NIET!quote:
Is ze leuk Oh-Oh?quote:
Volgens mij heb je er idd nu in Dordrecht en omgeving meer last van dan wanneer je er een kilometer onder of naast woontquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
Elies woont daar pal naast trouwens, naast die brand.
Maar die zit net goed met de wind zo te zien...
Ja aldus de Brabo's ligt er 400.000 liter kankerverwekkend chemisch materiaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
het is ook echte en GIFwolk dus?
En die steemvlammen. Tering ej
Fuckquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja aldus de Brabo's ligt er 400.000 liter kankerverwekkend chemisch materiaal
en als dat opgebrand is, waar moeten ze dan de frieten in bakken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja aldus de Brabo's ligt er 400.000 liter kankerverwekkend chemisch materiaal
Gedaan, maar je pm box is vol!quote:
Het wordt steeds heftiger idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ff omroep brabant opgezet. Het wordt ook gewoon nog steeds groter hé, die fik
Niet hier, RTL 7 welquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt steeds heftiger idd.
Is het ook 'gewoon' op Ned 2 ofzo? Daar zag ik net iets over namelijk.
adem in!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef tombolafan het volgende:
De rook koerst aan naar Amsterdam en IJmuiden!
Dan noemen ze ook wel twee rampenquote:Het is overigens niet uniek dat een rookwolk via de satelliet waarneembaar is. Eerder gebeurde dat volgens het KNMI onder meer met de rookpluim die ontstond als gevolg van de vuurwerkramp in Enschede en de grote bosbranden in Rusland vorig jaar.
fixedquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Greys, Ml-etje, DML, Ll, Zwab, barbaaf; het trekt richting Rotterdam
Die man aan de telefoon dan: "ja, je ziet rookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
de expert die verteld wat het bedrijf doet...
"ze mengen poeders en vloeistoffen, en doen die in flessen en transporteren ze"
joh, captain obvious
De expert die wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
de expert die verteld wat het bedrijf doet...
"ze mengen poeders en vloeistoffen, en doen die in flessen en transporteren ze"
joh, captain obvious
quote:
De expert verteltquote:
Ja ik hoorde het op TV Rijnmond (die is tot rampenzender gebombardeerd).quote:
uhuh, en het is daar groot genoeg om rozenburg en maassluis ook mee te nemen in de vuurzeequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat is de pest, al die industrie en al die woonkernen zo dichtbij.
Mijn schoonouders woonden in Pernis, als er dáár echt iets gebeurd zitten mensen daar als ratten in de val met maar slechts één toegangs dus ook uitvalsweg.
Ja er was ook een oproep voor Pernis, d'r zijn wat lui van Shell daarheenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en het is daar groot genoeg om rozenburg en maassluis ook mee te nemen in de vuurzee
Dat bedoel ik, lastig, al die industrie waar mensen hun brood verdienen maar er ook in gebraden kunnen wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en het is daar groot genoeg om rozenburg en maassluis ook mee te nemen in de vuurzee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
RTV rijnmond is sowieso al een rampenzender
A17 en A16 staan vast... Rot als daar brandweer lang moetquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
hele colonne sirenes hier ook over de A15, autotje of 10
Mwah dat lijkt me niet hoor, tis geen soviet russia hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoop zo dat er niemand bij overleden is, dat houden ze vaak zo stil...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
10 tanks, elke tank 23.500 liter chemische stof
Ja, misschien dat ze het nu nog niet zeggen/weten, maar dat zal later wel bekend worden sowiesoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah dat lijkt me niet hoor, tis geen soviet russia hierEn alsof je zomaar iemand kan doodzwijgen
Ja, en nu ontploffen ze een voor eenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
na gaat zoeken
vandaag cursus gehad, vooral de lunch was goed verzorgd
he getsquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en nu ontploffen ze een voor een
nou, mijn schoonpaps heeft 40 jaar bij de Shell gewekt en dat was wel even een ander verhaal van zijn kant, stilzwijgen tot het niet anders kon...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah dat lijkt me niet hoor, tis geen soviet russia hierEn alsof je zomaar iemand kan doodzwijgen
Heerlijk iddquote:
awwwquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vrijwillige brandweer hier is ook met stille trom vertrokken naar daar.
ja, dûh, die zit ver weg en weet alles uit boekjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh
de vragen die ze stellen
de kneuterigheid
logischquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vrijwillige brandweer hier is ook met stille trom vertrokken naar daar.
|Ahhh, daar heeft mijn paps in zijn jonge jaren ook nog een hortje gewerkt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
logisch
toevallig laatst nog met pap gehad toen bij DSM in Stein in een tank fik was. zeiden nog een geluk dat dat niet vaak voorkomt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
NIEMAND KOMT AAN MAASKANTJE!
Ja, straks is alles plat behalve Maaskantjequote:
Belgen zijn niet goed manquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij ons aan Belgie wilde doneren.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
NIEMAND KOMT AAN MAASKANTJE!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
Dus het is giftig en bijtend... maar ze weten niet of de wolk giftig is? Whut?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
Pffffff, het zijn giftige bijtende stoffen, maar het is niet bekend of de rook giftig is
ik heb em nog niet gezienquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ook die scene dat ze per ongeluk Schijndel platgooien in die film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef ElisaB het volgende:
Jongens, jullie kunnen nog afscheid van me nemenELIES! IK HOU/HIELD VAN JE!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef ElisaB het volgende:
Jongens, jullie kunnen nog afscheid van me nemenWat voor bloemen wil je graag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel ff korting bedingen op je crematie hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Nou, ik hoorde net dat op RTL7 meer nieuws was dan op RTV Rijnmondquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb voor de zekerheid toch de klep van de open haard maar dicht gedaan![]()
Better safe... enzo.
Weet je wat nou het áchterlijke is???
Mijn ouders zitten in de Kop van Noord Holland naar RTV Rijnmond de rampenzender te kijken en ik woon tegen Rotterdam aan en heb hier geen TV RijnmondFaal.
Ja maar RTV Rijnmond is de 'officiële' rampenzendert in de regio.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde net dat op RTL7 meer nieuws was dan op RTV Rijnmond
Ja, lekker handig iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar RTV Rijnmond is de 'officiële' rampenzendert in de regio.
Alleen ik kan hem niet ontvangen
hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar RTV Rijnmond is de 'officiële' rampenzendert in de regio.
Alleen ik kan hem niet ontvangen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
rtl 4, het alternatief voor de openhaard dvd
Ow, dat is fijn om te horenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Pagan het volgende:
Wat voor bloemen wil je graag?
Wel ff korting bedingen op je crematie hè!Ik hou van krokussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En korting is altijd oke
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Mwah, ik zou er ook niet al te vrolijk van worden hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
In Rdam ruiken ze de chemische lucht nu ook wordt er gemeld.
Ik vind het een beetje engig, maar da's niet nodig zeker he?![]()
Ik woon er naast en ik voel me nog prima. Dus jij overleeft het ook welquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
In Rdam ruiken ze de chemische lucht nu ook wordt er gemeld.
Ik vind het een beetje engig, maar da's niet nodig zeker he?![]()
Als we moeten evacueren, dan gaan we waarschijnlijk naar het zuidenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
Kom je bij mij in de Aup loosjeren Lies?
Owja, da's logischer he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we moeten evacueren, dan gaan we waarschijnlijk naar het zuiden
Kom hier in de Aup liggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
Owja, da's logischer he?
Ik hoor net dat het waarschijnlijk een bietje ten Oosten van Rdam langs gaat.
Hier dusOf woon ik ten Westen van R... nee, ten Oosten.
Tabeeeeeeeeeeeee. Tabeeeeeeeeeeeeeee! *wuift*
En je brievenbus afplakkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Oke, dan ga ik toch ook de ventilatiedingetjes op de slaapkamers maar ff dicht doen![]()
Geen idee of dat erg is eigenlijk. Het moet toch een keer naar beneden komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Weet je wat wel écht kut is? Geen gein?
Dat het over een half uurtje/uurtje schijnt te gaan regenen
Het heet hier Hollandquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
En wat een faaaaaaaaaaaal he, dat crisis.nl plat ligt.
Bij zoiets als dit kan je toch begrijpen dat er véél mensen willen weten hoe en wat?
Hier nog niet, maar er zijn er vandaag weer 5 de deur uit ik herhaal er zijn er weer 5 de deur uit_!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Alle pakjes zijn gepost, ik herhaal: alle pakjes zijn gepost
Nou he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het heet hier Holland
Echt, wat een lekker kneuzencircus
Oh, das best fijn voor mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
Ipv Amsterdam/IJmuiden gaat het nu weer richting Utrecht/Gelderland.
Ja, das idd echt kutquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Weet je wat wel écht kut is? Geen gein?
Dat het over een half uurtje/uurtje schijnt te gaan regenen
Was jij nou iemand kwijt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Alle pakjes zijn gepost, ik herhaal: alle pakjes zijn gepost
Kheb ze toch liever niet hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee of dat erg is eigenlijk. Het moet toch een keer naar beneden komen
Nee, geen idee, maar wellicht heb je gelijk!
Ik ga niet met Bink wandelen, gewoon ff heel snel de deur open, hondje piesen en weer naar binnen. Gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, das best fijn voor mij
[..]
Ja, das idd echt kut
Zou goed in de gaten houden of je bv wel gewoon met Bink kan wandelen dan
Nee, maar ook morgen idd; als het neerslaat en het komt aan haar pootjes ofzo...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet met Bink wandelen, gewoon ff heel snel de deur open, hondje piesen en weer naar binnen. Gewoon voor de zekerheid
Kidding mequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Leidingwater Moerdijk afgesloten nu.
Lijkt me verstandig.
Appelsapquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kidding me
Hoe moeten we nou de Senseo vullen
Ik zag op het kaartje dat het precíes van je af waait idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
Ik doe er vrij luchtig over, maar de wind staat dan ook helemaal de andere kant op. Het ziet er raar uit om zo dichtbij zo'n enorme zwarte rookkoker omhoog te zien gaan. Best intimiderend. Maar als het haaks van je afwaait, dan is het ineens een stuk minder eng
Jaquote:
Doet jouw kraan het nog?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kidding me
Ik heb gezocht, en zn laatste post is van 31-12quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja-gt- zou gisteren die naaimachine
komen ophalen, maar hij is niet gekomen en ik heb ook niks van hem gehoord. Hij heeft wel ons telnr maar wij niet dat van hem. Ik heb hem gemaild en gePMd maar nog steeds niks gehoord.
Ik heb geen badquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Voorraadje water tappen. Bad vol laten lopen
Yupsquote:
Wodka.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kidding me
Misschien omdat jij onder de wind zit hebben ze het daar niet afgeslotenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen bad
We hebben een emmer gevuld
[..]
Yups
Ik zit stúkken dichterbij dan Fransjequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Pagan het volgende:
Wodka.![]()
Zit je er echt zo dichtbij, net als Fransje Bauer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |