abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:39:54 #1
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90881436
Dusssss
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90881578
Die berekeningen moeten ook apart worden gedaan, leonieke, dat is ook daadwerkelijk een vak/studie apart!

Volgens mij bestaan die pitbullen al, dames, alleen kosten ze klauwen vol met geld en denken veel mensen dat ze het zelf wel kunnen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90881585
Leuke TT :)
En idd, even geen bouw-gedoe is wel leuk (al hebben we hier nog zoveel dingen die moeten afgewerkt worden :X )
pi_90881664
Wij moeten nog een lekkage-iets van onze badkamer naar de onderburen oplossen voor we kunnen verkopen :{
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:46:06 #5
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90881692
Oh dat is helemaal balen, Sly. Dat is echt zo'n uitgave waarvan je denkt: 'wat heb ik daaraan'?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90881866
heel erg balen, want we kunnen niet meer bij de (poolse :{w ) aannemer terecht voor garantiewerkzaamheden, want die is 'failliet' terug naar Polen.

Gelukkig heb ik dus wel wat contacten door mijn werk, maar hoe dan ook is dat een nare klus en is nog niet duidelijk hoeveel de kosten gaan worden.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:55:38 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90882082
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Die berekeningen moeten ook apart worden gedaan, leonieke, dat is ook daadwerkelijk een vak/studie apart!

Volgens mij bestaan die pitbullen al, dames, alleen kosten ze klauwen vol met geld en denken veel mensen dat ze het zelf wel kunnen :Y
Buum dus ;) maar ik mag het niet over hem hebben van hem. Dus. jullie weten van niks. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90882247
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Buum dus ;) maar ik mag het niet over hem hebben van hem. Dus. jullie weten van niks. :P
Ja zie je!
Maar dan nog moet je wel een goede hebben.
Kennissen hadden ook een renovatiepand in Amsterdam (sowieso al aan de prijs dus) en die hadden ene projectmanager in de arm genomen om de bouw te begeleiden omdat ze zelf ook niet veel wisten. Maar die proj.manager was geen haar beter dan de vreselijke aannemer die ze hadden ingehuurd, dus dat werd ook een grote ellende met een bodemloze put waar ze hun geld in konden storten.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:01:10 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90882317
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja zie je!
Maar dan nog moet je wel een goede hebben.
Kennissen hadden ook een renovatiepand in Amsterdam (sowieso al aan de prijs dus) en die hadden ene projectmanager in de arm genomen om de bouw te begeleiden omdat ze zelf ook niet veel wisten. Maar die proj.manager was geen haar beter dan de vreselijke aannemer die ze hadden ingehuurd, dus dat werd ook een grote ellende met een bodemloze put waar ze hun geld in konden storten.
oh, niet de pittbull hoor, die andere. :o nee joh, hij is veel te aardig om zo'n pittbull te zijn. ;(

oh, en wat een dieven hè :( het is verdorie ook wel wat. Je bent zo overgeleverd dan, als je zelf niet weet hoe en wat
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 15:02:41 #10
5428 crew  miss_sly
pi_90882375
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh, niet de pittbull hoor, die andere. :o nee joh, hij is veel te aardig om zo'n pittbull te zijn. ;(

oh, en wat een dieven hè :( het is verdorie ook wel wat. Je bent zo overgeleverd dan, als je zelf niet weet hoe en wat
Ow, constructeur dan ofzo? ow we mogen het er niet over hebben, sorry :P
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:07:14 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90882557
Zow, even naar de huisarts geweest en een heel topic vol. :o moest vandaag langs voor een longfunctie onderzoek.. en wat ik vermoedde, bleek zo te zijn. Ik heb astma. Morgen terugbellen en wordt doorgegeven welke medicatie ik moet gaan gebruiken. En moet bloed laten testen voor allergieën. De aanwezigheid van katten helpt in ieder geval niet, maar zolang het nog te doen is, blijven ze gewoon hier.
Make love, not war ☮
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:09:10 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90882643
oh bah Diaan, da's niet leuk! De KNO-arts (of de allergie-arts) zei tegen mij toen ik met mijn kind voor een test kwam dat katten en hond wegdoen geen zin heeft, omdat de huidschilfers en de haren nog wel 7 jaar in je huis zweven. Dan moet je echt rigoreus verbouwen en andere vloerbedekking nemen enzo.

Maar wat daarvan waar is? hopelijk kan je het met medicijnen goed in toom houden.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:11:17 #13
114177 Diaan73
pi_90882732
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
oh bah Diaan, da's niet leuk! De KNO-arts (of de allergie-arts) zei tegen mij toen ik met mijn kind voor een test kwam dat katten en hond wegdoen geen zin heeft, omdat de huidschilfers en de haren nog wel 7 jaar in je huis zweven. Dan moet je echt rigoreus verbouwen en andere vloerbedekking nemen enzo.

Maar wat daarvan waar is? hopelijk kan je het met medicijnen goed in toom houden.
Ow okay... dat wist ik niet. Ik vind het nu wel een voordeel dat de katten sowieso al niet boven mogen komen... beneden alleen nog iets vaker stofzuigen en dweilen vooral. Dat laatste doe ik echt te weinig.
Het is nu nog wel goed te doen...
Make love, not war ☮
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:23:34 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90883237
Oh balen Diaan! En wat buuv zei, wist ik ook niet.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:25:16 #15
114177 Diaan73
pi_90883312
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef Memmel het volgende:
Oh balen Diaan! En wat buuv zei, wist ik ook niet.
Gelukkig heb ik er nog niet zoveel last van en vind ik het minder erg dan dat ik COPD zou hebben, dat heb ik gelukkig dus niet.

Astma zit in de familie.. en gaat gepaard met eczeem en allergie. Van die laatste twee heb ik ook "last".
Make love, not war ☮
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:33:34 #16
144006 chacama
Ondernemend!
pi_90883691
vervelend Diaan. Ik ken het wel van bij ons in de familie. Hier ook katten en gelukkig heb ik er zelf geen last van maar mijn zus en vader wel. Dat is soms lastig met verjaardagen. Dat van huisschilfers wist ik wel van katten, maar van honden dacht ik dan het sneller was dat je het merkte dat ze uit huis zijn.

En over bouwen hoef ik gelukkig niet mee te praten. Dat gaat bij ons misschien wel nooit gebeuren. Blijf ik lekker in een huurhuis zitten, wat ik uiteindelijk wel meer naar een thuis ga maken.
pi_90884105
Ow Diaan, da's idd balen.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar mijn schoonmoeder heeft ook astma en daar hebben ze ook een hond (al zit die wel maar heel uitzonderlijk binnen).
pi_90885241
Diaan, dat is rot. Maar gelukkig met medicijnen wel aardig te doen..

Hier ook geen verbouwingen in huis.. Maar wel stiekem rondkijken naar een nieuw plekje voor over 1a2 jaar. Misschien iets nieuws, misschien iets opknapperigs, of toch een ex-nieuwbouw waar de kinderziektes uit zijn ;)
pi_90888743
Oi Diaan, dat is stom nieuws. Er is goed mee te leven hoor. Je moet alleen altijd die medicijnen mee slepen :{

Ligt het aan mij of is 'de jeugd van tegenwoordig' vreselijk asociaal? Je bent de winkel nog niet uit of ze staan al te tetteren "heb je ook voetbal plaatjes?!!!!" }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:55:08 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90891184
Jongens, wat een fik zeg daar in moerdijk! :o niet best. En de rook gaat de kant van Amsterdam op?
pi_90891292
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Jongens, wat een fik zeg daar in moerdijk! :o niet best. En de rook gaat de kant van Amsterdam op?
huh? das best een eind fietsen voor die rook? :o

ff t zes uur nieuws aan dan maar. Had er net op t 4 uur journaal wel wat over gehoord maar dat was niet zoveel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:04:22 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90891711
Nou, het ontploft bij bosjes daar. En dan gaat het om 10 vaten van 23.000 liter van een gifitg en bijtend goedje. Dordrecht zuid heeft alarm gehad. Het gaat er flink tekeer
pi_90891981
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, het ontploft bij bosjes daar. En dan gaat het om 10 vaten van 23.000 liter van een gifitg en bijtend goedje. Dordrecht zuid heeft alarm gehad. Het gaat er flink tekeer
ja ik zie het, heb t nieuws aan staan nu. Maar t is bij dordt als de pluim naar A'dam gaat dan gaat het over heel zuid-holland heen zeg maar, dat bedoelde ik. Das best een heel flink gebied.

zulke branden waren altijd topdrukte bij de chinees waar ik werkte :') als er in 1 klap 140 rijsttafels besteld werden zetten we altijd de radio ff aan want dan was er vast weer ergens brand op de maasvlakte of in de botlek.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:13:32 #24
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90892247
Huup :D. Maar wel waar idd.

Maar ik zit als gevolg van ook nog op kantoor :W
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:13:33 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_90892248
Hemelsbreed een km of 30 hier vandaan...

Het ziet er wel heftig uit iig! Al merk ik hier in huis niets ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')