quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het brandt een beetje, maar het valt wel mee sniff"
FOK! wordt wel uitgedund zo.quote:
Dat roep ik al 2 topicsquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef znarch het volgende:
adelaarsnest @zwijndrecht net met commandant rodekruis zwijndrecht contact gehad er word NIET geevacueerd in zwijndrecht
Ze willen gewoon niet meer met je praten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef o.us het volgende:
Mijn vrienden in Zwijndrecht zijn geëvacueerd.
Jouw vriendin is meervoud?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef o.us het volgende:
Mijn vrienden in Zwijndrecht zijn geëvacueerd.
Nee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef Green1 het volgende:
Dordrecht, zwijndrecht en hoeksewaard moeten de ramen en deuren dicht houden...Komen ze nu mee... Al die steden zijn al uitgestorven aan acute longkanker..
Daarom belden ze mij om dat te zeggen en wouden graag dat ik zsm terugbel om te kijken hoe de situatie bij mij is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet meer met je praten.
Nou, dat zij zo. Wat kun je er tegen doen dan? Je paraplu pakken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Behalve dan de regen die er aan komt waardoor die giftige stoffen over half Nederland verspreid kunnen worden, maar goed, dat kun je ook ergens onderaan TT pagina 102 o.i.d. zetten inderdaad.
quote:AMSTERDAM -
Antoin heeft hoogst persoonlijk de brand geblust. Antoin heeft ook nog een schoolbus gered. Zijn haar zit nog steeds goed. Ook heeft hij alle lucht gefilterd
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef consio het volgende:
[..]
Zolang het niet richting Utrecht komt is het niet erg.
Laat het maar rondom rotterdam neerdalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |