Die ouwe kutvolvo?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef Hyman het volgende:
EINZ!
Ik ben met de lolleramazon naar stage.
Mijn auto is mooier!quote:
Zijn leuke wagens heurquote:
En die waar ik normaal in rij is weer mooier dan die van jouquote:
Ik heb geen auto!quote:
Ik in GTA, Een tank. Dan rij ik er zo overheen!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
JOngeuh! ik heb zoveel coolere autos in GT5
Ik pwn je wanneer ik de loop naar achteren doe en dan ga rijden en schieten.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik in GTA, Een tank. Dan rij ik er zo overheen!
quote:Hans trok zijn vrouw geïrriteerd mee en sloeg haar zelfs twee keer in het gezicht, aldus diverse getuigen. Daarna ging ze wel mee
GTA 2 jongen....quote:Op maandag 10 januari 2011 14:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik pwn je wanneer ik de loop naar achteren doe en dan ga rijden en schieten.
en dan met een vliegcheat stijg ik nog op ook!
Als 't geen type-R is rijd ik je toch de stront voor de ogenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Juicyhil het volgende:
Of jullie ook maar kunnen tippen aan mn Jaguar
Nieuwelingquote:
Wat heb jij dan, opschepper?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als 't geen type-R is rijd ik je toch de stront voor de ogen
Neeeeee meng, Vice City FTW!quote:
2.... Alles erna is nep.quote:
Niks wat om mijn naam staat maar verplaats me toch 't merendeel van de tijd in een vrij nieuwe C350, afgunstigequote:
Meh, 1 en 2 hadden dan wel de originele gameplay, maar van de nieuwere GTA's vind ik toch echt Vice City 't leukstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |