quote:
Morgen mooi met de auto, fiets overleef je nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef ACT-F het volgende:
Wolken drijven mogelijk richting Twente. En het gaat vannacht regenen! Dus morgen allemaal dode vogels hier
Ach, eerst is Utrecht aan de beurt. Ik moet 't allemaal nog zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef ACT-F het volgende:
Wolken drijven mogelijk richting Twente. En het gaat vannacht regenen! Dus morgen allemaal dode vogels hier
In de jaren '80 werd ook gekraaid over zure regen, maar het is uiteindelijk enorm meegevallen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ach, eerst is Utrecht aan de beurt. Ik moet 't allemaal nog zien.
lekker inspelen op de schuldgevoelens om je portomonee leeg te zuigen.quote:
Mja, als het nu allemaal bullshit was dat ze lieten zien. Maar dat is het ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
lekker inspelen op de schuldgevoelens om je portomonee leeg te zuigen.
ho ho, eem heanig an, ik moet maandag alweer beginnen en wil wel even van mijn weekend genietenquote:
En ik wil weekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef Under_Score het volgende:
ho ho, eem heanig an, ik moet maandag alweer beginnen en wil wel even van mijn weekend genieten
En wat kook jij vanavond?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, die kip hawaii was weer lekker klaargemaakt
ik heb dat filmpje net ook al bekekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef ACT-F het volgende:
Filmpje over hoe veilig het afgefikte chemiebedrijf wel niet is![]()
http://www.twitvid.com/3AH2J
't Klokhuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef ACT-F het volgende:
Filmpje over hoe veilig het afgefikte chemiebedrijf wel niet is![]()
http://www.twitvid.com/3AH2J
Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonka Willy Wonkaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef GimmeGore het volgende:
Geen Willy Wonka, nou krijg ik zin in chocola!
Stuur maar, ik geef 'm wel terug met meer KB's. 2 MB genoeg?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
Mr.T! Heb je die ene mooie foto ook in een hoog aantal KB? Ik wil 'm af laten drukken, maar de 228 kb wat hij nu is, is te laag voor een mooie afdruk volgens Kruidvat
preciesquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Willy Wonka, Willy Wonka, the amazing chocolatier.
Willy Wonka, Willy Wonka, everybody give a cheer!
He's modest, clever, and so smart, he barely can restrain it
With so much generosity, there is no way to cantain it
To contain it, to contain, to contain, to contain
Willy Wonka, Willy Wonka, he's the one that you're about to meet
Willy Wonka, Willy Wonka, he's a genius who just can't be beat
The magician and the chocolate wiz
He's the best darn guy who ever lived
Willy Wonka here he is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |