quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
morgen zie je heel Nederland met van die mondkapjes lopen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Gezichtbedekkende kleding, dat willen wij niet meer in Nederland.
welk land was dat nou Schrutz met die Sas uitbraakquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Gezichtbedekkende kleding, dat willen wij niet meer in Nederland.
Dat is echt onzinquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 km ervandaan![]()
Maar gelukkig heeft Frans of Maris al gebeld met Bridget dat hij er geen last van heeft
Die Bridget kan echt overdrijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is echt onzin
Ôns Fraans woont in Fijnaart
Dat is nog 7 kilometer verder van de brand vandaan dan wij
SARS. Hongkong, volgens mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welk land was dat nou Schrutz met die Sas uitbraak
oh dat kan ook het begon ieder geval met een S.quote:
Das Anouk, Anouk Smulders, één van de weddingsplanners van Wes en Yoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
ik vind die doos naast Briget pas een enge griet, zo bekakt zo een air, nee geef me dan toch maar Briget
Die kan geweldig chagrijnig kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das Anouk, Anouk Smulders, één van de weddingsplanners van Wes en Yo
De vrouw van paparazzi Edwin. Enge vent, net als Joop &zn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Als je een redelijk nieuwe ketel hebt is het een gesloten systeem en haalt hij ook geen lucht van binnen, maar van buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik toevallig, zit zo een beveiliger in mijn ketel dat ie dan op slot slaat, zoiets.
quote:MOERDIJK - Bij de zeer grote brand bij een chemisch bedrijf in Moerdijk zijn woensdag geen gevaarlijke stoffen in hoge concentraties vrijgekomen. Er zijn wel stoffen als stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur gemeten, maar in een lage concentratie. Daardoor vormt de vrijgekomen wolk geen gevaar voor de volksgezondheid.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Is Jack van Houten de zoon van Frits van Houten?
kijk dat bedoel ik en eerdere berichten waren van het kaliber 'levengevaarlijke stoffen' blabla, morgen is het weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk toch niet dat je er in moet gaan staan
[..]
Ik snap ook niet waarom verslaggevers zo dicht bij de brand staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte ook altijd, gaan ze er bijna naast staan en dan zo sensationeel zeggen dat er mogelijk een risico is voor de volksgezondheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom verslaggevers zo dicht bij de brand staan
Dat klopt toch nietquote:
Dat is toch te gek voor woorden. Een chemiefabriek staat in de fik en niemand hoeft zich zorgen te maken. Wat een achterlijkheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
ja die, naar kind de air straalt er gewoon af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwa, ze staan er toch wel minstens 100 meter vandaan hoor volgens mij...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
www.nu.nlquote:Kijkers naar de brand in Moerdijk veroorzaken woensdagmiddag op de A16 een lange file. Omstreeks vijf uur stond het verkeer richting zuiden voor de Moerdijkbrug over 8 kilometer stil. Dat heeft de ANWB gemeld.
het haalt maar binnen,echt snap er geen ene moer meer van, wat moet ie van buiten halen, het is zo een ketel voor warm water en de cv, dus als er gedoust wordt of hheet water wordt gebruikt slaat de cv weer uit, ga mij ff gek maken teun, weet ik veel hoe en wat die ketel voor werk doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je een redelijk nieuwe ketel hebt is het een gesloten systeem en haalt hij ook geen lucht van binnen, maar van buiten.
Ik weet niet of je in een nieuwig huis woont, zoja vergeet dan niet het luchtfiltersysteem uit te zetten enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel een hoofdpijn opkomen, ik denk dat ik met mijn gezin in de badkuip ga zitten en de natte handdoeken voor deuren en ramen ga leggen
dat zei ik een topic geleden ook alquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je het even vragen aan die beveiliger die erin zitquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het haalt maar binnen,echt snap er geen ene moer meer van, wat moet ie van buiten halen, het is zo een ketel voor warm water en de cv, dus als er gedoust wordt of hheet water wordt gebruikt slaat de cv weer uit, ga mij ff gek maken teun, weet ik veel hoe en wat die ketel voor werk doet
dat geeft toch niksquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet![]()
Jack is nu even oud als Frits toen, maar Jef is nog steeds even oud
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
jullie zitten me echt in de zeik te nemen he, maar ik gebruik echt wel eens handdoeken op de vensterbank, of voor lekkage dat de regen naar binnen stroomt via dat gootje bij het raam, of als het erg waait voor de tocht.
en echt dood had ik anders wel gegaan toen ik 3 jaar lang roetdeeltjes in mijn woning had en alles steeds zwart werd, daarom mijn cv ik had gewonnen na 3 jaar van de woningbouwmede namens Steunpunt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Integendeel, ik vind Jack een leukie
Je box met verwijderde posten ook legenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
mijn box ik leeg maar staat nog steeds 100% vol, heb mezelf ook even een pm gestuurd staat ook vol, Pietje wat doe ik verkeerd???
oke ff zoeken waar dat dan weer staatquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:34 schreef Marrije het volgende:
je verzonden items ook ff leegmaken en vooral: de items voorgoed verwijderen
Ehm, de overheid accepteerde dat bij militaire oefeningen een x percentage (weet het getal niet exact meer, dacht dat het iets van 5 procent was) omkwam. Dat is ingecalculeerd risico. Daarboven moet je ingrijpen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer is er uberhaupt risico 'voor de volksgezondheid'? Een paar honderd kuchjes toch niet, een paar honders bloed hoestende mensen, of pas bij 1.000 creperende mensen?
Wanneer ze er zelf de dupe van worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar je vraag is een goede, wanneer denkt een overheid "Nu is het over de grens!"
Een ketel moet branden en voor brand is zuurstof nodig. Oude ketels halen die zuurstof vanuit de woning, nieuwe ketel halen zuurstof van buiten. Daar zitten dan ook twee pijpen aan. Eén voor de afvoer van rookgassen en een aanvoer voor lucht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het haalt maar binnen,echt snap er geen ene moer meer van, wat moet ie van buiten halen, het is zo een ketel voor warm water en de cv, dus als er gedoust wordt of hheet water wordt gebruikt slaat de cv weer uit, ga mij ff gek maken teun, weet ik veel hoe en wat die ketel voor werk doet
ja 2 pijpen zitten er Teun, en 1 pijp hebben ze nog meer doorgetrokken die komt via het dak, daar hebben ze een stuk uitgehaald en als je aan komt lopen in de straat steekt ie zo uit het dakquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een ketel moet branden en voor brand is zuurstof nodig. Oude ketels halen die zuurstof vanuit de woning, nieuwe ketel halen zuurstof van buiten. Daar zitten dan ook twee pijpen aan. Eén voor de afvoer van rookgassen en een aanvoer voor lucht.
Ben ik maanden bezig om iemand financieel weer een beetje op de rit te krijgen, kantelt het de goede kant op (nog niet helemaal, maar het ziet er goed uit), hoor ik net dat ze vandaag een auto gekocht heeft voor haar dochterquote:
Ah....tja....sommige dingen kan je helaas niet veranderenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben ik maanden bezig om iemand financieel weer een beetje op de rit te krijgen, kantelt het de goede kant op (nog niet helemaal, maar het ziet er goed uit), hoor ik net dat ze vandaag een auto gekocht heeft voor haar dochter![]()
Water naar de zee dragen
Ja, die twee pijpen komen geloof aan het eind bij elkaar. Zodat de warme afvoer de koude aanvoer wat opwarmt. Maar dat weet ik weer niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja 2 pijpen zitten er Teun, en 1 pijp hebben ze nog meer doorgetrokken die komt via het dak, daar hebben ze een stuk uitgehaald en als je aan komt lopen in de straat steekt ie zo uit het dak
heb nog ff gekeken zitten 2 pijpen boven op
en daar zeg je dan niks van, zou gewoon eerlijk zeggen dat je daarom je hulp niet aan boodquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben ik maanden bezig om iemand financieel weer een beetje op de rit te krijgen, kantelt het de goede kant op (nog niet helemaal, maar het ziet er goed uit), hoor ik net dat ze vandaag een auto gekocht heeft voor haar dochter![]()
Water naar de zee dragen
Wel een auto van 10k hè? Goedkopere meuk schijnt gevaarlijk te zijn!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Water naar de zee dragen
Je kan ze exporteren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil nog steeds een backup van mijn berichten (voor ik ze verwijder)
wtfbbqquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Water naar de zee dragen
Heb gezegd dat ik het nogal respectloos vond in mijn richting maar ik geloof niet dat het aangekomen is. Ze deed ongeveer zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en daar zeg je dan niks van, zou gewoon eerlijk zeggen dat je daarom je hulp niet aan bood
Gelukkig deed ze niet zo:quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ik het nogal respectloos vond in mijn richting maar ik geloof niet dat het aangekomen is. Ze deed ongeveer zo
ja dacht het wel, stel je even voor de keuken, waar vroeger een geiser hing, hangt nu zo een ketel, 2 pijpen door het plafond zo naar de bovenste verdieping daar komen die 2 pijpen in het berghok uit ( zo een soort zoldertje onder een schuin dak) daar wordt het 1 pijp en dan dus die ene pijp steekt zo uit me dak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die twee pijpen komen geloof aan het eind bij elkaar. Zodat de warme afvoer de koude aanvoer wat opwarmt. Maar dat weet ik weer niet helemaal zeker.
Je hebt gelijk...Je kan het maar beter voor zijn en het vrijwillig inhalerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar snel sigaretten halen. Ik wil niet zonder komen te zitten als er buiten gif in de lucht zit.
Volgens mij niet...nog steeds nietquote:
Dit is echt erg Pietje. Ze heeft een erfenis waar jij en ik onze vingers bij af zouden likken. Als ze twee jaar normaal doet (gewoon leven zoals jij en ik hè), dan heeft ze minimaal 50.000 euro gespaard. Een leuke buffer voor moeilijke tijden en dan kan ze weer "los" gaan met 2.000 EXTRA per maand er doorheen knallen. En daarbij hoeft ze dan ook nog eens geen slag werk te verzetten en kan ze de hele dag in bed gaan liggen.quote:
neem maar gelijk een slof mee, weet je zeker dat je genoeg hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar snel sigaretten halen. Ik wil niet zonder komen te zitten als er buiten gif in de lucht zit.
Dus jij gaat in je vrije tijd de boekhouding doen voor iemand met 50k, laat ze naar een echte boekhouder gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit is echt erg Pietje. Ze heeft een erfenis waar jij en ik onze vingers bij af zouden likken. Als ze twee jaar normaal doet (gewoon leven zoals jij en ik hè), dan heeft ze minimaal 50.000 euro gespaard. Een leuke buffer voor moeilijke tijden en dan kan ze weer "los" gaan met 2.000 EXTRA per maand er doorheen knallen. En daarbij hoeft ze dan ook nog eens geen slag werk te verzetten en kan ze de hele dag in bed gaan liggen.
Sommigen verdienen het gewoon niet
Ow kut, niet eens, want alleen op werkdagenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
Nou jottem, ik kan zaterdag voor een knaak terug van Utrecht naar Arnhem met m'n voordeelurenkaart: Zoutacties voor vaste klanten
Met uw Voordeelurenabonnement kunt u voor ¤ 2,50 reizen in de 2e klas met NS op
werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van dit aanbod koopt u een
Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij de kaartautomaat op het station.
Ik had liever een paar keer eerste klas kunnen reizen naar Groningen
daar zou mijn hulp wel eindigen denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie 't ook echt voor me, hendige Teun de hele boekhouding gedaan en "als dit" en "als dat" dan heb je weer ruimte van x duizend euro's.
Het eerste wat die muts doet is x duizend euro uitgeven.
Altijd maar weer dat gegeven paard in de bek schijten hé!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
Nou jottem, ik kan zaterdag voor een knaak terug van Utrecht naar Arnhem met m'n voordeelurenkaart: Zoutacties voor vaste klanten
Met uw Voordeelurenabonnement kunt u voor ¤ 2,50 reizen in de 2e klas met NS op
werkdagen na 19.00 uur. Om gebruik te maken van dit aanbod koopt u een
Railrunnerkaartje in onze webshop op NS.nl of bij de kaartautomaat op het station.
Ik had liever een paar keer eerste klas kunnen reizen naar Groningen
Pietjequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij gaat in je vrije tijd de boekhouding doen voor iemand met 50k, laat ze naar een echte boekhouder gaan. Waarom begin je er uberhaupt aan? Voor de sex, zeur dan niet over die auto
.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat gegeven paard in de bek schijten hé!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, niet eens, want alleen op werkdagen
De boekhouding wordt gedaan door de boekhouder. Maar die stuurde ook flinke ongespecificeerde rekeningen. Ook daar heb ik nog wat aan gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij gaat in je vrije tijd de boekhouding doen voor iemand met 50k, laat ze naar een echte boekhouder gaan. Waarom begin je er uberhaupt aan? Voor de sex, zeur dan niet over die auto
.
Volgens mij heeft bijna iedereen hier die drie ingrediënten in het lijfquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef Laysa het volgende:
Laat Teun ff zeuren...Bloed, zweet en sperma heeft ie erin zitten...mag tie best even zueren hoor
Jaja....binnenkort zal ik wel ff zeuren...nu ff nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedereen hier die drie ingrediënten in het lijf
Ze is sinds gisteravond weer van het padje af, morgen moet ze voor de eerste keer naar de psychiater. Als ze echt gaat, dan weet ie gelijk wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Copycat het volgende:
Is ze wel van de dope af? Een beetje een wazige actie, namelijk.
Hij zeurt maar raak, ik vind het wel vermakelijk leesvoer. En een gebed zonder end. Hoe aardig waarschijnlijk ook bedoeld, hulpverlenen is een professioneel iets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef Laysa het volgende:
Laat Teun ff zeuren...Bloed, zweet en sperma heeft ie erin zitten...mag tie best even zeuren hoor
Ah, jullie doen het ook zonder rubber?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaja....binnenkort zal ik wel ff zeuren...nu ff niet
Ik moet even bijlezen geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zeurt maar raak, ik vind het wel vermakelijk leesvoer. En een gebed zonder end. Hoe aardig waarschijnlijk ook bedoeld, hulpverlenen is een professioneel iets.
Voor het eerst pas? Leek me toch een aardig ambulant crisisgeval.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze is sinds gisteravond weer van het padje af, morgen moet ze voor de eerste keer naar de psychiater. Als ze echt gaat, dan weet ie gelijk wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |