quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
morgen zie je heel Nederland met van die mondkapjes lopen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Gezichtbedekkende kleding, dat willen wij niet meer in Nederland.
welk land was dat nou Schrutz met die Sas uitbraakquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Gezichtbedekkende kleding, dat willen wij niet meer in Nederland.
Dat is echt onzinquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 km ervandaan![]()
Maar gelukkig heeft Frans of Maris al gebeld met Bridget dat hij er geen last van heeft
Die Bridget kan echt overdrijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is echt onzin
Ôns Fraans woont in Fijnaart
Dat is nog 7 kilometer verder van de brand vandaan dan wij
SARS. Hongkong, volgens mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welk land was dat nou Schrutz met die Sas uitbraak
oh dat kan ook het begon ieder geval met een S.quote:
Das Anouk, Anouk Smulders, één van de weddingsplanners van Wes en Yoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
ik vind die doos naast Briget pas een enge griet, zo bekakt zo een air, nee geef me dan toch maar Briget
Die kan geweldig chagrijnig kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das Anouk, Anouk Smulders, één van de weddingsplanners van Wes en Yo
De vrouw van paparazzi Edwin. Enge vent, net als Joop &zn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Als je een redelijk nieuwe ketel hebt is het een gesloten systeem en haalt hij ook geen lucht van binnen, maar van buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik toevallig, zit zo een beveiliger in mijn ketel dat ie dan op slot slaat, zoiets.
quote:MOERDIJK - Bij de zeer grote brand bij een chemisch bedrijf in Moerdijk zijn woensdag geen gevaarlijke stoffen in hoge concentraties vrijgekomen. Er zijn wel stoffen als stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur gemeten, maar in een lage concentratie. Daardoor vormt de vrijgekomen wolk geen gevaar voor de volksgezondheid.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Is Jack van Houten de zoon van Frits van Houten?
kijk dat bedoel ik en eerdere berichten waren van het kaliber 'levengevaarlijke stoffen' blabla, morgen is het weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk toch niet dat je er in moet gaan staan
[..]
Ik snap ook niet waarom verslaggevers zo dicht bij de brand staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte ook altijd, gaan ze er bijna naast staan en dan zo sensationeel zeggen dat er mogelijk een risico is voor de volksgezondheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom verslaggevers zo dicht bij de brand staan
Dat klopt toch nietquote:
Dat is toch te gek voor woorden. Een chemiefabriek staat in de fik en niemand hoeft zich zorgen te maken. Wat een achterlijkheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
ja die, naar kind de air straalt er gewoon af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwa, ze staan er toch wel minstens 100 meter vandaan hoor volgens mij...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
www.nu.nlquote:Kijkers naar de brand in Moerdijk veroorzaken woensdagmiddag op de A16 een lange file. Omstreeks vijf uur stond het verkeer richting zuiden voor de Moerdijkbrug over 8 kilometer stil. Dat heeft de ANWB gemeld.
het haalt maar binnen,echt snap er geen ene moer meer van, wat moet ie van buiten halen, het is zo een ketel voor warm water en de cv, dus als er gedoust wordt of hheet water wordt gebruikt slaat de cv weer uit, ga mij ff gek maken teun, weet ik veel hoe en wat die ketel voor werk doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je een redelijk nieuwe ketel hebt is het een gesloten systeem en haalt hij ook geen lucht van binnen, maar van buiten.
Ik weet niet of je in een nieuwig huis woont, zoja vergeet dan niet het luchtfiltersysteem uit te zetten enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel een hoofdpijn opkomen, ik denk dat ik met mijn gezin in de badkuip ga zitten en de natte handdoeken voor deuren en ramen ga leggen
dat zei ik een topic geleden ook alquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je het even vragen aan die beveiliger die erin zitquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het haalt maar binnen,echt snap er geen ene moer meer van, wat moet ie van buiten halen, het is zo een ketel voor warm water en de cv, dus als er gedoust wordt of hheet water wordt gebruikt slaat de cv weer uit, ga mij ff gek maken teun, weet ik veel hoe en wat die ketel voor werk doet
dat geeft toch niksquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet![]()
Jack is nu even oud als Frits toen, maar Jef is nog steeds even oud
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
jullie zitten me echt in de zeik te nemen he, maar ik gebruik echt wel eens handdoeken op de vensterbank, of voor lekkage dat de regen naar binnen stroomt via dat gootje bij het raam, of als het erg waait voor de tocht.
en echt dood had ik anders wel gegaan toen ik 3 jaar lang roetdeeltjes in mijn woning had en alles steeds zwart werd, daarom mijn cv ik had gewonnen na 3 jaar van de woningbouwmede namens Steunpunt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Integendeel, ik vind Jack een leukie
Je box met verwijderde posten ook legenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
mijn box ik leeg maar staat nog steeds 100% vol, heb mezelf ook even een pm gestuurd staat ook vol, Pietje wat doe ik verkeerd???
oke ff zoeken waar dat dan weer staatquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:34 schreef Marrije het volgende:
je verzonden items ook ff leegmaken en vooral: de items voorgoed verwijderen
Ehm, de overheid accepteerde dat bij militaire oefeningen een x percentage (weet het getal niet exact meer, dacht dat het iets van 5 procent was) omkwam. Dat is ingecalculeerd risico. Daarboven moet je ingrijpen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is er uberhaupt risico 'voor de volksgezondheid'? Een paar honderd kuchjes toch niet, een paar honders bloed hoestende mensen, of pas bij 1.000 creperende mensen?
Wanneer ze er zelf de dupe van worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar je vraag is een goede, wanneer denkt een overheid "Nu is het over de grens!"
Een ketel moet branden en voor brand is zuurstof nodig. Oude ketels halen die zuurstof vanuit de woning, nieuwe ketel halen zuurstof van buiten. Daar zitten dan ook twee pijpen aan. Eén voor de afvoer van rookgassen en een aanvoer voor lucht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het haalt maar binnen,echt snap er geen ene moer meer van, wat moet ie van buiten halen, het is zo een ketel voor warm water en de cv, dus als er gedoust wordt of hheet water wordt gebruikt slaat de cv weer uit, ga mij ff gek maken teun, weet ik veel hoe en wat die ketel voor werk doet
ja 2 pijpen zitten er Teun, en 1 pijp hebben ze nog meer doorgetrokken die komt via het dak, daar hebben ze een stuk uitgehaald en als je aan komt lopen in de straat steekt ie zo uit het dakquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een ketel moet branden en voor brand is zuurstof nodig. Oude ketels halen die zuurstof vanuit de woning, nieuwe ketel halen zuurstof van buiten. Daar zitten dan ook twee pijpen aan. Eén voor de afvoer van rookgassen en een aanvoer voor lucht.
Ben ik maanden bezig om iemand financieel weer een beetje op de rit te krijgen, kantelt het de goede kant op (nog niet helemaal, maar het ziet er goed uit), hoor ik net dat ze vandaag een auto gekocht heeft voor haar dochterquote:
Ah....tja....sommige dingen kan je helaas niet veranderenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben ik maanden bezig om iemand financieel weer een beetje op de rit te krijgen, kantelt het de goede kant op (nog niet helemaal, maar het ziet er goed uit), hoor ik net dat ze vandaag een auto gekocht heeft voor haar dochter![]()
Water naar de zee dragen
Ja, die twee pijpen komen geloof aan het eind bij elkaar. Zodat de warme afvoer de koude aanvoer wat opwarmt. Maar dat weet ik weer niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja 2 pijpen zitten er Teun, en 1 pijp hebben ze nog meer doorgetrokken die komt via het dak, daar hebben ze een stuk uitgehaald en als je aan komt lopen in de straat steekt ie zo uit het dak
heb nog ff gekeken zitten 2 pijpen boven op
en daar zeg je dan niks van, zou gewoon eerlijk zeggen dat je daarom je hulp niet aan boodquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben ik maanden bezig om iemand financieel weer een beetje op de rit te krijgen, kantelt het de goede kant op (nog niet helemaal, maar het ziet er goed uit), hoor ik net dat ze vandaag een auto gekocht heeft voor haar dochter![]()
Water naar de zee dragen
Wel een auto van 10k hè? Goedkopere meuk schijnt gevaarlijk te zijn!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Water naar de zee dragen
Je kan ze exporteren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil nog steeds een backup van mijn berichten (voor ik ze verwijder)
wtfbbqquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Water naar de zee dragen
Heb gezegd dat ik het nogal respectloos vond in mijn richting maar ik geloof niet dat het aangekomen is. Ze deed ongeveer zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en daar zeg je dan niks van, zou gewoon eerlijk zeggen dat je daarom je hulp niet aan bood
Gelukkig deed ze niet zo:quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ik het nogal respectloos vond in mijn richting maar ik geloof niet dat het aangekomen is. Ze deed ongeveer zo
ja dacht het wel, stel je even voor de keuken, waar vroeger een geiser hing, hangt nu zo een ketel, 2 pijpen door het plafond zo naar de bovenste verdieping daar komen die 2 pijpen in het berghok uit ( zo een soort zoldertje onder een schuin dak) daar wordt het 1 pijp en dan dus die ene pijp steekt zo uit me dak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die twee pijpen komen geloof aan het eind bij elkaar. Zodat de warme afvoer de koude aanvoer wat opwarmt. Maar dat weet ik weer niet helemaal zeker.
Je hebt gelijk...Je kan het maar beter voor zijn en het vrijwillig inhalerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar snel sigaretten halen. Ik wil niet zonder komen te zitten als er buiten gif in de lucht zit.
Volgens mij niet...nog steeds nietquote:
Dit is echt erg Pietje. Ze heeft een erfenis waar jij en ik onze vingers bij af zouden likken. Als ze twee jaar normaal doet (gewoon leven zoals jij en ik hè), dan heeft ze minimaal 50.000 euro gespaard. Een leuke buffer voor moeilijke tijden en dan kan ze weer "los" gaan met 2.000 EXTRA per maand er doorheen knallen. En daarbij hoeft ze dan ook nog eens geen slag werk te verzetten en kan ze de hele dag in bed gaan liggen.quote:
neem maar gelijk een slof mee, weet je zeker dat je genoeg hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar snel sigaretten halen. Ik wil niet zonder komen te zitten als er buiten gif in de lucht zit.
Dus jij gaat in je vrije tijd de boekhouding doen voor iemand met 50k, laat ze naar een echte boekhouder gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit is echt erg Pietje. Ze heeft een erfenis waar jij en ik onze vingers bij af zouden likken. Als ze twee jaar normaal doet (gewoon leven zoals jij en ik hè), dan heeft ze minimaal 50.000 euro gespaard. Een leuke buffer voor moeilijke tijden en dan kan ze weer "los" gaan met 2.000 EXTRA per maand er doorheen knallen. En daarbij hoeft ze dan ook nog eens geen slag werk te verzetten en kan ze de hele dag in bed gaan liggen.
Sommigen verdienen het gewoon niet
Ow kut, niet eens, want alleen op werkdagenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
Nou jottem, ik kan zaterdag voor een knaak terug van Utrecht naar Arnhem met m'n voordeelurenkaart: Zoutacties voor vaste klanten
Met uw Voordeelurenabonnement kunt u voor ¤ 2,50 reizen in de 2e klas met NS op
werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van dit aanbod koopt u een
Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij de kaartautomaat op het station.
Ik had liever een paar keer eerste klas kunnen reizen naar Groningen
daar zou mijn hulp wel eindigen denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie 't ook echt voor me, hendige Teun de hele boekhouding gedaan en "als dit" en "als dat" dan heb je weer ruimte van x duizend euro's.
Het eerste wat die muts doet is x duizend euro uitgeven.
Altijd maar weer dat gegeven paard in de bek schijten hé!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
Nou jottem, ik kan zaterdag voor een knaak terug van Utrecht naar Arnhem met m'n voordeelurenkaart: Zoutacties voor vaste klanten
Met uw Voordeelurenabonnement kunt u voor ¤ 2,50 reizen in de 2e klas met NS op
werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van dit aanbod koopt u een
Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij de kaartautomaat op het station.
Ik had liever een paar keer eerste klas kunnen reizen naar Groningen
Pietjequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij gaat in je vrije tijd de boekhouding doen voor iemand met 50k, laat ze naar een echte boekhouder gaan. Waarom begin je er uberhaupt aan? Voor de sex, zeur dan niet over die auto
.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat gegeven paard in de bek schijten hé!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, niet eens, want alleen op werkdagen
De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder. Maar die stuurde ook flinke ongespecificeerde rekeningen. Ook daar heb ik nog wat aan gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij gaat in je vrije tijd de boekhouding doen voor iemand met 50k, laat ze naar een echte boekhouder gaan. Waarom begin je er uberhaupt aan? Voor de sex, zeur dan niet over die auto
.
Volgens mij heeft bijna iedereen hier die drie ingrediënten in het lijfquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef Laysa het volgende:
Laat Teun ff zeuren...Bloed, zweet en sperma heeft ie erin zitten...mag tie best even zueren hoor
Jaja....binnenkort zal ik wel ff zeuren...nu ff nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedereen hier die drie ingrediënten in het lijf
Ze is sinds gisteravond weer van het padje af, morgen moet ze voor de eerste keer naar de psychiater. Als ze echt gaat, dan weet ie gelijk wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Copycat het volgende:
Is ze wel van de dope af? Een beetje een wazige actie, namelijk.
Hij zeurt maar raak, ik vind het wel vermakelijk leesvoer. En een gebed zonder end. Hoe aardig waarschijnlijk ook bedoeld, hulpverlenen is een professioneel iets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef Laysa het volgende:
Laat Teun ff zeuren...Bloed, zweet en sperma heeft ie erin zitten...mag tie best even zeuren hoor
Ah, jullie doen het ook zonder rubber?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaja....binnenkort zal ik wel ff zeuren...nu ff niet
Ik moet even bijlezen geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zeurt maar raak, ik vind het wel vermakelijk leesvoer. En een gebed zonder end. Hoe aardig waarschijnlijk ook bedoeld, hulpverlenen is een professioneel iets.
Voor het eerst pas? Leek me toch een aardig ambulant crisisgeval.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze is sinds gisteravond weer van het padje af, morgen moet ze voor de eerste keer naar de psychiater. Als ze echt gaat, dan weet ie gelijk wat er aan de hand is.
toch niet op het laminaat gespettert hequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vandaag had ik emmers vol gekotst! Dat kost ook moeite!
naja dat....PLUS.....dat je dr persoonlijk bij betrokken bent.... PLUS dat je dan dus teleurgesteld raakt....dat heeft een profesioneel iemand niet...das de PLUSquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zeurt maar raak, ik vind het wel vermakelijk leesvoer. En een gebed zonder end. Hoe aardig waarschijnlijk ook bedoeld, hulpverlenen is een professioneel iets.
Kut op met die plus. Wat een kutcommercial. Met kutacteurs. En kutscripts.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef Laysa het volgende:
naja dat....PLUS.....dat je dr persoonlijk bij betrokken bent.... PLUS dat je dan dus teleurgesteld raakt....dat heeft een profesioneel iemand niet...das de PLUS
Ga jij met haar mee, je lijkt me echt zo iemand he, vrije dag opnemen en iemand begeleiden, of heb je telefonisch al contakt met die psyg gehadquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is sinds gisteravond weer van het padje af, morgen moet ze voor de eerste keer naar de psychiater. Als ze echt gaat, dan weet ie gelijk wat er aan de hand is.
dat zou jij wel willen weten hé!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, jullie doen het ook zonder rubber?
Hulp en hulp is twee hè. Voor rekenen heb je geen profi hulp nodig. Voor de rest wel, daar hamer ik al vier maanden op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappigquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut op met die plus. Wat een kutcommercial. Met kutacteurs. En kutscripts.
waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, aan die informatie heb ik echt helemaal niks
Dan is het een gegeven, aan informatie het je altijd ietsquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, aan die informatie heb ik echt helemaal niks
Nee, nee en nee. Ben wel met haar naar de huisarts geweest (voor verwijsbrief), dit moet ze alleen doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga jij met haar mee, je lijkt me echt zo iemand he, vrije dag opnemen en iemand begeleiden, of heb je telefonisch al contakt met die psyg gehad
Moeder en dochter, 't is genetischquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef beequeen het volgende:
Van Saab cabrio naar een Peugeot cabrio. Hebben we het nog over dezelfde?
Nee, netjes in de emmer. Ik heb daar een apart emmertje voor gekocht, want ik heb daar helaas wel vaak last van. Bijwerkingen van de medicatie. (Zeer vaak, dus bij meer dan 1 op de 10, braken en zulks) en ik scoor altijd alle bijwerkingenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch niet op het laminaat gespettert hewas je zo misselijk D-K
Jep, maar dan moet ze zelf willen. Je hebt geen idee denk ik? Al liggen ze half dood in huis, als ze niet willen mogen ze nietsquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor het eerst pas? Leek me toch een aardig ambulant crisisgeval.
Wat denk je? Als verstokt katholiek zijnde?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, jullie doen het ook zonder rubber?
Dat is ook weer waar, zeker voor een infojunkie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is het een gegeven, aan informatie het je altijd iets
Dat lijkt me ook wel net zo gezond. Het is niet zo dat jullie relatietherapie hebben. Het is haar probleem, haar therapie. misschien zou dochterlief ook eens meekunnen, ipv een cabrio te willen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, nee en nee. Ben wel met haar naar de huisarts geweest (voor verwijsbrief), dit moet ze alleen doen.
Ow jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat denk je? Als verstokt katholiek zijnde?
Lieve hemel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Water naar de zee dragen
Heb ik toch nog iets gehad aan die informatica lessenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, zeker voor een infojunkie.
Dat lijkt me heel vervelend. Maat het stop een keer. Houd je daar maar aan vast.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef Disana het volgende:
Over gezichtsbedekking: thuiszorg kleedt zich hier in de gang aan compleet met mondkapje, en ik moet ook een mondkapje op. Ik heb geen idee hoe ze er echt uitzien. Allemaal vanwege de MRSA die gevaarlijk kan zijn voor hun andere, meer kwetsbare patiënten. Maar gezellig is anders
Ik heb helaas best wel wat ervaring met ambulante psychische zorg en crisisdiensten. Meer dan ik zou willen. Maar dan moet er inderdaad wel een wil zijn bij de 'patiënt'. Maar ik dacht dat die brug al gepasseerd was toen je erachter kwam dat het niet helemaal jofel zat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jep, maar dan moet ze zelf willen. Je hebt geen idee denk ik? Al liggen ze half dood in huis, als ze niet willen mogen ze niets
oke, maar ben je er zelf nu ook achter dat je er geen energie meer in moet steken, of heb je nog steeds zoiets van ik wil haar blijven helpen waar ik kan, misschien een brutale vraag wil je niet antwoorden hoeft het niet hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Ben wel met haar naar de huisarts geweest (voor verwijsbrief), dit moet ze alleen doen.
Reken maar van wel. Met haar vijfde uit huis geplaatst door haar oma (heeft dat destijds geregeld). Toen ze twaalf was weer in huis gekomen. Is nu negentien, maar reageert en doet ongeveer als een zestien- zeventienjarige. Heeft dus wat achterstand opgelopen. Maar dan nog, die dochter wil heel graag dat haar moeder hulp zoekt, maar als die dat niet wil, kan ook zij niets doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel net zo gezond. Het is niet zo dat jullie relatietherapie hebben. Het is haar probleem, haar therapie. misschien zou dochterlief ook eens meekunnen, ipv een cabrio te willen.
Heeft die ook een klap van de molen gehad ofzo?
ik heb een roze emmertje voor het geval dat, welke kleur heeft jou emmertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, netjes in de emmer. Ik heb daar een apart emmertje voor gekocht, want ik heb daar helaas wel vaak last van. Bijwerkingen van de medicatie. (Zeer vaak, dus bij meer dan 1 op de 10, braken en zulks) en ik scoor altijd alle bijwerkingen
Ze heeft nu ongeveer drie maanden die verwijsbrief in de auto liggen. Daar staat in dat ze ondermeer suïcidale neigingen heeft en ook pogingen tot heeft gedaan. Daarom durfde ze al die tijd niet te gaan. Morgen dan toch dé dag.....of toch niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb helaas best wel wat ervaring met ambulante psychische zorg en crisisdiensten. Meer dan ik zou willen. Maar dan moet er inderdaad wel een wil zijn bij de 'patiënt'. Maar ik dacht dat die brug al gepasseerd was toen je erachter kwam dat het niet helemaal jofel zat.
Zolang mama nog een mooie auto voor dr koopt zal dat niet snel gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zorg dan dat je zo snel mogelijk onafhankelijk bent van mams.
Daarvoor heb je een zekere basiskennis en kunde nodig Piet. Ze heeft geen geld, geen opleiding, niets van dat al en zit dus klem. Heb er zijdelings nog wel naar gekeken en gevraagd of ze niet via de huisarts wat zou kunnen regelen (woonruimte-voorrang bij-uitkering), maar dat schijnt nogal lastig te zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zorg dan dat je zo snel mogelijk onafhankelijk bent van mams.
Van de huisarts? Raar. In het geval dat ik aanhaal was bij de huisarts aangeven dat er suïcidale neigingen waren direct reden om de crisisdienst in te schakelen. Die ook een uur later daar op de stoep stond. Twee man sterk en meteen werd er actie ondernomen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze heeft nu ongeveer drie maanden die verwijsbrief in de auto liggen. Daar staat in dat ze ondermeer suïcidale neigingen heeft en ook pogingen tot heeft gedaan. Daarom durfde ze al die tijd niet te gaan. Morgen dan toch dé dag.....of toch niet?
woonruimte voorrang bij uitkering? Wasda?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een zekere basiskennis en kunde nodig Piet. Ze heeft geen geld, geen opleiding, niets van dat al en zit dus klem. Heb er zijdelings nog wel naar gekeken en gevraagd of ze niet via de huisarts wat zou kunnen regelen (woonruimte-voorrang bij-uitkering), maar dat schijnt nogal lastig te zijn tegenwoordig.
Zijn er voor dat ik in beeld was ook al geweest Cc, ze heeft ze gewoon en heel simpel niet binnengelaten. Daar is het bij gebleven. Die huisarts, daar ben ik ook nog een keer alleen geweest (ook voor zoiets), deed een tipje van de sluier oplichten maar kon ook lang niet alles vertellen, want privacy (en terecht ook)quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van de huisarts? Raar. In het geval dat ik aanhaal was bij de huisarts aangeven dat er suïcidale neigingen waren direct reden om de crisisdienst in te schakelen. Die ook een uur later daar op de stoep stond. Twee man sterk en meteen werd er actie ondernomen.
Teun, serieus, ze kan ook een leuke Pool vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, ik heb zelf een keer midden in de nacht de eerste hulp gebeld. En ik maar wachten en wachten en wachten. Belde ik na twee uur weer op, zeiden ze dat mevrouw de eerste hulp zelf weer had afgebeld. Achter mijn rug om![]()
Als ik er van een afstandje naar zit te kijken moet ik af endoen.
Nou ja, daar kwam het wel ongeveer op neer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
woonruimte voorrang bij uitkering? Wasda?
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, daar kwam het wel ongeveer op neer.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, ik heb zelf een keer midden in de nacht de eerste hulp gebeld. En ik maar wachten en wachten en wachten. Belde ik na twee uur weer op, zeiden ze dat mevrouw de eerste hulp zelf weer had afgebeld. Achter mijn rug om![]()
Als ik er van een afstandje naar zit te kijken moet ik af endoen.
Ja, dat zou niet zo gek zijn, Maar dat verhaal gaat verder hè. Heb die huisartsenpost verteld dat ik hen verantwoordelijk stelde voor wat er zou gebeuren die nacht (want had mij opgegeven als contactpersoon en was niet verwittigd dat ze niet zouden komen). Dat zat ze wat dwars en of ik dan toch haar niet mee zou kunnen nemen. Nah, zo ongeveer met het pistool op de hoofd om twee uur 's nachts met haar daarheen. Doet die arts bloeddruk opnemen, temperaturen, slaappil geven en zegt dat ze vooral op maandag naar haar eigen huisarts moet gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Teun, serieus, ze kan ook een leuke Pool vinden
Dat is gewoon lachen omdat het ook wel wat hilarisch is. Wat een gekte. Ik ga er in ieder geval niet om janken, daar pas ik voor.quote:
Dat zou je zeggen en voor een deel is het misschien ook zo, maar de harde cijfers van haar inkomsten en uitgaven liegen niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
teun je laat je in de leuren leggen....echt...
Laat me raden, dat heeft ze niet gedaan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat zou niet zo gek zijn, Maar dat verhaal gaat verder hè. Heb die huisartsenpost verteld dat ik hen verantwoordelijk stelde voor wat er zou gebeuren die nacht (want had mij opgegeven als contactpersoon en was niet verwittigd dat ze niet zouden komen). Dat zat ze wat dwars en of ik dan toch haar niet mee zou kunnen nemen. Nah, zo ongeveer met het pistool op de hoofd om twee uur 's nachts met haar daarheen. Doet die arts bloeddruk opnemen, temperaturen, slaappil geven en zegt dat ze vooral op maandag naar haar eigen huisarts moet gaan.
Nee....over dat gedeelte heb ik het niet, Maar ze heeft je wel te pakken op het emotionele vlak...En serieus het valt je te prijzen dat je dit voor iemand wil doen, maar je moet een verloren zaak wel herkennen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen en voor een deel is het misschien ook zo, maar de harde cijfers van haar inkomsten en uitgaven liegen niet.
Twin heeft zichzelf in het testament laten zetten. Dan zou ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef beequeen het volgende:
Dus het gaat om geld? Ik snap er niks meer van.
Inderdaad. Al denk ik wel dat Teun dat inmiddels wel doet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef Laysa het volgende:
maar je moet een verloren zaak wel herkennen.
Knap van je dat je 15 postings van mij hierover kunt vertellen dat mijn inmenging ongewenst isquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Copycat het volgende:
En toen zijn ze onverrichter zaken vertrokken en nu worden ze niet eens meer gebeld? Ik denk dat die vrouw heel veel hulp nodig heeft en die dochter ook en eerlijk gezegd denk ik dat jouw inmenging ze daar enkel verder vanaf houden.
Soms moet je keihard vallen, zonder vangnet, om wakker geschud te worden.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel een auto van 10k hè? Goedkopere meuk schijnt gevaarlijk te zijn!
Of was het Deissy die een autootje kocht voor haar dochter?
ik hoop het.....op is opquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Al denk ik wel dat Teun dat inmiddels wel doet.
Alles bij elkaar genomen denk ik dat ze vroeg of laat toch wel valt. Wat Teun doet lijkt slechts op uitstel van executie. Dat mag hoor, maar het zou wel sneu zijn als hij denkt dat hij haar daar werkelijk mee helpt.quote:
Ik denk het. Omdat jij haar uiteindelijk weinig reden geeft er iets aan te doen. Teun knapt het wel op. Jij speelt de rots in de branding, zij hoeft niks zelf te doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Knap van je dat je 15 postings van mij hierover kunt vertellen dat mijn inmenging ongewenst is
Dit is niet iets van vorig jaar, dit speelt al twintig jaar. En ik besef als geen ander dat ik haar niet echt kan helpen. Maar ik kan/kon in ieder geval proberen haar wat verder te helpen. En die erfenis die ze gehad heeft, die is te mooi om down the drain te laten gaan. Daar heb ik geprobeerd wat aan te doen.
Het voordeel aan een cabrio is dat als je hem vult met warm water dat je dan geen bad hoeft aan te schaffen.quote:
Om haar boekhouding en spending-probleem, daarom was die erfenis relevantquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef Copycat het volgende:
En dat noemen van die erfenis vind ik helemaal vreemd. Gaat het nu om haar of om haar geld?
Dat vroeg ik mij dus ook af, Vreemd verhaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef Copycat het volgende:
En dat noemen van die erfenis vind ik helemaal vreemd. Gaat het nu om haar of om haar geld?
Ik speel geen rots in de branding. Ik confronteer haar harder dan hard, botter dan bot. Ik knap dingen op die urgent zijn om haar van de complete financiële ondergang te behoeden. Daarnaast probeer ik haar naar een psychiater te krijgen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk het. Omdat jij haar uiteindelijk weinig reden geeft er iets aan te doen. Teun knapt het wel op. Jij speelt de rots in de branding, zij hoeft niks zelf te doen.
Het gaat om beiden. Voor geestelijke rust heb je in ieder geval financiële basis nodig.quote:En dat noemen van die erfenis vind ik helemaal vreemd. Gaat het nu om haar of om haar geld?
Hier zit nogal wantrouwen in of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook af, Vreemd verhaal.
Komt op mij toch over als sTeun en toeverlaat spelen waardoor zij gevrijwaard is van het ondernemen van actie. En ergens is het misschien ook wel prettig, iemand zo op je te laten steunen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik speel geen rots in de branding. Ik confronteer haar harder dan hard, botter dan bot. Ik knap dingen op die urgent zijn om haar van de complete financiële ondergang te behoeden. Daarnaast probeer ik haar naar een psychiater te krijgen.
Het gaat om beiden. Voor geestelijke rust heb je in ieder geval financiële basis nodig.
Geen wantrouwen. Maar ik begrijp niet wat financïen met geestelijke gesteldheid te maken heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier zit nogal wantrouwen in of heb ik dat mis?
Prima, jij gaat over je eigen tekst en gedachten. Bij mij komen jouw teksten over alsof ik mij bij jou moet verantwoorden voor dat wat ik doe (vanwege al je opmerkingen).quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt op mij toch over als sTeun en toeverlaat spelen waardoor zij gevrijwaard is van het ondernemen van actie. En ergens is het misschien ook wel prettig, iemand zo op je te laten steunen.
Die geestelijke rust heeft ze met een financiële basis klaarblijkelijk ook niet en geld is daar echt geen voorwaarde voor.
Je begrijpt dat echt niet of wil je dat nu niet begrijpen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet wat financïen met geestelijke gesteldheid te maken heeft.
En hoe sta ik er dan in denk je?quote:
Maar Heks, ik heb relationeel tijden geleden al afstand genomen en ik weet heel goed dat ik straks buiten beeld ben. Is het niet vanwege haar handelen dan wel omdat ik hier zelf echt niet mee door wil gaan tot in de eeuwigheid. Wie er dan met de credits vandoor gaat is toch niet mijn probleemquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Teun laat niet met je spelen man, straks is ze *beter* en zegt, oh er waren zoveel lieve mensen die mij gesteund hebben en meer van dat soort bla bla bla en jou loopt ze dan voorbij, geloof me Teun gaat gebeuren en dan sta je daar, al je energie en goede bedoelingen ten spijt
Nouhou...hier wordt het vanavond een vroegertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef Coos het volgende:
Teun je moet beter zulke zaken niet op een forum plaatsen. Help, of help niet, maar je vraagt zo om reacties waar je ook niet op zit te wachten, blijkt.
Mijn infobesitas heeft voor vandaag zijn hoogtepunt al bereikt. En het is nog lang geen bedtijd.
Daarin kon je wel eens groot gelijk hebben. Maar ja, daarin ben ik nogal hardleers.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef Coos het volgende:
Teun je moet beter zulke zaken niet op een forum plaatsen. Help, of help niet, maar je vraagt zo om reacties waar je ook niet op zit te wachten, blijkt.
niemand hoeft met de credits zoals jij zegt er van door te gaan, maar ik bedoel, je steekt er al maanden tijd en energie in, een relatie moet leuk wezen, maar je mag er misschien af en toe bovenop kruipen maar leuk is anders ( sorry dat ik het zo bot zeg ) en je hebt er echt geen plezier in, misschien zegt je hart wel, ach ik kan haar toch helpen en ik kan misschien dit of ik kan misschien dat, en eind van de rit zit jij toch met allemaal vragen en zwaait zij met haar handje van bedankt Teun, was leuk in de momenten dat ik bij zinnen was.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar Heks, ik heb relationeel tijden geleden al afstand genomen en ik weet heel goed dat ik straks buiten beeld ben. Is het niet vanwege haar handelen dan wel omdat ik hier zelf echt niet mee door wil gaan tot in de eeuwigheid. Wie er dan met de credits vandoor gaat is toch niet mijn probleem
Je mag alles zeggen, maar mag ik dan zeggen dat enorm uit je nek kletst? Vast welquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Copycat het volgende:
Je staat er nog middenin, door haar zaakjes te regelen. Dat is imo niet de goede methode.
Maar ik ga even een klen drankje doen met Indonesië.
Succes ermee, maar ik verwacht weinig goeds van deze aanpak. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Heksje, ik heb geen relatie met haar. Wat ooit was is niet meer. Daar ben ik mee gekapt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niemand hoeft met de credits zoals jij zegt er van door te gaan, maar ik bedoel, je steekt er al maanden tijd en energie in, een relatie moet leuk wezen, maar je mag er misschien af en toe
ik vind het moeilijk te zeggen in woorden wat ik bedoel hoop dus dat je me snapt.
oh oke Teun. ( dacht het nog misschien had je het ergens wel gepost dat het over was maar dat is me dan ontgaan)quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heksje, ik heb geen relatie met haar. Wat ooit was is niet meer. Daar ben ik mee gekapt.
Dan moet je haar ook niet neuken. Maar daar loopt hij dan weer mee te showen. Gelul allemaal, sorry.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk ook niet dat het zo makkelijk is om iemand met wie je een relatie hebt
(gehad) in de steek te laten als blijkt dat diegene ernistige psychische problemen heeft.
Ach Teun verteld nu eenmaal graag met wie en vooral hoe vaak hij sex heeft, die praatjes daar scroll ik gewoon overheen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je haar ook niet neuken. Maar daar loopt hij dan weer mee te showen. Gelul allemaal, sorry.
't Wordt tijd dat jij eens weer een flinke doorsmeerbeurt krijgt, dat zou je best goed doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je haar ook niet neuken. Maar daar loopt hij dan weer mee te showen. Gelul allemaal, sorry.
Schei uit hou op, ik vertel hier nog niet eens de helftquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach Teun verteld nu eenmaal graag met wie en vooral hoe vaak hij sex heeft, die praatjes daar scroll ik gewoon overheen.
O sorry Heks, ik had je vraag niet gelezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ATTENTIE ATTENTIE val ik op
Deissy voor de 3e keer is je meisje geslaagd, echt kan het niet terug vinden of zoek weer verkeerd.
He jammer!! Weer zoveel lessen en de kosten van aanvragen en de zenuwen..........quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O sorry Heks, ik had je vraag niet gelezen![]()
Maar nee, ze is nog niet geslaagd, volgende keer beter dus. Het is ook zo'n momentopname, je kan geluk en je kan pech hebben
Nou, lekker is datquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schei uit hou op, ik vertel hier nog niet eens de helft
hey jammer, maar wat je zegt volgende keer beter en dan duimen we weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O sorry Heks, ik had je vraag niet gelezen![]()
Maar nee, ze is nog niet geslaagd, volgende keer beter dus. Het is ook zo'n momentopname, je kan geluk en je kan pech hebben
en hoe is het met jou kleindochter Hondjes??quote:
Zure slootquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net door de zure regen gelopen. Je moet het niet onderschatten, ik ben hartstikke nat geworden.
Misschien door iemand zo hard te laten vallen dat ie zelf óf hulp zoekt. . .of dat niet doet maar in dat geval helpt de hulp van een 3e ook niet. Dat idee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, maar mag ik dan zeggen dat enorm uit je nek kletst? Vast wel
Er is namelijk geen andere methode, anders dan iemand proberen bij een professional te krijgen en ondertussen de lopende zaken wat proberen op orde te krijgen. En dat is precies wat ik doe.
Afpakken en als het een mazda is aan dat huil, jankwijf Mera geven ... Kan ze naar Utrecht en iedereen blijquote:
Wat ben je toch een sneu figuur. Neuk je te pletter met je psycho wijven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Wordt tijd dat jij eens weer een flinke doorsmeerbeurt krijgt, dat zou je best goed doen
Geen letter Spaans bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Afpakken en als het een mazda is aan dat huil, jankwijf Mera geven ... Kan ze naar Utrecht en iedereen blij
Ze ligt nog in ziekenhuis, maar misschien mag ze vanavond van de zuurstof af, maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en hoe is het met jou kleindochter Hondjes??
he verdorrie Hondjes wat een ellende maar hopen he vanavond, en nee verstandig hoor blijven jullie maar even uit de buurt al is dat erg moeilijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze ligt nog in ziekenhuis, maar misschien mag ze vanavond van de zuurstof af, maar
dan moet het eerst een hele nacht goedgaan..voor ze naar huis mag.
Ze heeft ook RSV, dat nogal besmettelijk is, en dat kan ze weer doorgeven aan de andere.
En meneer hondjes heeft koorts en griep dus we gaan nu maar niet het ziekenhuis in.
KORTOM, we zijn allemaal ziek, zwak en nog net niet misselijk.
RSV komt veel voor, maar omdat ze nog geen 3 maanden is , kan ze adem tekort krijgen., omdat er veel slijm zit bij de uiteinden van de bronchieen, zoiets begreep ikquote:
Germ zo'n kleintje....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
RSV komt veel voor, maar omdat ze nog geen 3 maanden is , kan ze adem tekort krijgen., omdat er veel slijm zit bij de uiteinden van de bronchieen, zoiets begreep ik
Trouwens in Spanje heet het VRS,, maar ik had er nog nooit van gehoord.
Heb jij er wel eens van gehoord.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef Marrije het volgende:
Op zich wel goed nieuws dat ze snel naar huis mag, das wel fijn hondjes.
Probeer het es in OUDquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens van gehoord.
Schijnt veel voor te komen bij kleine kindjes tussen de 2 en 4 jaar.
En vooral in de winter
Bij volwassenen levert dat alleen neusverkoudheid op. Alleen bij de allerkleinsten kan die verkoudheid overslaan naar lager gelegen luchtwegen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens van gehoord.
Schijnt veel voor te komen bij kleine kindjes tussen de 2 en 4 jaar.
En vooral in de winter
het zegt me kwa naam niks, maar mijn baby had onlangs wel een bovenste luchtweginfectie. Niks aan te doen, gewoon uitzieken. Hij kuchte als een verstokte roker, zo sneu om te horen bij zo'n kleintje. Maar ik las net met google dat 2% van de kindjes met rsv in het ziekenhuis belanden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
RSV komt veel voor, maar omdat ze nog geen 3 maanden is , kan ze adem tekort krijgen., omdat er veel slijm zit bij de uiteinden van de bronchieen, zoiets begreep ik
Trouwens in Spanje heet het VRS,, maar ik had er nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij volwassenen levert dat alleen neusverkoudheid op. Alleen bij de allerkleinsten kan die verkoudheid overslaan naar lager gelegen luchtwegen.
Op het kinderdagverblijf hebben we ook zeker 1x per jaar dat het heerst. Erg sneu voor die hele kleintjes inderdaad. Beterschap voor haar!quote:
Volgens mij ook, alleen de babies als ze geen adem kunnen halen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
het zegt me kwa naam niks, maar mijn baby had onlangs wel een bovenste luchtweginfectie. Niks aan te doen, gewoon uitzieken. Hij kuchte als een verstokte roker, zo sneu om te horen bij zo'n kleintje. Maar ik las net met google dat 2% van de kindjes met rsv in het ziekenhuis belanden.
Daar had die van mij geen last van, al maakte ie wel een hoop geluid met zn neus. Maar hij dronk nog erg goed dus geen probleem.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Volgens mij ook, alleen de babies als ze geen adem kunnen halen.
Ja, da's goed. Ik heb nog een paar uur ruimte, heb je interesse?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sneu figuur. Neuk je te pletter met je psycho wijven.
Heb een boek gelezen over een gevangene daar, echt niet normaal meer die leefomstandighedenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Na Nieuwsuur komt You don't like the Truth, die documentaire over een 16 jarige jongen die in 2003 vastgezet werd in Guantanamo Bay.
Succes met de drukknoopjesquote:
Ik heb geen kidsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met de drukknoopjes![]()
Blij om te horen dat het beter gaat met je kleindochter. Jammer dat jullie nu niet langs kunnen. Trekt je dochter het nog een beetje?
Hihihiquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben iets vergeten![]()
Nieuwe poging.
Vetquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag was het weer zo ver![]()
Ik ging naar het dorp voor wat boodschapjes en om mijn rijbewijs te laten verlengen. Dus ik parkeer in de parkeergarage, wil mijn parkeerkaartje in mijn portemonnee doen, ben ik mijn portemonnee vergeten![]()
Toen ben ik naar de tassenwinkel gelopen om een euro voor de parkeergarage te lenen.
Ja, erg laat. Zondequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat ie tot half 1 duurt. Kan geen download vinden.
quote:
Hoe vroeg? En waarom?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Nah morgen weer vroeg uit de veren..
haha ik zat net precies hetzelfde te denken, maar de herhaling is de hele week op verschillendequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat ie tot half 1 duurt. Kan geen download vinden.
Ze zit bijna 24 uur in het ziekenhuis, omdat ze borstvoeding geeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Blij om te horen dat het beter gaat met je kleindochter, hondjes. Jammer dat jullie nu niet langs kunnen. Trekt je dochter het nog een beetje?
Crematie om tien uur Negen uur bij moeders,dus zeven uur op .. Tis een moetjequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vroeg? En waarom?
Ik om kwart voor 7 en dat op mijn vrije dag
Ja dat is balen ook al kan je er zelf niets aan doen, je wil graag helpen en je kan er niet heen vanwege het bescmettingsgevaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze zit bijna 24 uur in het ziekenhuis, omdat ze borstvoeding geeft.
Die gaat niet naar huis, die blijft bij de kleine.
En haar man zit thuis met de andere.
En aan ons heeft ze dus niets, dat vind ik rot.
Ik hoef je dus niet te condolerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Crematie om tien uur Negen uur bij moeders,dus zeven uur op .. Tis een moetje
Nee Pietje AMERIKAANSE PRAKTIJKEN!!! Dat land waar een hoop fokkers zo graag heen willen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kijk haksie, film afgezet want saai
.
[..]
Heb Noord-Koreaanse praktijken.
Spannende tijden Hondjes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze zit bijna 24 uur in het ziekenhuis, omdat ze borstvoeding geeft.
Die gaat niet naar huis, die blijft bij de kleine.
En haar man zit thuis met de andere.
En aan ons heeft ze dus niets, dat vind ik rot.
Loop je nu de Telegraaf??quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Nah morgen weer vroeg uit de veren..
Sportiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......................lang niet gezien hier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
haha ik zat net precies hetzelfde te denken, maar de herhaling is de hele week op verschillende
tijden nog te zien op Holland doc.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee Pietje AMERIKAANSE PRAKTIJKEN!!! Dat land waar een hoop fokkers zo graag heen willen!![]()
Paar jaar terug kon ik gratis mee naar de US open in New York. Heb vriendelijk bedankt voor de eer.
O, dat is different koek.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Crematie om tien uur Negen uur bij moeders,dus zeven uur op .. Tis een moetje
Eigenlijk ga ik met haar mee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef je dus niet te condoleren![]()
Fijn voor je moeder dat je met haar mee gaat.
En gelijk had hijquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik met haar mee.Ik hou er niet zo van. Tja een neef. Maar op de kaart stond ook dat het kaarsje aan twee kanten brande. Ketting roker maar ook een levensgnieter.
Dus
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gelijk had hij![]()
Succes morgen, ik duik erin
oh die wil ik wel zien, al vind ik haar echt pppppppfffttt enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond ook Ayaan bij 5 jaar later. Ook wel interessant.
Ik vind haar ook erg pppppppffftttquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die wil ik wel zien, al vind ik haar echt pppppppfffttt enzo
HiDi kijk jij weleens naar hi di hi op België?? Bijna iedere avond daar en nu er geen P&W is kom ik met zappen daar weleens op. Flauw maar typisch Engels flauw dus soms moet ik zelfs hard lachen.quote:
gelukkig een medestander.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind haar ook erg pppppppfffttt
Als er nog aardappelen op het land zijn zijn die inmiddels verrot gevroren. Maar ja die beesten. Ik denk meestal schapen met dit weer. Dus ik eet voorlopig ook effe geen lam meer. Bedankt voor de tip Heks.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gelukkig een medestander.
maar ff wat anders dat vraag ik me nu echt af, die beesten op het land met die rook enzo he die worden toch wel op stal gezet enzo, daar zit je dan met je boerenbedrijf ook de aardappelen enzo die krijgen toch ook die bende op hun land, de boeren enzo.
geen dank maar was niet als tip bedoelt hoor haaha maar vroeg me dat echt af, al die boerenbedrijven wat een ellende voor die boerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Als er nog aardappelen op het land zijn zijn die inmiddels verrot gevroren. Maar ja die beesten. Ik denk meestal schapen met dit weer. Dus ik eet voorlopig ook effe geen lam meer. Bedankt voor de tip Heks.
Over schapen gesproken, vanmiddag hoorden we allemaal bellen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Als er nog aardappelen op het land zijn zijn die inmiddels verrot gevroren. Maar ja die beesten. Ik denk meestal schapen met dit weer. Dus ik eet voorlopig ook effe geen lam meer. Bedankt voor de tip Heks.
Dat gaat hier de hele dag door maar dan is het de tram.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Over schapen gesproken, vanmiddag hoorden we allemaal bellen.
Liepen er een honderd schapen op de weg, hier bij mij, langs mijn huis, richting dorp
Kon je er niet een lokken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Over schapen gesproken, vanmiddag hoorden we allemaal bellen.
Liepen er een honderd schapen op de weg, hier bij mij, langs mijn huis, richting dorp
Ach, daar zitten ook voornamelijk schapen in.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gaat hier de hele dag door maar dan is het de tram.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach, daar zitten ook voornamelijk schapen in.
Nee, zegt me nietsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
HiDi kijk jij weleens naar hi di hi op België?? Bijna iedere avond daar en nu er geen P&W is kom ik met zappen daar weleens op. Flauw maar typisch Engels flauw dus soms moet ik zelfs hard lachen.
hahahha ja klopt hahhaah sorry hondjes maar lijkt me leuk gezicht hoor, wij hebben van die schijtganzen die lopen gewoon hier over de weg enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gaat hier de hele dag door maar dan is het de tram.
Coos bedoelt Halo halo speelt zich af in een kroeg met een stelletje duitsersen engelse heel dom. en heel antiek en oud. als je het ziet weet je wel wat coos bedoelt.quote:
Zieke schapen ook. Hij stopt bij het OLVG.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach, daar zitten ook voornamelijk schapen in.
Dat ken ik welquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Coos bedoelt Halo halo speelt zich af in een kroeg met een stelletje duitsers heel dom. en heel antiek en oud.
Nee Hidihi gaat over een vakantiepark. Is veel ouder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Coos bedoelt Halo halo speelt zich af in een kroeg met een stelletje duitsers heel dom. en heel antiek en oud.
oh hahah mijn tram bij het Lucas dus beetje hetzelfdequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zieke schapen ook. Hij stopt bij het OLVG.
O, dan moet je zeker eens kijken want daar komt dat Hi Di Hi en Ho di Ho vandaan.quote:
oh sorry HiDi ik heb het dus mis, maar zap ook wel eens sàvonds en kom dat allo allo ook steeds tegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee Hidihi gaat over een vakantiepark. Is veel ouder.
Ik zal eens kijken...hoelaat is dat meestal?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan moet je zeker eens kijken want daar komt dat Hi Di Hi en Ho di Ho vandaan.
Joe Maplins holidaycamps uit de jaren 50/60.
Vandaag om 23.35.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken...hoelaat is dat meestal?
Hi Di Hi!!!quote:
Wat mij betreft heeft hij het verdient.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:
bobby farell van boney m wordt aanstaande zaterdag met toeters en bellen begraven op zorgvliet, dochter wil koets paarden en in de stadsschouwburg, echt gaat dat in de mode raken als er iemand overlijd?
She's crazy like a foolquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:
bobby farell van boney m wordt aanstaande zaterdag met toeters en bellen begraven op zorgvliet, dochter wil koets paarden en in de stadsschouwburg, echt gaat dat in de mode raken als er iemand overlijd?
Hoi newbequote:
misschien wel, misschien niet daar zijn de meningen over verdeeld, bedoel er alleen mee nog ff en elk weekend moeten de trams worden omgeleid want er wordt weer iemand in de stadsschouwburg opgebaard, lijkt echt wel een nieuwe trend eerst de halve stad door karre, een dienst houden en op naar zorgvliet, oosterbegraafplaats of westgaarde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft hij het verdient.
Ja, dat hebben we gezien op vier mei. Plaats: De Dam in 020quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
tweet:
america would panic and start to think that it's a terrorist attack. the dutch look and say 'GROTE VUURBAL JONGUH'. - Hahahahaha LOL!
[ afbeelding ]
lol idd, iemand laat een scheet en honderden mensen in paniekquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien op vier mei. Plaats: De Dam in 020
Die dappere Hollandersquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol idd, iemand laat een scheet en honderden mensen in paniek![]()
Dat scheelt inderdaad veelquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat waren geen Hollanders, dat waren die lui van Oranje![]()
quote:'Nederland betaalt terugkeer Bosniërs'
ZAGREB - Nederland wil Bosnische vluchtelingen van 45 jaar en ouder, die terugkeren naar Bosnië-Herzegovina, levenslang een maandelijkse toelage van 470 euro geven. Een echtpaar heeft recht op 670 euro. Ook de reiskosten zouden worden vergoed, tot een maximum van 1500 euro. Dat meldde de Kroatische televisiezender HRT woensdag op gezag van het Bosnische ministerie van Mensenrechten en Vluchtelingen. Het departement in Sarajevo laat weten uit Nederland een officieel bericht daarover te hebben ontvangen.
In Nederland wonen ruim 30.000 vluchtelingen uit Bosnië, die tijdens de burgeroorlog in de jaren negentig zijn gevlucht. Volgens Sarajevo zou de Nederlandse regering tot de conclusie zijn gekomen dat een deel van hen niet goed in de Nederlandse samenleving is geïntegreerd.
Wie spijt krijgt mag overigens binnen een jaar naar Nederland terugkeren.
Mjah, twijfelachtig. We willen kennelijk alleen jonge immigranten hier omdat we zelf al met vergrijzing kampen. Zo'n regeling voor vluchtelingen van 65 jaar en ouder zou ik meer op z'n plaats vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Terecht of niet?
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Maar ik twijfel, weet niet wat die gasten allemaal voor traumatische ervaringen hebben meegemaakt en waarom ze niet integreren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, twijfelachtig. We willen kennelijk alleen jonge immigranten hier omdat we zelf al met vergrijzing kampen. Zo'n regeling voor vluchtelingen van 65 jaar en ouder zou ik meer op z'n plaats vinden.
Ze hoeven niet terug hè?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Maar ik twijfel, weet niet wat die gasten allemaal voor traumatische ervaringen hebben meegemaakt en waarom ze niet integreren.
Nee, dat hoeft niet, maar dan kost het de gemeenschap meer geld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |