Buum dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Die berekeningen moeten ook apart worden gedaan, leonieke, dat is ook daadwerkelijk een vak/studie apart!
Volgens mij bestaan die pitbullen al, dames, alleen kosten ze klauwen vol met geld en denken veel mensen dat ze het zelf wel kunnen
Ja zie je!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum dusmaar ik mag het niet over hem hebben van hem. Dus. jullie weten van niks.
oh, niet de pittbull hoor, die andere.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja zie je!
Maar dan nog moet je wel een goede hebben.
Kennissen hadden ook een renovatiepand in Amsterdam (sowieso al aan de prijs dus) en die hadden ene projectmanager in de arm genomen om de bouw te begeleiden omdat ze zelf ook niet veel wisten. Maar die proj.manager was geen haar beter dan de vreselijke aannemer die ze hadden ingehuurd, dus dat werd ook een grote ellende met een bodemloze put waar ze hun geld in konden storten.
Ow, constructeur dan ofzo? ow we mogen het er niet over hebben, sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, niet de pittbull hoor, die andere.nee joh, hij is veel te aardig om zo'n pittbull te zijn.
oh, en wat een dieven hèhet is verdorie ook wel wat. Je bent zo overgeleverd dan, als je zelf niet weet hoe en wat
Ow okay... dat wist ik niet. Ik vind het nu wel een voordeel dat de katten sowieso al niet boven mogen komen... beneden alleen nog iets vaker stofzuigen en dweilen vooral. Dat laatste doe ik echt te weinig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
oh bah Diaan, da's niet leuk! De KNO-arts (of de allergie-arts) zei tegen mij toen ik met mijn kind voor een test kwam dat katten en hond wegdoen geen zin heeft, omdat de huidschilfers en de haren nog wel 7 jaar in je huis zweven. Dan moet je echt rigoreus verbouwen en andere vloerbedekking nemen enzo.
Maar wat daarvan waar is? hopelijk kan je het met medicijnen goed in toom houden.
Gelukkig heb ik er nog niet zoveel last van en vind ik het minder erg dan dat ik COPD zou hebben, dat heb ik gelukkig dus niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef Memmel het volgende:
Oh balen Diaan! En wat buuv zei, wist ik ook niet.
huh? das best een eind fietsen voor die rook?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Jongens, wat een fik zeg daar in moerdijk!niet best. En de rook gaat de kant van Amsterdam op?
ja ik zie het, heb t nieuws aan staan nu. Maar t is bij dordt als de pluim naar A'dam gaat dan gaat het over heel zuid-holland heen zeg maar, dat bedoelde ik. Das best een heel flink gebied.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, het ontploft bij bosjes daar. En dan gaat het om 10 vaten van 23.000 liter van een gifitg en bijtend goedje. Dordrecht zuid heeft alarm gehad. Het gaat er flink tekeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |