NIET!quote:
Is ze leuk Oh-Oh?quote:
Volgens mij heb je er idd nu in Dordrecht en omgeving meer last van dan wanneer je er een kilometer onder of naast woontquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
Elies woont daar pal naast trouwens, naast die brand.
Maar die zit net goed met de wind zo te zien...
Ja aldus de Brabo's ligt er 400.000 liter kankerverwekkend chemisch materiaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
het is ook echte en GIFwolk dus?
En die steemvlammen. Tering ej
Fuckquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja aldus de Brabo's ligt er 400.000 liter kankerverwekkend chemisch materiaal
en als dat opgebrand is, waar moeten ze dan de frieten in bakken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja aldus de Brabo's ligt er 400.000 liter kankerverwekkend chemisch materiaal
Gedaan, maar je pm box is vol!quote:
Het wordt steeds heftiger idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ff omroep brabant opgezet. Het wordt ook gewoon nog steeds groter hé, die fik
Niet hier, RTL 7 welquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt steeds heftiger idd.
Is het ook 'gewoon' op Ned 2 ofzo? Daar zag ik net iets over namelijk.
adem in!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef tombolafan het volgende:
De rook koerst aan naar Amsterdam en IJmuiden!
Dan noemen ze ook wel twee rampenquote:Het is overigens niet uniek dat een rookwolk via de satelliet waarneembaar is. Eerder gebeurde dat volgens het KNMI onder meer met de rookpluim die ontstond als gevolg van de vuurwerkramp in Enschede en de grote bosbranden in Rusland vorig jaar.
fixedquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Greys, Ml-etje, DML, Ll, Zwab, barbaaf; het trekt richting Rotterdam
Die man aan de telefoon dan: "ja, je ziet rookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
de expert die verteld wat het bedrijf doet...
"ze mengen poeders en vloeistoffen, en doen die in flessen en transporteren ze"
joh, captain obvious
De expert die wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
de expert die verteld wat het bedrijf doet...
"ze mengen poeders en vloeistoffen, en doen die in flessen en transporteren ze"
joh, captain obvious
quote:
De expert verteltquote:
Ja ik hoorde het op TV Rijnmond (die is tot rampenzender gebombardeerd).quote:
uhuh, en het is daar groot genoeg om rozenburg en maassluis ook mee te nemen in de vuurzeequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat is de pest, al die industrie en al die woonkernen zo dichtbij.
Mijn schoonouders woonden in Pernis, als er dáár echt iets gebeurd zitten mensen daar als ratten in de val met maar slechts één toegangs dus ook uitvalsweg.
Ja er was ook een oproep voor Pernis, d'r zijn wat lui van Shell daarheenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en het is daar groot genoeg om rozenburg en maassluis ook mee te nemen in de vuurzee
Dat bedoel ik, lastig, al die industrie waar mensen hun brood verdienen maar er ook in gebraden kunnen wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en het is daar groot genoeg om rozenburg en maassluis ook mee te nemen in de vuurzee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
RTV rijnmond is sowieso al een rampenzender
A17 en A16 staan vast... Rot als daar brandweer lang moetquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
hele colonne sirenes hier ook over de A15, autotje of 10
Mwah dat lijkt me niet hoor, tis geen soviet russia hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoop zo dat er niemand bij overleden is, dat houden ze vaak zo stil...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
10 tanks, elke tank 23.500 liter chemische stof
Ja, misschien dat ze het nu nog niet zeggen/weten, maar dat zal later wel bekend worden sowiesoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah dat lijkt me niet hoor, tis geen soviet russia hierEn alsof je zomaar iemand kan doodzwijgen
Ja, en nu ontploffen ze een voor eenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
na gaat zoeken
vandaag cursus gehad, vooral de lunch was goed verzorgd
he getsquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en nu ontploffen ze een voor een
nou, mijn schoonpaps heeft 40 jaar bij de Shell gewekt en dat was wel even een ander verhaal van zijn kant, stilzwijgen tot het niet anders kon...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah dat lijkt me niet hoor, tis geen soviet russia hierEn alsof je zomaar iemand kan doodzwijgen
Heerlijk iddquote:
awwwquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vrijwillige brandweer hier is ook met stille trom vertrokken naar daar.
ja, dûh, die zit ver weg en weet alles uit boekjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh
de vragen die ze stellen
de kneuterigheid
logischquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vrijwillige brandweer hier is ook met stille trom vertrokken naar daar.
|Ahhh, daar heeft mijn paps in zijn jonge jaren ook nog een hortje gewerkt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
logisch
toevallig laatst nog met pap gehad toen bij DSM in Stein in een tank fik was. zeiden nog een geluk dat dat niet vaak voorkomt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
NIEMAND KOMT AAN MAASKANTJE!
Ja, straks is alles plat behalve Maaskantjequote:
Belgen zijn niet goed manquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij ons aan Belgie wilde doneren.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
NIEMAND KOMT AAN MAASKANTJE!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
Dus het is giftig en bijtend... maar ze weten niet of de wolk giftig is? Whut?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
Pffffff, het zijn giftige bijtende stoffen, maar het is niet bekend of de rook giftig is
ik heb em nog niet gezienquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ook die scene dat ze per ongeluk Schijndel platgooien in die film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef ElisaB het volgende:
Jongens, jullie kunnen nog afscheid van me nemenELIES! IK HOU/HIELD VAN JE!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef ElisaB het volgende:
Jongens, jullie kunnen nog afscheid van me nemenWat voor bloemen wil je graag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel ff korting bedingen op je crematie hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Nou, ik hoorde net dat op RTL7 meer nieuws was dan op RTV Rijnmondquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb voor de zekerheid toch de klep van de open haard maar dicht gedaan![]()
Better safe... enzo.
Weet je wat nou het áchterlijke is???
Mijn ouders zitten in de Kop van Noord Holland naar RTV Rijnmond de rampenzender te kijken en ik woon tegen Rotterdam aan en heb hier geen TV RijnmondFaal.
Ja maar RTV Rijnmond is de 'officiële' rampenzendert in de regio.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde net dat op RTL7 meer nieuws was dan op RTV Rijnmond
Ja, lekker handig iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar RTV Rijnmond is de 'officiële' rampenzendert in de regio.
Alleen ik kan hem niet ontvangen
hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar RTV Rijnmond is de 'officiële' rampenzendert in de regio.
Alleen ik kan hem niet ontvangen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
rtl 4, het alternatief voor de openhaard dvd
Ow, dat is fijn om te horenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Pagan het volgende:
Wat voor bloemen wil je graag?
Wel ff korting bedingen op je crematie hè!Ik hou van krokussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En korting is altijd oke
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Mwah, ik zou er ook niet al te vrolijk van worden hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
In Rdam ruiken ze de chemische lucht nu ook wordt er gemeld.
Ik vind het een beetje engig, maar da's niet nodig zeker he?![]()
Ik woon er naast en ik voel me nog prima. Dus jij overleeft het ook welquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
In Rdam ruiken ze de chemische lucht nu ook wordt er gemeld.
Ik vind het een beetje engig, maar da's niet nodig zeker he?![]()
Als we moeten evacueren, dan gaan we waarschijnlijk naar het zuidenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
Kom je bij mij in de Aup loosjeren Lies?
Owja, da's logischer he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we moeten evacueren, dan gaan we waarschijnlijk naar het zuiden
Kom hier in de Aup liggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
Owja, da's logischer he?
Ik hoor net dat het waarschijnlijk een bietje ten Oosten van Rdam langs gaat.
Hier dusOf woon ik ten Westen van R... nee, ten Oosten.
Tabeeeeeeeeeeeee. Tabeeeeeeeeeeeeeee! *wuift*
En je brievenbus afplakkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Oke, dan ga ik toch ook de ventilatiedingetjes op de slaapkamers maar ff dicht doen![]()
Geen idee of dat erg is eigenlijk. Het moet toch een keer naar beneden komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Weet je wat wel écht kut is? Geen gein?
Dat het over een half uurtje/uurtje schijnt te gaan regenen
Het heet hier Hollandquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
En wat een faaaaaaaaaaaal he, dat crisis.nl plat ligt.
Bij zoiets als dit kan je toch begrijpen dat er véél mensen willen weten hoe en wat?
Hier nog niet, maar er zijn er vandaag weer 5 de deur uit ik herhaal er zijn er weer 5 de deur uit_!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Alle pakjes zijn gepost, ik herhaal: alle pakjes zijn gepost
Nou he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het heet hier Holland
Echt, wat een lekker kneuzencircus
Oh, das best fijn voor mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
Ipv Amsterdam/IJmuiden gaat het nu weer richting Utrecht/Gelderland.
Ja, das idd echt kutquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Weet je wat wel écht kut is? Geen gein?
Dat het over een half uurtje/uurtje schijnt te gaan regenen
Was jij nou iemand kwijt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Kheb ze toch liever niet hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee of dat erg is eigenlijk. Het moet toch een keer naar beneden komen
Nee, geen idee, maar wellicht heb je gelijk!
Ik ga niet met Bink wandelen, gewoon ff heel snel de deur open, hondje piesen en weer naar binnen. Gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, das best fijn voor mij
[..]
Ja, das idd echt kut
Zou goed in de gaten houden of je bv wel gewoon met Bink kan wandelen dan
Nee, maar ook morgen idd; als het neerslaat en het komt aan haar pootjes ofzo...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet met Bink wandelen, gewoon ff heel snel de deur open, hondje piesen en weer naar binnen. Gewoon voor de zekerheid
Kidding mequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Leidingwater Moerdijk afgesloten nu.
Lijkt me verstandig.
Appelsapquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kidding me
Hoe moeten we nou de Senseo vullen
Ik zag op het kaartje dat het precíes van je af waait idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
Ik doe er vrij luchtig over, maar de wind staat dan ook helemaal de andere kant op. Het ziet er raar uit om zo dichtbij zo'n enorme zwarte rookkoker omhoog te zien gaan. Best intimiderend. Maar als het haaks van je afwaait, dan is het ineens een stuk minder eng
Jaquote:
Doet jouw kraan het nog?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kidding me
Ik heb gezocht, en zn laatste post is van 31-12quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja-gt- zou gisteren die naaimachine
komen ophalen, maar hij is niet gekomen en ik heb ook niks van hem gehoord. Hij heeft wel ons telnr maar wij niet dat van hem. Ik heb hem gemaild en gePMd maar nog steeds niks gehoord.
Ik heb geen badquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Voorraadje water tappen. Bad vol laten lopen
Yupsquote:
Wodka.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kidding me
Misschien omdat jij onder de wind zit hebben ze het daar niet afgeslotenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen bad
We hebben een emmer gevuld
[..]
Yups
Ik zit stúkken dichterbij dan Fransjequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Pagan het volgende:
Wodka.![]()
Zit je er echt zo dichtbij, net als Fransje Bauer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Vind ik ook primaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat jij onder de wind zit hebben ze het daar niet afgesloten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit stúkken dichterbij dan FransjeIk zou liever naar daar fietsen dan naar Frans
In dit geval zou ik toch naar Frans fietsen ipv naar daar hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons ben zuunig op je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Vul je Greys d'r bad. Dat loopt toch niet leegquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen bad
We hebben een emmer gevuld
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vul je Greys d'r bad. Dat loopt toch niet leeg
heb m t laatst op 2 jan gezien op twitterquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, is JJH alweer online gesignaleerd?
Want die heb ik vier dagen geleden gePMd en ook niet meer gezien.
quote:CNN:
The factory is "completely on fire" in Moerdijk, a town of about 2,000 north of Antwerp, the firefighter said.
OMG Denmark is burningquote:
Er staat dus dat Moerdijk ongeveer 2000 inwoners heeftquote:
Ja, maar ook dat ze het relateren aan Antwerpen ipv. Rotterdam, toch ook geen klein en onbekend plaatsje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er staat dus dat Moerdijk ongeveer 2000 inwoners heeft
Ja, maar hoezo een plaats aanwijzen in een compleet ander landquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er staat dus dat Moerdijk ongeveer 2000 inwoners heeft
Ook wel gezellig; met z'n allen naar Fraenske; lallend ten onder gelijk een echte Brabanderquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
In dit geval zou ik toch naar Frans fietsen ipv naar daar hoor.
Ons ben zuunig op je
Ver genoeg hoor; km of 4 (hemelsbreed) schat ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef Ynske het volgende:
elies hoever zit jij daar dan ongeveer vanaf?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ucuhuchuche
Nee, niets te merken hier gelukkig, Rotterdam althans en thuis ook niet.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, maar ook dat ze het relateren aan Antwerpen ipv. Rotterdam, toch ook geen klein en onbekend plaatsje.
Dat is wel mallotig natuurlijk jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Ja, maar hoezo een plaats aanwijzen in een compleet ander land
Mja eer ik naar huis ging was het al donker dus heb echt geen idee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet zo goed wanneer ze deze foto gemaakt hebben dan... van het NRC, rook in Rotterdam volgens hen.
Zeg zuipschuit? Drink jij bacardi mojito? of hoe de fuck je dat ook schrijftquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
In dit geval zou ik toch naar Frans fietsen ipv naar daar hoor.
Ons ben zuunig op je
Had ik ook idd, was al gewoon donker, zag niets geks.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja eer ik naar huis ging was het al donker dus heb echt geen idee.
Bij Dordt was er wel een donkere lucht.
Geen idee, nee, want nog nooit gedronkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg zuipschuit? Drink jij bacardi mojito? of hoe de fuck je dat ook schrijft
Het was voor de kiltunnel wel iets zurig toen ik het raam opende om te passeren maar echt weinig geks gemerkt, gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik ook idd, was al gewoon donker, zag niets geks.
En ik rook wel iets, maar dat was bij mijn werk gewoon de buren die de open haard aan hadden, denk ik
Yaaaaayquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik heb nog best wat staan hier. 3 kwart fles. Proberen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, nee, want nog nooit gedronken
Should I?
Welnee joh. Guus was ook zo'n hardnekkig typje, maar die ging er ook af als ik geen zin had hoor. Die andere twee liggen liever tegen me aan, dat is wat handigerquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef Oognip het volgende:
Bah griezelig die brand als je zo dichtbij woont![]()
Muis en Pingoo willen continu bij me op schoot, maar ik heb daar niet altijd zin in. Toch kruipen ze op schoot als er niks op schoot ligt. Ik voel me schuldig als ik ze er af haal. Is dit normaal?
Vind je het zelf lekker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog best wat staan hier. 3 kwart fles. Proberen?
Oh getver zeg daar ligt ook zoveel spulquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Het schijnt nu haast over te slaan naar ATM.
Afvalstoffen Terminal Moerdijk. Als dat echt zo is, dan is het nog lang niet klaar dus.
Maar misschien is het overdreven en kunnen ze dat redden van de brand.
Denk het nietquote:
Een medewerker van ATM heeft om 19.19 uur (schijnt) geroepen dat er geen gevaar is toch dat het overslaat. Gelukkig maar danquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh getver zeg daar ligt ook zoveel spul
quote:
Waar haal jij toch al die infoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Afvalstoffen Terminal Moerdijk. Als dat echt zo is, dan is het nog lang niet klaar dus.
Ja joh dat nr weet ik toch niet uit mijn hoofd en ik zat op mijn werk heel de dagquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Qwea het volgende:
En ik heb gewoon echt nog steeds geen PM van je, Greys
Haha het is toch ook te erg voor woorden dat ik nu mn laptop maar op schoot houd, omdat er anders een kat op schoot kruipt. Ze kunnen me dan echt zo zielig met puppy-oogjes aankijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welnee joh. Guus was ook zo'n hardnekkig typje, maar die ging er ook af als ik geen zin had hoor. Die andere twee liggen liever tegen me aan, dat is wat handiger
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar haal jij toch al die info
Wij hebben maar een pizza besteld. Beeb aan de foon: "Ja, wij willen graag pizza bestellen. Of rukken jullie niet uit in crisisomstandigheden?" Ze is weer aan de beterende hand hoor
Hahahaha er was net een medewerker vanuit dat pand die niet weg mogen en die mopperden op Twitter al dat ze géén pizza konden bestellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar haal jij toch al die info
Wij hebben maar een pizza besteld. Beeb aan de foon: "Ja, wij willen graag pizza bestellen. Of rukken jullie niet uit in crisisomstandigheden?" Ze is weer aan de beterende hand hoor
Oke, puppy!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh dat nr weet ik toch niet uit mijn hoofd en ik zat op mijn werk heel de dag
En daarna ging ik ff dat brandgebeuren checken
Ik PM je vanavond, beloofdOpen zo even de rekening om te kijken wat het nr ook alweer is
Ja, Guus was onze jongste. Heeft vorig jaar helaas een auto ontmoet die sterker was dan hijquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef Oognip het volgende:
Haha het is toch ook te erg voor woorden dat ik nu mn laptop maar op schoot houd, omdat er anders een kat op schoot kruipt. Ze kunnen me dan echt zo zielig met puppy-oogjes aankijkenLekker tegen je aan leggen is idd een stuk handiger
Guus was ook een kat?
Lief van jequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog best wat staan hier. 3 kwart fles. Proberen?
Gelukkig, pfffffffquote:
We zouden het eigenlijk moeten doen. Voor de lolquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Elies als je hier moet onderduiken dan hoor ik het wel he, breng de hele posse maar mee, ik kan wel wat extra handen gebruiken met hondenuitlaten
Je hebt zitten knippenquote:
Wat is mierzoete meuk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief van jeMaar doe maar niet heur. Ik ben niet zo van de drankerige, alleen van die mierzoete meuk
Waren het niet de buren met de open haard aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Maes het volgende:
Je ruikt het hier, ik dacht dat ik het me verbeelde maar meneer Maes en R ruiken het ook.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zouden het eigenlijk moeten doen. Voor de lol
Ik denk overigens dat er best een aantal mensen goed over de zeik zijn. En dat snap ik op zich wel. In de Super hier waren ze nogal gelaten. Een mevrouw zei: "Ja, wat kan ik eraan doen. Ze lossen het wel weer op. Of niet. En dan doen we er ook weinig aan. Nee, geen koopzegels, dank u!"
Echt vre-se-lijk. Soms word ik er echt helemaal gestoord vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
is ze ook zo droog ja? (qua tekst hoor)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Update 19:10 uur
De burgemeester van Moerdijk meldt dat er geen gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen tijdens de brand. Wel zijn er stoffen vrijgekomen als stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur, maar in een lage concentratie. De vrijgekomen gifwolk vormt, tot nu toe, nog geen gevaar voor de gezondheid.
Gezelligquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Jullie slapen maar fijn met zn allen op de bank , ik vind het best
Owquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Update 19:10 uur
De burgemeester van Moerdijk meldt dat er geen gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen tijdens de brand. Wel zijn er stoffen vrijgekomen als stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur, maar in een lage concentratie. De vrijgekomen gifwolk vormt, tot nu toe, nog geen gevaar voor de gezondheid.
Tis een onschuldig gifwolkjequote:
Lekker tegenstrijdig hè?quote:
Uit betrouwbare bron: het gaat best bij ATMquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Maar da's alweer ingetrokken. Schijntquote:AntoinRTLNieuws
Autoriteiten zijn bang dat brand overslaat naar afvalstoffen terminal Moerdijk, daar ligt ook olie opgeslagen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
"Puppy?????"
*stil*
"Puppy?????????????????????????"
*MM komt uit zijn kamer gelopen*
"Druk ff op het tv knopje!"
*MM :![]()
![]()
*
Ja, maar het is toch ook pure opfokkerijquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een onschuldig gifwolkje![]()
"de onrust bij omwonenden is groot " zegt de journaalmevrouw, nou, die zijn niet bij Elies wezen beppen
De rook gaat de lucht in, ga jij maar tosti's makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik de Burgemeester was, om paniek te voorkomen
Antoin Peters ter plaatse:
[..]
Maar da's alweer ingetrokken. SchijntJe weet ook echt niet meer wat je moet geloven he.
Ik ga maar een tosti maken
Er zal best iemand groot onrustig zijn, maar wij niet hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Tis een onschuldig gifwolkje![]()
"de onrust bij omwonenden is groot " zegt de journaalmevrouw, nou, die zijn niet bij Elies wezen beppen
Wij hebben een ATM-insider in de vriendenkring en die zit lekker op de bank. Er is geen paniekquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Ja dat zou ik ook zeggen als ik de Burgemeester was, om paniek te voorkomen
Antoin Peters ter plaatse:
[..]
Maar da's alweer ingetrokken. SchijntJe weet ook echt niet meer wat je moet geloven he.
Ik ga maar een tosti maken
Welnee joh, stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur, niks om je druk over te maken die wil. Al die paniek om niks.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:34 schreef ElisaB het volgende:
Er zal best iemand groot onrustig zijn, maar wij niet hoor
Afijn, over een half u "ja atm is ook in de hens"quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben een ATM-insider in de vriendenkring en die zit lekker op de bank. Er is geen paniek
Wij ruiken toch nix, dus het zal ons volledig verrassenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:35 schreef Rewimo het volgende:
Welnee joh, stikstof, zwaveldioxine en zoutzuur, niks om je druk over te maken die wil. Al die paniek om niks.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hebben ze in Drenthe ook zulke vieze nare industrie?
Hub wil daarheen als-ie met pensioen is, boerderijteje kopen en voor mij mét hondjesopvang, appeltaarten en dagjesmensen, maar dat duurt nog een poosje. Ik wijk wel uit naar Zwitserland of zo, ook leuker voor de belasting dus voor mijn centen of zo
Mogen jullie, mét rollator, allemaal komen logeren in Hause Lötteküchjen
Wacht maar tot het gaat regenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:37 schreef Maes het volgende:
Geen gevaar voor de mensen, althans niet meetbaar, volgens RTL. Ze blijven rellen daar.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot het gaat regenen
Kijken wat ze dan zeggen.
Het regent al daaro !quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot het gaat regenen
Kijken wat ze dan zeggen.
Wat er vrijkomt bij organische branden is heel erg afhankelijk van de temperatuur waarbij het verbrandtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Er lagen 50 verschillende stoffen in die fabriek die volledig afgefikt is maar ze hebben geen idee wat er is vrijgekomen.
Oh?
Doofpotje, anyone?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Er lagen 50 verschillende stoffen in die fabriek die volledig afgefikt is maar ze hebben geen idee wat er is vrijgekomen.
Oh?
Peter weet ook niks iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat er vrijkomt bij organische branden is heel erg afhankelijk van de temperatuur waarbij het verbrandt
quote:Chemie-Pack beschikt daarnaast over een automatisch werkend branddetectie- en schuimblussysteem. Ook zorgen een bedrijfsnoodplan en een hulpverleningsploeg voor het snel en adequaat ingrijpen en beheersen van een eventuele calamiteit.
Om het hierboven beschreven beleid tot uitvoering te brengen en in stand te houden, beschikt Chemie-Pack over eigen kwaliteits- veiligheids- en milieukundig en een chemisch technoloog
Neeeee het regent dus dat is niet meer nodig, dooft vanzelfquote:
Nou, nee dusquote:
Ja, alleen intens triest dat daar eerst zoiets voor nodig is danquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, nee dus
Het zal de boel op Moerdijk wel weer ff op scherp zetten. En dat is dan wel weer prettig
Wie is dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij zijn de eerste gevolgen al zichtbaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
nou, wie gaat er even naar binnen met een thermometerquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat er vrijkomt bij organische branden is heel erg afhankelijk van de temperatuur waarbij het verbrandt
Whehehehehehehehe jezus fuck ik zag dr ook en dacht POISONNNNNNNquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehehehe jezus fuck ik zag dr ook en dacht POISONNNNNNN
Ze ziet er chemisch uitquote:
Wat ga je zeggen als er wordt opgenomen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
Zullen we de vestiging van Chemiepak in Moerdijk bellen en kijken of er iemand opneemt?
Die indruk had ik wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Was dat 'de mevrouw van de kapper' die besloot toch maar daar te blijven slapen?
Ja he?
behoorlijk jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef Qwea het volgende:
Dat goedmakertje van de NSWat een enorme faal.
Bel 112 en zeg dat er volgens jou brand is in Moerdijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
Zullen we de vestiging van Chemiepak in Moerdijk bellen en kijken of er iemand opneemt?
"OMFG HET LEEFT"quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen als er wordt opgenomen?
Borstjes vooruit en lipjes getuitquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die indruk had ik wel.
Kan ook niet missen, tis echt een kapstertje hea
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Bel 112 en zeg dat er volgens jou brand is in Moerdijk!
Je pleisters plakken vast niet meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga nergens heen! Lekker kneuteren met ons noodpakket (Beeb is al járen voorbereid op een ramp, dus die is blij dat er eindelijk eens iets kan met haar reservedekens, water in flessen, zaklamp met extra batterijen, oliekachel, gaslampje, pleisters en regenponcho)
Nee echt nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Het regent hier en ik zweer je dat het hier raar ruikt buiten
Maar ik zal het me wel verbeelden
"hallo, 112?, ja mijn open haard staat in brand!"quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Maes het volgende:
Ik heb ook een keer 112 gebeld toen hadden we een schoorsteenbrand
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Maes het volgende:
Ik heb ook een keer 112 gebeld toen hadden we een schoorsteenbrand
Ik las net iemand uit Zoetermeer die zei het ook te ruiken.quote:
Valt mee hoor. Ik ben ervan overtuigd dat ze het redelijk in de hand hebben. Wat ik ervan weet, zijn er erg strakke regels en protocollen. Heel sjiekquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
Ja, alleen intens triest dat daar eerst zoiets voor nodig is dan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
"112 waarmee kan ik u van dienst zijn"
-Er is brand hier!!11111!!!!!11111!!!!!!1111
"Mevrouw, rustig aan.....waar is hier"
-Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand GROTE braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand
"Mevrouw! Waar!?"
-MOERDIJK! VOLGENS MIJ BIJ CHEMIEPACK! GROOOOOOOOOOOOOOOOT BRAAAAAND!!!!!!
""
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Jezus, Bink zit nu in de keuken te kakken
Hoe kun je daar nou aan twijfelen? Heb jij dat?quote:
met een beetje mazzel, Legoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je een leuke dag gehad Rewimo. Wat heb je gekregen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Omdat je dr niet naar buiten kan doen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Het is niet mijn Lego. Het is een pak dat ik terug moest sturen naar iemand maar dat nu hier wordt bezorgdquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, er wordt een pakje gebrachtMisschien is het mijn Lego!
Ik heb een Rosenkugel gekregen en een doos bonbons. En dus de Lego die (nog) niet bezorgd isquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je een leuke dag gehad Rewimo. Wat heb je gekregen?
Ik deed haar net naar buiten juist, 2 minuten daarvoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat je dr niet naar buiten kan doen?
Of gewoon omdat ze daar zin in heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |