieuwe pandquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_chemie_pack_.html![]()
![]()
jup, alleen woon ik westelijker dan die wolkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Zwub, jij woont ook die kant op toch?
Zit Nappie nog op zn stok?
Ja schat, maar jij kent mijn lotje niet, die heeft me een partij bagage (en dat moet ook altijd mee, die bagagequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit altijd in de auto met 5 honden op schoot, geen enkel probleem is dat![]()
En twee hondjes is stukken minder werk dan 1 hondje, en hondjes zijn flexibeler dan je denkt qua wennen, zeker als ze het ergens goed hebben
Die vogelsquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Die foto's!
http://gigapica.geenstijl(...)in_moerdijk_the.html
Ik heb ook herplaatsers, met plenty bagage, hoe minder moeilijk ik dr over doe hoe makkelijker de hondjes zijn dr inquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij kent mijn lotje niet, die heeft me een partij bagage (en dat moet ook altijd mee, die bagage)
Maar dan nog, Lot haar vorige baasje woonde ook hier om de hoek en drama's genoeg meegemaakt, te meer daar ex-baasje Lot totaal negeerde. Dat gaat het dus niet worden. Temeer daar overbuurvrouw dól op max is en schoonma er regelmatig komt, dat ga ik niet nog eens meemaken, dat droevige van zo;n hondje. En dan, mijn Lotje gaat vóór. Die heeft zat meegemaakt en ik met haar dus ook. Doe dat niet nog een keer, had ik iets verder weg gewoond, dan misschien wel. Maar niet zo dicht bij de bron.
zitten een paar prachtige platen bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Die foto's!
http://gigapica.geenstijl(...)in_moerdijk_the.html
Met al die vertraging kom je na die tijd echt amper nog ergensquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef Ynske het volgende:
had je gehoord, als je een voordeelurenkaart hebt bij ns, kun je nu voor 2.50 door heel het land reizen na 19.00 uur
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef Muis006 het volgende:
http://www.slashfilm.com/orangeblue-contrast-in-movie-posters/
Bizar
Ja als je geen twee honden wil dan is het toch ook geen enkel issuequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik weet het Oh-Oh maar wil er zelf niet aan, man en ik zijn één en al Lotje en nemen haar overal mee naar toe, met één hond kan dat maar veel mensen tolereren dat nog, zelfs hondenhaters, twee niet. Bovendien is de situatie van max moeilijk uit te leggen als je die niet kent. En dan, ik wil gewoon geen tweede hond, hoe dol ik ook op Max ben, ik trek dat niet als de 'basis"hier in het straatje woont, dat verdriet van dat beestje, dat doe ik geen tweede keer , is niet goed voor dat hondje, geloof me. En voor Lotje ook niet, die tolereert een wit hondje nog net eventjes, daarna is het vechten.
En vergeet niet wat ik al zei, zoon en schoondochter van baasje wonen pal tegenover me...
en hoeveel mensen gaan daar daadwerkelijk gebruik van maken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met al die vertraging kom je na die tijd echt amper nog ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Agendaatje hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehe ik heb al 1,5 jaar geen gebruik meer gemaakt van mn voordeelurenkaart, ik vergeet m alleen steeds op te zeggen
Ik heb geen tv rijnmondquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
We motten weer allemaal naar RTV Rijnmond gaan kijken (ja, als het kon deed ik het) omdat ze een soort 'aanval' op de brand gaan doen (met een schuimdeken oid?) en dan komt er een grotere lagere wolk enzo. Schijnt
Ja toen ik 2 katten had dacht ik ook dat het genoeg was maar toen kwamen er nog 2 zieligequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Dat zijn dingen waar ik dan vaak weer te makkelijk over denk.
Als IK iets wil dan hebben de honden dat maar goed te vinden eigenlijk.
![]()
Billy schreeuwde de hele tent bij elkaar toen Sjon kwam
whahaha, zo leuk, puppies, maar Max is 8, Lot ook, die zitten in de resp,peno- en menopauze, bespaar me datquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Billy heeft gewoon net als ik een schijtpleurishekel aan puppies
Nanananana!quote:
Ik ben heul niet blij met een grotere lage wolkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
We motten weer allemaal naar RTV Rijnmond gaan kijken (ja, als het kon deed ik het) omdat ze een soort 'aanval' op de brand gaan doen (met een schuimdeken oid?) en dan komt er een grotere lagere wolk enzo. Schijnt
Ik heb echt echt echt een hekel aan puppies.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
whahaha, zo leuk, puppies, maar Max is 8, Lot ook, die zitten in de resp,peno- en menopauze, bespaar me dat
Ik snotter en mijn rug doet pijn, maar verder ben ik superquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Elies, hoe vergaat het rug en bol?
En eggie... ik ruik het echt heel goed hier buiten.quote:Meetploegen Haaglanden zijn gepiept. Zo opstart meetplan nav klachten in Z'meer. RCC wordt opgetuigd. Vooralsnog #justincase
Ja echt hequote:
told yaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
'Rampenzender' hebben ze iets te letterlijk genomen
misschien wel als ze het lief vragenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zitten rotstoffen in die wolk, kan nu geen kwaad zeggen ze, omdat-ie hoog zit zeggen ze maar wat ze niet zeggen is wat er gebeurd als die wolk laag gaat hangen, gezien de weersverwachting gaat die wolk echt niet opvliegen.
Ik zeg daar niks over, hou de veren bij me, tutquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snotter en mijn rug doet pijn, maar verder ben ik super
Ja, raar he
"Ja als je ons hoort"quote:
Gelukt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
'Rampenzender' hebben ze iets te letterlijk genomen
Ja gelukkig faalden SBS en RTL niet vanavond.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja als je ons hoort"
12345
"Nee hij hoort ons niet"
"Nou ja. Dan maar weer verder he. GEEN schadelijke stoffen maar WEL binnen blijven"
Wat?![]()
"Ik haal mijn oor eraf want ik word er gek van"
Whut?![]()
![]()
Ik kan het echt niet ontvangen neequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gelukkig faalden SBS en RTL niet vanavond.
Zit dit goed????
Kan ik die camera al uit doen Maarten???
Burgemeester, hoe los je zoiets op?
Nou, NIET!
Ah, fijn!
IK ZEG HET NET TEGEN JE ,PUPPY!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet ontvangen nee
Of kan je Rijnmond ook live via de website volgen? Ff zoeken...
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Qwea het volgende:
http://www.rijnmond.nl/
Greys! Rechts ; TV live. Opslaan, openen. Dan opent hij met windows mediaplayer
gelukkig raak je niet in paniek en blijf je nuchterquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Straks: Schat, heb je de ramen dicht?
Ja schat
Nou, trusten dan.
Ja, jij ook, tot morgen.
Volgende ochtend: Schat, ben je al wakker? schát, schatje????
Lag-ie aan de verkeerde kant van het bed, bij het raam mét ventilatierooster
Tis al net zo een kutpuppy als Sjon, niet luisteren, gewoon maar als een kip zonder kop rondrennenquote:
Liever herhaling dan dode live streams dan nog denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]Die heb ik niet gezien
En die kut tv rijnmond gaat in de herhaling
En lekker optimistischquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gelukkig raak je niet in paniek en blijf je nuchter
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 katten had dacht ik ook dat het genoeg was maar toen kwamen er nog 2 zieligegevallen aan de deur en die zijn ook hier gebleven en ingeburgerd maar dat duurde wel even eer dat goed ging
Wat denk jij nu, if you can't beat them, join them?quote:
Daarom nemen we nog een wijntjequote:
Hey, ik heb die jezus fuck ooit geroepenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat denk jij nu, if you can't beat them, join them?
heb er nog 6 nieuw in de folie, opsturen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben mn nagelvijl kwijt, DAT is pas erg
Jézus, meid toch.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben mn nagelvijl kwijt, DAT is pas erg
Jij zat te jankzakken dat we dr mee moesten kappen, schizofreentjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik heb die jezus fuck ooit geroepen![]()
Jullie zijn smerige papegaaien
Wij zijn niet schizofreen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij zat te jankzakken dat we dr mee moesten kappen, schizofreentje
Nouhou, ik heb een haakje in een nagel hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jézus, meid toch.
Sterkte in deze moeilijke periode en RIP aan de nabestaanden!
Jézus, meid! Wat een draaaaaaaaaaaaaaama. Zal ik je een scheermesje opsturen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nouhou, ik heb een haakje in een nagel hoor
Ik heb dr hier nog een liggen, maar ik mis mn fijne glazenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
heb er nog 6 nieuw in de folie, opsturen?
Ik heb er nu 4 maar er is nu wel een zwerfpoesje die af en toe door de kattenluikjes binnen komt brokjes halen en in de gang liggen dus het zou me niet verbazen als ik over een jaar of zo er 1 bij hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik begon ooit met een asielpoesje en binnen een week kwam er een vriendin die zei dat ze haar voormalige asielpoes helaas ook moest afstaan. Dus toen waren er opeens twee. Die twee zijn inmiddels allebei dood, maar vanaf toen bleef het komen en gaan. Het zijn er nu 8
Met je hondjes toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie nu die Babette Labeij of hoe ze heet bij de Voice, en nu weet ik toch wel zeker dat zij dat toen was bij die filmpremiere
Oh als ze binnen zitten bij de baas heb ik dr nou net geen problemen meequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
'k heb de pest aan katten, mits ze binnen leven bij de baas.
ze schijten altijd mijn tuin vol en ik graai daar altijd in (dooddoener)
Mot je goed zoekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr hier nog een liggen, maar ik mis mn fijne glazen
quote:AntoinRTLNieuws
Sloten in de omgeving stromen vol met smerig spul, straks om 21:21 uur de beelden op RTL4. #Moerdijk
dat zeg ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als ze binnen zitten bij de baas heb ik dr nou net geen problemen mee
Bwhehehehehe de Lush ruikt gewoon net nog wat sterkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Thuis en heul veul lush hier
En niks te merken buiten gelukkig.
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met je hondjes toch?
Hoiiiiii Ll, ben je al uitgerookt jonguhhhhhhhh?
Blijf in bad, hou kranen en afvoeren gesloten en GA NIET DE SLOOT IN!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaEn ik leeeef nog! Ik heb wel ineens vinnen en kieuwen, maar ach
Nee je zegt psies het tegenovergesteldequote:
Ja de chihuahuafilmpremierequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Met je hondjes toch?
Hoiiiiii Ll, ben je al uitgerookt jonguhhhhhhhh?
Jawel, maar dat wil niet bepaald zeggen dat het bij poesjes van een leien dakje gaat als er een nieuwe bij komt. Helemaal niet zelfsquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
#tussendoor, poesjes zijn anders dan hondjes#
Ik denk dat katten dr moeilijker in te sturen zijn dan honden hoor !quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel, maar dat wil niet bepaald zeggen dat het bij poesjes van een leien dakje gaat als er een nieuwe bij komt. Helemaal niet zelfs
Ja dat zal het zijn, Whoopje vind het heemaal geweldig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehehehehe de Lush ruikt gewoon net nog wat sterker
Echt niet. Lottekoekie zegt dat ze een hekel heeft aan katten MITS ze binnen zitten. Ander woord voor mits is tenzij dus zegt ze hetzelfde als jij. Als ze binnen zitten bij de baas heb jij er toch geen problemen mee? Nou zij ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee je zegt psies het tegenovergestelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |