quote:
Morgen mooi met de auto, fiets overleef je nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef ACT-F het volgende:
Wolken drijven mogelijk richting Twente. En het gaat vannacht regenen! Dus morgen allemaal dode vogels hier
Ach, eerst is Utrecht aan de beurt. Ik moet 't allemaal nog zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef ACT-F het volgende:
Wolken drijven mogelijk richting Twente. En het gaat vannacht regenen! Dus morgen allemaal dode vogels hier
In de jaren '80 werd ook gekraaid over zure regen, maar het is uiteindelijk enorm meegevallen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ach, eerst is Utrecht aan de beurt. Ik moet 't allemaal nog zien.
lekker inspelen op de schuldgevoelens om je portomonee leeg te zuigen.quote:
Mja, als het nu allemaal bullshit was dat ze lieten zien. Maar dat is het ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
lekker inspelen op de schuldgevoelens om je portomonee leeg te zuigen.
ho ho, eem heanig an, ik moet maandag alweer beginnen en wil wel even van mijn weekend genietenquote:
En ik wil weekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef Under_Score het volgende:
ho ho, eem heanig an, ik moet maandag alweer beginnen en wil wel even van mijn weekend genieten
En wat kook jij vanavond?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, die kip hawaii was weer lekker klaargemaakt
ik heb dat filmpje net ook al bekekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef ACT-F het volgende:
Filmpje over hoe veilig het afgefikte chemiebedrijf wel niet is![]()
http://www.twitvid.com/3AH2J
't Klokhuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef ACT-F het volgende:
Filmpje over hoe veilig het afgefikte chemiebedrijf wel niet is![]()
http://www.twitvid.com/3AH2J
Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonkaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef GimmeGore het volgende:
Geen Willy Wonka, nou krijg ik zin in chocola!
Stuur maar, ik geef 'm wel terug met meer KB's. 2 MB genoeg?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
Mr.T! Heb je die ene mooie foto ook in een hoog aantal KB? Ik wil 'm af laten drukken, maar de 228 kb wat hij nu is, is te laag voor een mooie afdruk volgens Kruidvat
preciesquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Willy Wonka, Willy Wonka, the amazing chocolatier.
Willy Wonka, Willy Wonka, everybody give a cheer!
He's modest, clever, and so smart, he barely can restrain it
With so much generosity, there is no way to cantain it
To contain it, to contain, to contain, to contain
Willy Wonka, Willy Wonka, he's the one that you're about to meet
Willy Wonka, Willy Wonka, he's a genius who just can't be beat
The magician and the chocolate wiz
He's the best darn guy who ever lived
Willy Wonka here he is!
Huh?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Stuur maar, ik geef 'm wel terug met meer KB's. 2 MB genoeg?
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet, alleen met kwaliteitsverlies
Zekerquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
Mr.T! Heb je die ene mooie foto ook in een hoog aantal KB? Ik wil 'm af laten drukken, maar de 228 kb wat hij nu is, is te laag voor een mooie afdruk volgens Kruidvat
zonder kwaliteitsverliesquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet, alleen met kwaliteitsverlies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dat dus. Waarom überhaupt nog meten, er is toch nooit wat aan de hand...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Under_Score het volgende:
[..]
volgens de brandweer is er vast niets aan de hand, zoals bij elke brand.
"nee hoor, totaal geen gevaar voor mens en milieu"
terwijl het gras zichtbaar wegschroeit door de chemicaliën en vogels dood uit de lucht vallen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom überhaupt nog meten, er is toch nooit wat aan de hand...
Kom ik aan met m'n antieke 6 MP...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef ACT-F het volgende:
Let er wel op dat foto's over het algemeen met een verhouding van 3 bij 2 afgedrukt worden. Die ene foto is 1 bij 1. Je hebt van mij de originelen gekregen, die zijn 21MP en 3 bij 2. Eventueel bijknippen naar smaak
Meteen een stukje bezuinigingquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weg met die onnodige overhead...
Ik snap er geen hol vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef ACT-F het volgende:
Let er wel op dat foto's over het algemeen met een verhouding van 3 bij 2 afgedrukt worden. Die ene foto is 1 bij 1. Je hebt van mij de originelen gekregen, die zijn 21MP en 3 bij 2. Eventueel bijknippen naar smaak
Ik ook, maar slechts een Nikon D70 uit 1832 vol stof...quote:
Gaat wel drastisch ten koste van de kwaliteit he. DSLR is niet gemaakt voor videoquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook, maar slechts een Nikon D70 uit 1832 vol stof...
Moet nodig wat nieuws hebben. Ik vind die video-functie wel erg töf op de nieuwe generatie.
Is dat zo? De foto- of videokwaliteit? Heb me nog niet zo heel erg verdiept in de nieuwste generatie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat wel drastisch ten koste van de kwaliteit he. DSLR is niet gemaakt voor video
Lijkt me toch dat het niet goed is. Een lichtsensor van een DSLR is overgevoelig hequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat zo? De foto- of videokwaliteit? Heb me nog niet zo heel erg verdiept in de nieuwste generatie.
Yes, maar ik denk niet dat de heren bij Nikon/Canon veel consessies doen qua kwaliteit. Vooral in het topsegment. Ik verwacht dus dat het wel meevalt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat het niet goed is. Een lichtsensor van een DSLR is overgevoelig he
Ja nou, dan moet ie wel groter dan 500 kb zijn, anders pakt de site 'm sowieso nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat je alle foto's op 3 bij 2 af moet laten drukken, behalve die ene...
Jaa, hij was amazingquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gene Wilder.Mijn jeugdheld...
met 21 MP is hij vast wel iets groter dan 500 KB.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, dan moet ie wel groter dan 500 kb zijn, anders pakt de site 'm sowieso niet
Je hebt mailquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ja nou, dan moet ie wel groter dan 500 kb zijn, anders pakt de site 'm sowieso niet
De RAW files zijn inderdaad fors, rond de 30MB.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Under_Score het volgende:
met 21 MP is hij vast wel iets groter dan 500 KB.![]()
ik denk dat het dichter rond de 50 MB zit.
maar bestandsgroote zegt niet veel ben ik bang.
Ik begon ooit met 2MP met mijn eerste digitale cameraquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Kom ik aan met m'n antieke 6 MP...Memories...
Ja, ik snap er geen hol vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt mailBovendien had je de grote versie al eerder gekregen hoor
Welk formaat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik snap er geen hol van
Maakt niet uit, ik heb 'm en de poster is besteld
Welke foto doe je op poster?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap er geen hol van
Maakt niet uit, ik heb 'm en de poster is besteld
Grootstequote:
Die wat 't grootst in m'n fobo staat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke foto doe je op poster?
100% Tukker z'n enorme piemel, toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke foto doe je op poster?
50x75 cm dus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
Grootste
Dan kan ik altijd nog creatief bijsnijdenMaar ik heb sowieso al een lijst waar hij in past.
Ah, die is mooi jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat 't grootst in m'n fobo staat.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
100% Tukker z'n enorme piemel, toch?
Will doquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maak je nog een foto van het resultaat aan je muur?
met je monsterhomolulquote:
die meid mag ook wel wat blijer kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
San, hier 2 voor jou!
[ afbeelding ]
Er wordt een lul van een halve meter ingedrukt. Dan lacht niemand gok ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die meid mag ook wel wat blijer kijken
GMTAquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er wordt een lul van een halve meter ingedrukt. Dan lacht niemand gok ik
Voor mij hoeft het echt niet groter en dieper dan ik nu krijg hoor, dat doet soms al zeer..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Under_Score het volgende:
altijd maar schreeuwen dat het groter en dieper moet
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Under_Score het volgende:
altijd maar schreeuwen dat het groter en dieper moet
Negertsquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
San, hier 2 voor jou!
[ afbeelding ]
Dit heeft dan ook weinig te maken met een neusquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Negerts
En ik zou hard wegrennen als iemand zo'n lul voor m'n neus houdt
ook jij niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er wordt een lul van een halve meter ingedrukt. Dan lacht niemand gok ik
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, kap nou eens met die uitgemolken grafgrap van je.
echt zo'n blik van 'was ik toch maar docter gewordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die meid mag ook wel wat blijer kijken
Justin bedoel je?quote:
dat kan ze vanaf haar 25e nog wel studeren als ze helemaal verlept geneukt isquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
echt zo'n blik van 'was ik toch maar docter geworden'
die kan zo op de barbecuequote:
quote:
die kan zo naar CRE ofniet?quote:
Weinig. Drizzt_DoUrden begon erover en ik dacht, laat ik eens wat plaatjes posten...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
100%, wat heb jij met grote lullen?
wel de voeten vegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Goede bestandsnaam!
[ afbeelding ]
"Zoooooo... even de anaconda naar binnen schuiven..."
Denk dat niemand erop zit te wachten though.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weinig. Drizzt_DoUrden begon erover en ik dacht, laat ik eens wat plaatjes posten...
niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat niemand erop zit te wachten though.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef m113 het volgende:
die lullen zijn goed voor thegirlnextdoor:)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet?
had dat dan eerder gezegd
En wie ben jij om dat voor mij te bepalen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef m113 het volgende:
die lullen zijn goed voor thegirlnextdoor:)
Go TGNDquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat voor mij te bepalen.
Serieus knul, get a life.
Klopt. Maar die hoef ik ook niet persé te bekijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kom op hč, het zijn maar piemels. Je hebt er zelf ook één hoor...
Dude.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef m113 het volgende:
zon stijve in haar kont dan gaat ze wel heeeeeeeeeeeel hard hijgen
Stalkt hij je? Moet ik even wat joegoslaven bellen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat voor mij te bepalen.
Serieus knul, get a life.
Maar post dan op z'n minst normale piemels en niet van die monstercocksquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kom op hč, het zijn maar piemels. Je hebt er zelf ook één hoor...
Graag..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Stalkt hij je? Moet ik even wat joegoslaven bellen?
Ik begreep dat ik niet de enige ben die lastig gevallen wordt door 'm?quote:
Heb je m al dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zat er niet ver naast, opzich
Ik heb vandaag maar twee PM'etjes gehad. Maar daar zit ik vooralsnog niet op te wachtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begreep dat ik niet de enige ben die lastig gevallen wordt door 'm?
Same here. Ik was alleen zo dom om te reageren..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar twee PM'etjes gehad. Maar daar zit ik vooralsnog niet op te wachten
Drizzt_DoUrden had daar behoefte aan...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
waarom posten alle kerels lullen?
quote:
Ik ken M113 langer dan vandaag en was dus zo slim niet te reagerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Ik was alleen zo dom om te reageren..
schiet de huid niet voordat je de beer verkocht hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schiet de huid niet voordat je de beer verkocht hebtDaarom zeg ik ook hopelijk en zeg ik niks definitiefsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Van fouten leert menquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken M113 langer dan vandaag en was dus zo slim niet te reageren
Ah. Ik schrok al!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Drizzt_DoUrden had daar behoefte aan...
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat ik je ergens van kende!quote:
godverquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu spelen we: ROMPJESTWISTER!!!
[ afbeelding ]
Ik ben altijd de overtreffende trapquote:
Ze heeft wel mooie borstenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu spelen we: ROMPJESTWISTER!!!
[ afbeelding ]
maar ze kan er zelf niet eens aanzittenquote:
maar wel van genieten als iemand anders dat doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ze kan er zelf niet eens aanzitten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ze kan er zelf niet eens aanzitten
Uhu, maar ik zie nog niet zo snel een kerel z'n pik in een rompje + hoofd stekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef omearos het volgende:
[..]
maar wel van genieten als iemand anders dat doet![]()
Nou, die zie je toch echt op die foto hoor..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar ik zie nog niet zo snel een kerel z'n pik in een rompje + hoofd stekenOf er aan willen zitten
padoem tssjquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, die zie je toch echt op die foto hoor..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar dat is dan een uitzonderingquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ze geen armen en benen meer heeft, betekent niet dat, volgens jou 'het', geen zij meer is hoor..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar dat is dan een uitzonderingZal vast flink betaald worden om "dat" te neuken
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar dat is dan een uitzonderingZal vast flink betaald worden om "dat" te neuken
Inderdaad. Iets minder respectloos mag ook wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ze geen armen en benen meer heeft, betekent niet dat, volgens jou 'het', geen zij meer is hoor..
Meteen die chicks boos wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Iets minder respectloos mag ook wel.
Nee, niet boos. Dan is er iets mis met je begrijpend lezen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meteen die chicks boos worden
Editje, jwtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet boos. Dan is er iets mis met je begrijpend lezen.
14.gifquote:
quote:
Meur zequote:
Scottish foldquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:15 schreef omearos het volgende:
eerste 2 minuten gebeurt er niks, ff door naar ongeveer 2:20![]()
![]()
Trustequote:
Als ik aan "The hills of colombia" denk en aan wakker worden denk ik aan het volgende.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:24 schreef ACT-F het volgende:
En voor degenen die in de ochtend moeilijk wakker worden, hier alvast een bakje koffie![]()
Inderdaad! Markooooooooooooo!!!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MARKOOO IS VANDAAG JARIG!
Toch?![]()
Zo ja: GEFELI!
quote:
danku dankuquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef Intelligence het volgende:
Marko, gefeliciteerd!
Heb ik nog wat rellen in ToF gemist gedurende mijn afwezigheid?
quote:
Er is natuurlijk een subtiel verschil tussen ranzigheid en ranzigheid. Wat jij postte staat nog steeds op ieders netvlies gebrandquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:09 schreef Assiej het volgende:
Jezus. Ik zit op school/in de bus
Waar is een admin als je er een nodig hebt.
Ik krijg een ban om niks en jullie ranige zooi mag wel zonder ban????!! Ga lekker naar dat kpd of kdp gebeuren
Wat heb ik gemist? Weer zo'n 'blue waffle'?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een subtiel verschil tussen ranzigheid en ranzigheid. Wat jij postte staat nog steeds op ieders netvlies gebrand
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Weer zo'n 'blue waffle'?
Assiej had gisteren een foto van haar fickschnitzel gepost...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef Intelligence het volgende:
Marko, gefeliciteerd!
Heb ik nog wat rellen in ToF gemist gedurende mijn afwezigheid?
Zielepootjequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:09 schreef Assiej het volgende:
Jezus. Ik zit op school/in de bus
Waar is een admin als je er een nodig hebt.
Ik krijg een ban om niks en jullie ranige zooi mag wel zonder ban????!! Ga lekker naar dat kpd of kdp gebeuren
Henrikequote:
haar watte?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Assiej had gisteren een foto van haar fickschnitzel gepost...
quote:De politie zette de man aan de kant, omdat zijn met folie beplakte zijruiten te donker waren. Toen hem werd gevraagd de folie ter plekke ter verwijderen, pakte hij een straatklinker en sloeg hij beide ramen in.
De politie kon niet anders dan constateren dat de automobilist nu wel voldoende zicht had, waarop de man zijn weg mocht vervolgen.
Je bent alleen verplicht om een voorruit te hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en zo beste mensen... doe je dat!
Wat werd er gepost dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een subtiel verschil tussen ranzigheid en ranzigheid. Wat jij postte staat nog steeds op ieders netvlies gebrand
Juist, en wil het hier op stage eigenlijk ook niet opzoekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik zo onschuldig en lief ben, dat ik niet eens weet wat het is
Same here.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik blij dat ik zo onschuldig en lief ben, dat ik niet eens weet wat het is
ik heb ook geen idee wat ik me er bij voor moet stellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
moet hij als ambtenaar nou daadwerkelijk aan het werk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
David, waar blijf je nou?![]()
als het gaat om inkoppers staat hij meestal wel ergens vooraanquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef omearos het volgende:
[..]
moet hij als ambtenaar nou daadwerkelijk aan het werk?
...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Syd het volgende:
Brabants gebrabbel in een tukkers topicnep tukkers
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS EEN BLUE WAFFLE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Nog een blue waffleah gadver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die eerste ging nog wel, maar deze
Tukkers op FOK! #681: Met gewone wafels...(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |