Wat doe jij met DE pil?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes? Ik gebruik namelijk al Microgynon 30.
Fijn toch ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die heb ik ookwat moet ik ermee
nu kan ik geen kindjes maken
Je menstruatie regelen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die heb ik ookwat moet ik ermee
nu kan ik geen kindjes maken
iewl seks is viesquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, anders had ik kindjes in mn buik
Ik niet.quote:
mag ik seks en kindjes?quote:
Ik 4 dagen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb al meerdere weken geen seks meer gehad.
Ik heb al een tijdje geen seks meer gehadquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Biffkoffie het volgende:
er is vast genoeg voor iedereen,...
CC is een vies meisjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar stiekem hou ik van vieze dingen
Bel me maar dan kunnen we wel wat regelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen seks meer gehad
Oke komt in ordequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bel me maar dan kunnen we wel wat regelen
Misschien meer beffen? Want opslag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
Ik heb 5 minuten geleden de bazin nog gebeft...
Ik moet echt meer gaan verdienen
Daarvoor moet je dr eerst neukenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien meer beffen? Want opslag. uitslag
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien meer beffen? Want opslag.
Nee, het is nu al geregeld hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dr eerst neuken
Bedankt. Helemaal zelf gemaakt! Kostte me maar 5 uur ofzo, tot ik er achter kwam dat er geen kunst aan is om te maken.quote:
Hij was zo slecht dat ie goed isquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is nu al geregeld hoor
Ik heb een grote trucendoos, en zij heeft een grote doos, dus het was niet zo moeilijk om opslag te krijgen
Duveltje in een doosje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is nu al geregeld hoor
Ik heb een grote trucendoos, en zij heeft een grote doos, dus het was niet zo moeilijk om opslag te krijgen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alles met tieten vindt NBT leuk
Ik wil ook tietenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gaan we tieten knutselen en die Benny en Tiedroon aantrekken?
Ik heb nog wel een oude bh voor je, lijkt het net alsof je tieten hebt.quote:
En dan vindt NBT Benny leuk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb dit pak nog in de kast hangen thuis, die mogen ze ook aan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom heb jij thuis zo'n pak hangen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb dit pak nog in de kast hangen thuis, die mogen ze ook aan!
[ afbeelding ]
Carnaval!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom heb jij thuis zo'n pak hangen?
Die wil ik aahaaaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koeientieten zitten daar helemaal nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha true truequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Koeientieten zitten daar helemaal niet
Het is een alienkoequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nee echt he!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daagquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef NBT het volgende:
[..]
nee echt he!Hoe lame is dat! , maar ik ga naar huis boefjes! tot morgen fijne avond enzo!!
jammer dat me zussie daar niet meer werkt.. die had altijd wel wat lekkers meequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die hebben zulke lekkere dingen
Vind ik nou ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij noemen het altijd gewoon Bakker Bart. Niet Bakkerij Bart, dat klinkt toch niet?
QFTquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij noemen het altijd gewoon Bakker Bart. Niet Bakkerij Bart, dat klinkt toch niet?
Nee wij zeggen ook Bakker Bartquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Biffkoffie het volgende:
twijfel twijfel twijfel... errug twijfel:
http://www.autowereld.nl/(...)-944227/details.html
das wel weer waar. Desalnietteplus zijn de appelflappen uitstekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef FreezePop het volgende:
Bakkerij Bart blijf ik echt zo een lopende band bakker vinden. Beter dan de supermarkt maar ver weg van ambachtelijke bakkers.
En jij denkt dat dat goed gaat komen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Biffkoffie het volgende:
Ja, want het meeste komt kant en klaar aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Michhas het volgende:
Ik zeg altijd gewoon: 'De warme bakker van de albert Heijn.'
Of klinkt dat ook raar
Bij twijfel, niet doen manquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ja zit echt serieus te twijfelen....
Sowieso automaat in een jag...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Biffkoffie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |