Leuk. Dat heb jij altijd nodig. Goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben eindelijk een keer eerder dan 18.00 thuis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb een handmassage nodig.
Hoe is het hier?
Daar heb ik een keer iets over gezien op televesie!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunsthaus Tacheles, formerly a department store in the Jewish quarter (Scheunenviertel) of Berlin, next to the synagogue, was originally called Friedrichsstadtpassagen. [1]After serving as a Nazi prison, the building was taken over by artists, who called it "Tacheles," Yiddish for "straight talking."[2]The building now houses an artists collective and may be demolished.
WTF daar heb ik dus zegmaar in gefeest met O&N.
Heb je die danquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo dago, moet je mijn festival/concertlijstje nog?
Hé daar ben ik ook geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunsthaus Tacheles, formerly a department store in the Jewish quarter (Scheunenviertel) of Berlin, next to the synagogue, was originally called Friedrichsstadtpassagen. [1]After serving as a Nazi prison, the building was taken over by artists, who called it "Tacheles," Yiddish for "straight talking."[2]The building now houses an artists collective and may be demolished.
WTF daar heb ik dus zegmaar in gefeest met O&N.
Nogal whutquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Focking heftige shit daar in Moerdijk.
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Focking heftige shit daar in Moerdijk.
Na alle tweets heb ik toch ook maar eens de tv aangezet, ik zag die explosie gebeuren, maar gemute. Hoe heftig is 't allemaal? Tjeesquote:
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef miieejj het volgende:
volgens mij is het wel hefitig daar in moerdijk..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's al trending topic @ twitter
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef -Hans- het volgende:
Wat een brand. Grip 4. Damn! De laatste keer dat er grip 4 is afgekondigd was een paar maand geleden toen in het distributiecentrum van de Appie de voorraad pizza's de bodemgrens had bereikt. Heftig hoor
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef -Hans- het volgende:
Wat een brand. Grip 4. Damn! De laatste keer dat er grip 4 is afgekondigd was een paar maand geleden toen in het distributiecentrum van de Appie de voorraad pizza's de bodemgrens had bereikt. Heftig hoor
Heb je die zelf verzonnen? Ik vind 'm leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
Ooit lag Moerdijk onder de rook van Rotterdam, nu is dat andersom.
hij is leuk iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je die zelf verzonnen? Ik vind 'm leuk.
Proestquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zelfs worldwide![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je die zelf verzonnen? Ik vind 'm leuk.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Cee het volgende:
Mijn god, de derde keer dat die gigantische schijtplaat te horen is vandaag.
Ik was een beetje druk bezig met kijken waar de brandweermannen op mijn verdieping mee bezig waren.quote:
Ah, okay. Leuk blijft 'ie zekerquote:
Echt he. Het irriteert me gewoon mateloos. Zing door, lul. En als je zingt, zing dan iets zinnigs. Of nee, ga gewoon iets anders doen. Maar val me niet lastig met je muziek.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay. Leuk blijft 'ie zeker.
Had dan toch liever Jody Bernal gehoord. Echt. Dit is zo'n irritante kud plaat met die stiltes erin. #overdetop.
Amen!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he. Het irriteert me gewoon mateloos. Zing door, lul. En als je zingt, zing dan iets zinnigs. Of nee, ga gewoon iets anders doen. Maar val me niet lastig met je muziek.
Oh, goedeMIDDAG!
Talpa ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef -Hans- het volgende:
Je zou maar baas zijn van een zender die nu de label "rampenzender" opgeplakt heeft gekregen. Zou er niet zo blij mee zijn.
SBSquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Talpa ?
En anders lijkt sbs6 me wel geschikt.
ik hou wel van dat zoete spulquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:08 schreef CindieY het volgende:
Getver, ik hoop dat de rest van Mega Top 5 beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |