Wat doe jij met DE pil?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes? Ik gebruik namelijk al Microgynon 30.
Fijn toch ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die heb ik ookwat moet ik ermee
nu kan ik geen kindjes maken
Je menstruatie regelen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die heb ik ookwat moet ik ermee
nu kan ik geen kindjes maken
iewl seks is viesquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, anders had ik kindjes in mn buik
Ik niet.quote:
mag ik seks en kindjes?quote:
Ik 4 dagen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb al meerdere weken geen seks meer gehad.
Ik heb al een tijdje geen seks meer gehadquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Biffkoffie het volgende:
er is vast genoeg voor iedereen,...
CC is een vies meisjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar stiekem hou ik van vieze dingen
Bel me maar dan kunnen we wel wat regelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen seks meer gehad
Oke komt in ordequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bel me maar dan kunnen we wel wat regelen
Misschien meer beffen? Want opslag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
Ik heb 5 minuten geleden de bazin nog gebeft...
Ik moet echt meer gaan verdienen
Daarvoor moet je dr eerst neukenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien meer beffen? Want opslag. uitslag
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien meer beffen? Want opslag.
Nee, het is nu al geregeld hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dr eerst neuken
Bedankt. Helemaal zelf gemaakt! Kostte me maar 5 uur ofzo, tot ik er achter kwam dat er geen kunst aan is om te maken.quote:
Hij was zo slecht dat ie goed isquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is nu al geregeld hoor
Ik heb een grote trucendoos, en zij heeft een grote doos, dus het was niet zo moeilijk om opslag te krijgen
Duveltje in een doosje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is nu al geregeld hoor
Ik heb een grote trucendoos, en zij heeft een grote doos, dus het was niet zo moeilijk om opslag te krijgen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alles met tieten vindt NBT leuk
Ik wil ook tietenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gaan we tieten knutselen en die Benny en Tiedroon aantrekken?
Ik heb nog wel een oude bh voor je, lijkt het net alsof je tieten hebt.quote:
En dan vindt NBT Benny leuk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb dit pak nog in de kast hangen thuis, die mogen ze ook aan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom heb jij thuis zo'n pak hangen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb dit pak nog in de kast hangen thuis, die mogen ze ook aan!
[ afbeelding ]
Carnaval!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom heb jij thuis zo'n pak hangen?
Die wil ik aahaaaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koeientieten zitten daar helemaal nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha true truequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Koeientieten zitten daar helemaal niet
Het is een alienkoequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nee echt he!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daagquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef NBT het volgende:
[..]
nee echt he!Hoe lame is dat! , maar ik ga naar huis boefjes! tot morgen fijne avond enzo!!
jammer dat me zussie daar niet meer werkt.. die had altijd wel wat lekkers meequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die hebben zulke lekkere dingen
Vind ik nou ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij noemen het altijd gewoon Bakker Bart. Niet Bakkerij Bart, dat klinkt toch niet?
QFTquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij noemen het altijd gewoon Bakker Bart. Niet Bakkerij Bart, dat klinkt toch niet?
Nee wij zeggen ook Bakker Bartquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Biffkoffie het volgende:
twijfel twijfel twijfel... errug twijfel:
http://www.autowereld.nl/(...)-944227/details.html
das wel weer waar. Desalnietteplus zijn de appelflappen uitstekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef FreezePop het volgende:
Bakkerij Bart blijf ik echt zo een lopende band bakker vinden. Beter dan de supermarkt maar ver weg van ambachtelijke bakkers.
En jij denkt dat dat goed gaat komen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Biffkoffie het volgende:
Ja, want het meeste komt kant en klaar aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Michhas het volgende:
Ik zeg altijd gewoon: 'De warme bakker van de albert Heijn.'
Of klinkt dat ook raar
Bij twijfel, niet doen manquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ja zit echt serieus te twijfelen....
Sowieso automaat in een jag...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Biffkoffie het volgende:
Maar ze kunnen het wel warm maken, met ovens ook enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, want het meeste komt kant en klaar aan.
Tenminste, dat is zo bij de C1000, maar zal bij de AH ook wel zo zijn.
Heel tof dingquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Biffkoffie het volgende:
Nah jah.. collega van me heeft een XJ uit 82, en dus ook contacten om het goed te laten verlopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat goed gaat komen?
dat is een beetje de standaard.. in mn huidige zit wel een handbak... maar ja die is uit 11-2005...quote:
en dat was een?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
Als je wat eerder was gekomen had je onze auto kunnen kopen voor een kratje bier.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
Als je wat eerder was gekomen had je onze auto kunnen kopen voor een kratje bier.
Tuurlijk kan dat, maar ik heb liever Fristi.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
! kan ik jou kopen voor een kratje bier?
Als de wielen maar draaien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Renault Clio uit 98 waarvan de vering, verwarming en nog wat dingen kapot waren
Voor je ouders een kratje bier en dan neem ik je mee voor een fristiquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar ik heb liever Fristi.
Is goed. Maar waarom wil je mij hebben dan? Met mijn kuthumor en mijn irritante giechelbuien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor je ouders een kratje bier en dan neem ik je mee voor een fristi
Ik wil irritante giechelbuien en kuthumor in mijn kamer om het op te ruimenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is goed. Maar waarom wil je mij hebben dan? Met mijn kuthumor en mijn irritante giechelbuien?
Je zwaaide maar niet terugquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef 92Merel het volgende:
Vandaag ging een vuilnisman vervelend doen![]()
Hij ging de hele tijd veel te enthousiast op zn raam tikken om aandacht te trekken.
Stomme meneer
stond je in zn dode hoek misschien ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef 92Merel het volgende:
Hij ging de hele tijd veel te enthousiast op zn raam tikken om aandacht te trekken.
Stomme meneer
Besef nou eens dat ze je willen doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef 92Merel het volgende:
Stomme meneer
Weet je wat je moet doen? Je moet er een topic over moeten maken! Dat zal die meneer leren!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef 92Merel het volgende:
Stomme meneer
Mijn giechelen en kuthumor laat kamers opgeruimd worden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil irritante giechelbuien en kuthumor in mijn kamer om het op te ruimen
En dan zeggen dat hij heel veel vetjes heeft en net zo lang blijven trollen tot je op GeenStijl komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen? Je moet er een topic over moeten maken! Dat zal die meneer leren!
Inderdaad.quote:
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
stond je in zn dode hoek misschien ?
Ja maar dat vind ik engquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Besef nou eens dat ze je willen doen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen? Je moet er een topic over moeten maken! Dat zal die meneer leren!
Nee je mag giechelen als je het doet en dan kijk ik toe hoe je giechelt want dat vind ik vermakelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn giechelen en kuthumor laat kamers opgeruimd worden?
maar ik keek niet, dus weet niet hoe hij eruit zagquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En dan zeggen dat hij heel veel vetjes heeft en net zo lang blijven trollen tot je op GeenStijl komt.
Mijn giechelbuien zijn fenomenaal, ik word er dagelijks voor uit de klas gestuurd. Als ik eenmaal een beetje moet giechelen kan ik écht niet stoppenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je mag giechelen als je het doet en dan kijk ik toe hoe je giechelt want dat vind ik vermakelijk
fluoriserend hesje vermoed ik..quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maar ik keek niet, dus weet niet hoe hij eruit zag
Je kan liegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maar ik keek niet, dus weet niet hoe hij eruit zag
Ben je soms een meisje van 14?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn giechelbuien zijn fenomenaal, ik word er dagelijks voor uit de klas gestuurd. Als ik eenmaal een beetje moet giechelen kan ik écht niet stoppen
Ja en ik kijk graag naar giechelende mensen omdat ik mee wil giechelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn giechelbuien zijn fenomenaal, ik word er dagelijks voor uit de klas gestuurd. Als ik eenmaal een beetje moet giechelen kan ik écht niet stoppen
Hahahquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat denken sommige mensen wel, zodra ik giechelquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ben je soms een meisje van 14? [ afbeelding ]
nog 5 dagen en dan krijg ik salarisquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef 92Merel het volgende:
Het geld van mijn aandelen moet eens overgemaakt worden![]()
Ik wacht nu al 2 weken
Pics van giechelGquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat denken sommige mensen wel, zodra ik giechel
Jeejquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog 5 dagen en dan krijg ik salaris
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef FreezePop het volgende:
Zal ik deze kopen?
http://tim-elzinga.spreadshirt.nl/mok-A14509038/customize/color/1
Elke keer als ik er dan wat inschenk ben ik de enige die mag lachen en het snapt. De rest moet jaloers toekijken hoe ik bulderend van mijn drankje geniet. [ afbeelding ]
pfoe gelukkigquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, geloof dat er niks te snappen valt
omdat smaakstoffenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef FreezePop het volgende:
Waarom smaakt Coca-Cola Cherry niet naar Cherry?
Waarom smaakt Chocopasta naar hazelnoten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef FreezePop het volgende:
Waarom smaakt Coca-Cola Cherry niet naar Cherry?
omdat er hazelnoten inzittenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom smaakt Chocopasta naar hazelnoten?
What the.. dat was FreezePopquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas had dus deja vu over de reacties van 15 t/m 23 ?
Dit wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat er hazelnoten inzitten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat er hazelnoten inzitten
Ohjaquote:
OK.. duidelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tim-elzinga hem aangeraakt heeft
pip pap pop.quote:
Nee, ik wil een mok met Honkeytonk eropquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
pip pap pop.
Waar vind je zulke geniale opmerkingen nog tegenwoordig? TV? Radio? Nee, alleen FOK!. Deze jongen moet geadoreert worden met een donatie van 15 euro.
Daar zou ik ook voor betalen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik wil een mok met Honkeytonk erop
Dat kost je 9.95¤ + verzendkosten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik wil een mok met Honkeytonk erop
Maar ik haal je al gratis opquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kost je 9.95¤ + verzendkosten.
hij heeft ze al klaar staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kost je 9.95¤ + verzendkosten.
Wees een creatief en maak er zelf eenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik haal je al gratis op
IK EIS EEN MOK MET JOU EROP
Je hebt niet zo veel te eisen. Ik bepaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik haal je al gratis op
IK EIS EEN MOK MET JOU EROP
Hangt er vanaf wat je er voor over hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:33 schreef FreezePop het volgende:
Kan je ook honkeytonk zónder de mok kopen?
Maar...maar ik heb je al gekochtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hebt niet zo veel te eisen. Ik bepaal.
stamp eropquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar...maar ik heb je al gekocht
Mijn Oceanview ruilen voor jouw Honkeytonk? Dan krijg je merel er bij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oeh wordt interessantquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn Oceanview ruilen voor jouw Honkeytonk? Dan krijg je merel er bij?
Ja, maar ik heb ook nog een uurprijs. Ik wil 10 pepernoten per uur, dat begrijp je toch zeker wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doe het niet, Honkeytonk is meer waard!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doe het niet, Honkeytonk is meer waard!
Ik wil Oceanview, 92Merel en Michhas erbij
Geef je me zomaar weg?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wat honkeytonk meer waard? ik wil niet meer geruild worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doe het niet, Honkeytonk is meer waard!
Ik wil Oceanview, 92Merel en Michhas erbij
7 en dan wil ik ook elk uur geaait worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef Biffkoffie het volgende:
10 pepernoten per uur ? Vind ik veel... 4 max
bij Merel gaat er een belletje af als haar naam wordt genoemdquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geef je me zomaar weg?En je had me niet eens
Ja, kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bij Merel gaat er een belletje af als haar naam wordt genoemd
Ik heb je anders dubbel hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geef je me zomaar weg?En je had me niet eens
Ik geef je 5 pepernoten en 1x in het halfuur aaienquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
7 en dan wil ik ook elk uur geaait worden.
6 en 1x in het halfuur. Verder ga ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik geef je 5 pepernoten en 1x in het halfuur aaien
4 en 1 keer in het kwartierquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
6 en 1x in het halfuur. Verder ga ik niet
Waar moet het over gaan? Ik heb er nog wel een aantalquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef Oceanview het volgende:
Wie wil een betoog voor mij schrijven?
"Modern pesten" of te wel cyberpestenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar moet het over gaan? Ik heb er nog wel een aantal
Deal. Vaker aaien mag overigens ook. En ík bepaal wáár je aait.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
4 en 1 keer in het kwartier
vertel dat je wordt gepest via FOK!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
"Modern pesten" of te wel cyberpesten
homo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik er toevallig geen over.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oke dat is goed, waar wil je geaait worden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deal. Vaker aaien mag overigens ook. En ík bepaal wáár je aait.
het is een betoogquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vertel dat je wordt gepest via FOK!
en over "geld moet rollen" of "multiculti" ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik er toevallig geen over.
wanneer moet het af zijn? anders kan ik er morgen een schrijvenquote:
morgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer moet het af zijn? anders kan ik er morgen een schrijven
Altijd ergens anders. De eerste keer wil ik in de linkerhoek geaaid worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dat is goed, waar wil je geaait worden?
de linkerhoek van wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Altijd ergens anders. De eerste keer wil ik in de linkerhoek geaaid worden.
Das op tijd zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik was gister al in de les begonnen
Investeren in China, microcrediet, 1040 uren norm, globaliseringquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en over "geld moet rollen" of "multiculti" ?
Cyberpesten gebeurd steeds vaker, op school wordt er een slachtoffer uitgekozen die ze gaan stalken via hyves,msn o.i.d,quote:
de petro-chemie ligt in Moerdijk iig stilquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Investeren in China, microcrediet, 1040 uren norm, globalisering
oh net niks wat ik nodig hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Investeren in China, microcrediet, 1040 uren norm, globalisering
Jij bent stomquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Cyberpesten gebeurd steeds vaker, op school wordt er een slachtoffer uitgekozen die ze gaan stalken via hyves,msn o.i.d,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
350 woorden maar goed ik ga zo eens aan het werk, en moest jij niet eten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Cyberpesten gebeurd steeds vaker, op school wordt er een slachtoffer uitgekozen die ze gaan stalken via hyves,msn o.i.d,
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het moet gemeend zijn en de pester gebruikt scheldwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Oh joh, is zo gebeurdquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
350 woorden maar goed ik ga zo eens aan het werk, en moest jij niet eten?
ik ben al op honderd nog wat maar geen inspiratie of argumentenquote:
Daar begin je toch van te voren mee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben al op honderd nog wat maar geen inspiratie of argumenten
cyberpesten is schadelijker omdat de ouders er niet altijd bij zijn en het kind er dagen tot maanden tot zelfs jaren mee rond kan lopen, het is gevaarlijk omdat kinderen de gevaren van het internet niet zo goed zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben al op honderd nog wat maar geen inspiratie of argumenten
En mogelijk giftige dampen gaan richting Dordrechtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:44 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
de petro-chemie ligt in Moerdijk iig stil
je kan virtueel bedreigen door te zeggen; "ik ga je slaan" om 4 uur op de cybersnelweg ik kom je halen jongen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef honkeytonk het volgende:
Cyberpesten is niet leuk omdat je niet kan slaan
Ja maar ik weet niet hoe je dat precies doet juf gaat te snelquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar begin je toch van te voren mee?
Maak een schrijfplan.
Ohja, als je het zo bekijkt is het best tof!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kan virtueel bedreigen door te zeggen; "ik ga je slaan" om 4 uur op de cybersnelweg ik kom je halen jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi ik ben een mooie knappe jongen van 18 jaar wil jij morgen met mij ontmoeten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
cyberpesten is schadelijker omdat de ouders er niet altijd bij zijn en het kind er dagen tot maanden tot zelfs jaren mee rond kan lopen, het is gevaarlijk omdat kinderen de gevaren van het internet niet zo goed zien.
VB:quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe je dat precies doet juf gaat te snel
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, als je het zo bekijkt is het best tof!Cyberpesten is niet leuk omdat het nooit ophoudt, je hebt ook leuke mensen op de computer en daar ga je dan mee kletsen, maar ondertussen gaan die pestkoppen verder, en wat nog erger is is Cyberroddelen, dat heb ik meegemaakt en het was zwaar kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Je Nederlands !quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoi ik ben een mooie knappe jongen van 18 jaar wil jij morgen met mij ontmoeten?
aawhquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Cyberpesten is niet leuk omdat het nooit ophoudt, je hebt ook leuke mensen op de computer en daar ga je dan mee kletsen, maar ondertussen gaan die pestkoppen verder, en wat nog erger is is Cyberroddelen, dat heb ik meegemaakt en het was zwaar klote
mijne ziet er anders uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
VB:
Schrijfplan
- Onderwerp: microkrediet
- Tekstsoort: betoog
- Publiek: lezers Volkskrant Magazine
- Hoofdgedachte: Microkrediet is niet de oplossing voor armoede.
- Woorden: 640
Thesis: Graffiti should be legalised
Why not?
- The neighbourhood starts looking like a ghetto
- It costs a lot of money to clean the mess up
- It is vandalism
Min/max words: 250
Zijn allebei incompleet, maar samen volledig
Ik heb pas cyberroddels meegemaakt. Maar dat was mijn eigen bedoeling.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Cyberpesten is niet leuk omdat het nooit ophoudt, je hebt ook leuke mensen op de computer en daar ga je dan mee kletsen, maar ondertussen gaan die pestkoppen verder, en wat nog erger is is Cyberroddelen, dat heb ik meegemaakt en het was zwaar klote
Dat kan ook primaquote:
voor mij denk ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef NBT het volgende:
2011 word een topjaar! Daar zorgen we wel voor!
Sowieso is het al heel top begonnen, dus het kan alleen maar beter gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef NBT het volgende:
2011 word een topjaar! Daar zorgen we wel voor!
dat maak je er zelf van!quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nu word ik niet meer gepest, was in Januari ofzo
Ja, maar het gaat gewoon goed komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dankjewel
[..]
Mehhh, je weet denk ik wel waarom
Daagquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Biffkoffie het volgende:
Later luitjes!
Succes met de pepernoten HT
Dit speelt al jaren sinds mijn geboortequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat gewoon goed komen
sterktequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit speelt al jaren sinds mijn geboorte
Oehh meerkamp?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nu ga ik wel echt eten en zwemmen
Weet ik, maar misschien dat je met de jaren wat weerbaarder wordt en dat 2011 gewoon wel een topjaar wordtquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit speelt al jaren sinds mijn geboorte
Ik wil ook weer een keer zwemmenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nu ga ik wel echt eten en zwemmen
Leuk hoorquote:
Jeejquote:
Jaaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Heb zelfs in de zomer niet gezwommen, denk dat de laatste keer in april was
Smakelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej
Ik ga nu lekkere pasta met tonijnsaus hebben
Daag