Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Functioneringsgesprek gehad net, ging goed. de 3 negatieve punten die ik te horen kreeg die ken ik al en daar moet ook aan werken: 's morgens te laat, te direct/bot, meer structuur. Maar ik krijg er 200e bij, mag een cursus gaan uitzoeken die ik wil doen en mag mijn functie blijven ontwikkelen zoals ik het nu doe. Dus ik ben blij
Die zef invullen of een streep doorheen trekken en kopie van maken voor je het terug stuurt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat moet ik hier van vinden... Bij die brief van jeugdzorg zit een 'akkoordverklaring tbv informatie-uitwisseling' wat ik geacht word te ondertekenen. Zodat ze dus info kunnen uitwisselen met de huisarts enzo. Alleen zitten er dus wat lege plekken bij, waar de naam van de instantie kan worden ingevuld. Ze zullen dat toch niet zelf gaan invullen, terwijl mijn handtekening er al onder staat?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Functioneringsgesprek gehad net, ging goed. de 3 negatieve punten die ik te horen kreeg die ken ik al en daar moet ook aan werken: 's morgens te laat, te direct/bot, meer structuur. Maar ik krijg er 200e bij, mag een cursus gaan uitzoeken die ik wil doen en mag mijn functie blijven ontwikkelen zoals ik het nu doe. Dus ik ben blij
Ik heb er niet eens van genoten, dat zweer ik!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Damn je hebt er dus niet eens voor hoeven bukken.
Zware pasta?quote:
Hebben we hier niet! Er is in Utrecht maar 1 KFC. In de stad. En voor ik thuis ben is dat koud.quote:
Die op de keizer karel ken ik niet, maar die heeft dus wel goed spul?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, kut. ik bedoelde die op keizer karel trouwens.. *wakker worden*
Maar nee. Soms moet je je gewoon misselijk eten aan softijs
quote:
Wij ook voor jou!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
verder wil je er eigenlijk niks eten, tis een enorm ranzig keetje, maar ja. ik vind het nu de beste friettent van Nijmegen Centrum.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die op de keizer karel ken ik niet, maar die heeft dus wel goed spul?
Kijk, soms zijn anti-kinderen mensen zo gek nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms krijgt ze dat ding niet eens meer terug van me!
Er is ook geen Subway in utrecht. Het is dat jij er woont, anders kon er zo de fik in.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hebben we hier niet! Er is in Utrecht maar 1 KFC. In de stad. En voor ik thuis ben is dat koud.
Ik ook nietquote:
Tja, ik kan me alleen goedkope zooi veroorloven en dat gaat prima de cola in idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik sinds kort wel.. paar Dimpels gekregen, Glenmorangie Lasanta... En de jack, de jim en de gruiz gaat nu enkel de cola in.
sinds kort hebben wij er hier 1 in de Purmer... en hoe ironisch, die valt echt zwaar tegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hebben we hier niet! Er is in Utrecht maar 1 KFC. In de stad. En voor ik thuis ben is dat koud.
Wel, twee zelfsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is ook geen Subway in utrecht. Het is dat jij er woont, anders kon er zo de fik in.
Ik ging daar op vrijdagmiddag wel eens heen. Ik werkte in het ziekenhuis er tegen over. Maar als ik mag kiezen dan een pizzabol van dat tentje op t parkeerplaatsquote:
Mooi daar hoef ik dus ook niet heen te gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
sinds kort hebben wij er hier 1 in de Purmer... en hoe ironisch, die valt echt zwaar tegen
Dus je bent alleen bot tegen enigszins bekendenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dus niet alleen hier direct en bot mensen
Het tegenstrijdige was dat ik daarnaast als positief punt had dat ik juist wel goed ben met kandidaten voor programma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |