Ik luisterquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
Wat een animo trouwens van FOK!kers voor een episch radioprogramma als 't Oog
Het is wel grappig om de onzichtbare chaos die bij een radioprgramma heerst eens in beeld te zien. Zoals de koptelefoon die Clairy Polak's kapsel compleet verneuktquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zag je posten in POL vandaag.. Is het wat?
Sorry, ken het hele radioprogramma niet, maar ben wél benieuwd wat je van de tv-versie vindt..
Doet me denken aan een debat in de aanloop naar de verkiezingen dat zowel op radio als tv te zien was.. Grnz...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel grappig om de onzichtbare chaos die bij een radioprgramma heerst eens in beeld te zien. Zoals de koptelefoon die Clairy Polak's kapsel compleet verneukt
Maar ga je schamen dat je nooit luistert, elke dag al het (politieke) nieuws in een uur plus een vooruitblik op wat ons morgen te wachten staat.
Elke dag tussen 23:00 en 00:00 op Radio 1.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een debat naar aanloop van de verkiezingen dat zowel op radio als tv te zien was.. Grnz...
Inhoud van het programma klinkt goed trouwens, maar van hoe lat tot hoe laat is het op de radio?
Ok, is niet te laat.. Dank!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke dag tussen 23:00 en 00:00 op Radio 1.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
Zeiden ze nu in de laatste minuut dat de gemiddelde leeftijd van de Oog-luisteraar op 61 jaar ligt?
Kom op hey, ik luisterde al toen ik 12 was.
Ja die was goed, maar ik heb zelf een zwak voor Rob Trip, niet alleen bij het Oog, maar ook het Radio1 Journaal en tegenwoordig op tv bij het Journaal en Buitenhof.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie heeft er een favoriete presentator (mag ook uit het verleden)? De mijne is Jan Tromp. Die kon bijzonder lastige maar treffende vragen stellen en hij was zo scherp ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |