Ik ken ze al! Helaas vind ik Rachel Berry een van de ergste dingen in Glee. Gewoon, de manier waarop ze bij iedere moeilijke noot d'r ogen dichtknijpt.quote:
Milk & sugar moet aangeklaagd worden voor aanranding van de oren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef Allrounder het volgende:
Als je zo'n plaat al uitbrengt doe het dan in de zomer. Dan slaat het veel beter aan denk ik.
die kop als ze geschokt kijkt .. zoals gister.. prachtigquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken ze al! Helaas vind ik Rachel Berry een van de ergste dingen in Glee. Gewoon, de manier waarop ze bij iedere moeilijke noot d'r ogen dichtknijpt.
Is nie erg..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:18 schreef alors het volgende:
Ik doe instrumentale solo's altijd fonetisch mee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
Suarez is terug in NL en direct komende de bijtende stoffen los.
ik zag je grap op twitter..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
Suarez is terug in NL en direct komende de bijtende stoffen los.
Yoooooo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou, dan mag je nu beginnen met springen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Yoooooo!
zeg, ga jij mij wakker houden de komende uren? m'n oogleden staan op t punt van dichtvallen...
ik begin iig alvast op de maat met mijn hoofd te knikken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, dan mag je nu beginnen met springen.
Als je nou springt, ben je gelijk wakker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik begin iig alvast op de maat met mijn hoofd te knikken!
dan zak ik ook door de vloer....quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je nou springt, ben je gelijk wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |