BNN zeker? Dat heeft niks te maken met een echte IQ-test.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben nu bezig met mijn doctoraal wiskunde aan de TU, en ik heb gister mijn iQ gemeten wat op 83 uit kwam. Helaas heeft opleiding niets met je iQ te maken.
Haha, ik lach me dood, 87. Trouwens bij een boel heb ik ze per ongeluk niet aangeklikt, de antwoorden. Of zag ik net het goede antwoord, ging ik er met mijn muit heen... kon ik het niet meer aanklikken omdat de 10sec op waren. Dat is al best vaak gebeurt. Of het geluid deed erg traag bij een filmpje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
BNN zeker? Dat heeft niks te maken met een echte IQ-test.
Ow jawel hoor! Ze hebben de test geijkt op basis van een valide sample.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
BNN zeker? Dat heeft niks te maken met een echte IQ-test.
Tuurlijk johquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ow jawel hoor! Ze hebben de test geijkt op basis van een valide sample.
Ik heb dit een beetje maar dan met basisschool,eerste 4 jaar vwo en onlangs is er bij mij vastgesteld dat ik ADD hebquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef Sosha het volgende:
[..]
Bij mij kwam er ook 142 uit en ook ik was liever normaal geweest. Ik heb me kapot verveeld op de basisschool en geen bal hoeven doen op het Gymnasium, waardoor ik nu al bijna zes jaar over mijn vierjarige hbo doe. Studeren, wat is dat?
Ik hoop zó dat ik in maart af kan studeren.
Geef toe, het is een geniaal concept:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef speknek het volgende:
Het is leuk voor een spelshow, maar inderdaad niet echt een goede test. Die vijfsecondenregel bijvoorbeeld, dat is omdat je het niet individueel voor iedereen bij kan houden.
Maar als je alle vragen goed hebt, maar in zes ipv vijf seconden, dan heb je een iq van 130, en niet van 50 zoals volgens de test.
opleiding: Praktijkervaring Management (WoW)quote:
mm?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |